Обичам турнирите в Yggdrasil, но наскоро участвах в такъв с ново казино и въпреки че класацията в края на турнира показа, че съм спечелил една от по-малките награди, сметката ми в казиното не беше кредитирана. При запитване за това ме помолиха да се свържа с доставчика на играта, тъй като това беше турнир за доставчик, а не казино. Нямам екранна снимка на класацията и вече не се вижда след като турнирът приключи. Изпратих съобщение до Yggdrasil gaming, но от опциите не изглеждаше, че ще отговорят на запитване от физическо лице. Всеки получи екранна снимка на турнирната класация на tinsel tangle, която приключи на 22.12, или някакъв съвет как да разреши това. Струва само £25, но все пак....
I love Yggdrasil tournaments but recently participated in one with a new casino and although the leaderboard at the end of the tournament showed I had won one of the lesser prizes, my casino account was not credited. On querying this I was asked to contact the game provider as it was a provider tournament not a casino one. I don’t have a screenshot of the leaderboard and it’s no longer visible as the tournament ended. I have messaged Yggdrasil gaming but from the options it didn’t appear that they would respond to a query from an individual. Anyone got a screenshot of the tinsel tangle tournament leaderboard that ended on 22.12 or any advice on how to resolve this. It’s only £25 but still…..