Как да победиш слот машините (хитрини, хакове и лъжи)
- Алекс, човекът, който дешифрира ПГСЧ, използван от слотовете, и направи милиони
- Измами със слот машини, домашна манипулация и специални инструменти
- Бъгове в софтуера на слотовете
- Притурка: Как може да работи алгоритъмът на Алекс
Добре програмираните слотове, които работят с истински генератор на случайни числа, теоретично са непобедими. Но, всъщност, има много документирани случаи на играчи, които са успели да излъжат слотовете и да спечелят много повече, отколкото се е надявам собственика на казиното.
Много от тези трикове са брутална кражба. Те обикновено включват инструменти за манипулиране на хардуера на слота, най-често процепа за приемаме на жетони или банкноти. В някои случаи е замесен вътрешен човек от казиното, който е помогнал в манипулацията на слот машината.
В друга група случаи, играчите имат необичайно висок късмет. И успяват да намерят бъг в софтуера, който използват в своя полза.
Но най-интересната история от близкото минало (след 2009-а), е на един руснак от Санкт Петербург. Той успява успешно да предвиди изхода от завъртането на определени модели слот машини и използва това, за да източи милиони от казината по света.
Тази историята е толкова шокираща, че реших да ѝ отделя време, за да разнищя техниките, които той е използвал.
Алекс, човекът, който дешифрира ПГСЧ, използван от слотовете, и направи милиони
Алекс работи като фрийланс програмист и хакер, когато едно руско казино го наема да манипулира ПВ на някои от слот машините на Novomatic. За да съумее, Алекс трябва да изучи в детайли как всъщност работят тези машини. Той също така научава за ПГСЧ (Псевдо генератор на случайни числа) - как работи и как се използва в слот машините. Пробивът идва, когато той забелязва, че слотовете използват несигурен ПГСЧ алгоритъм, който може да се предскаже.
Истинските ГСЧ използват електромагнитен шум, за да генерират напълно случайни и абсолютно непредсказуеми стойности. ПГСЧ работи по различен начин. Започва с предефинирана стойност и след това я обърква с други стойности, за да генерира безкрайна серия от стойности. На пръв поглед, стойностите на ПГСЧ са напълно случайни и невъзможни за предсказване. Но от друга страна, ако ПГСЧ използва слаб алгоритъм и вие знаете точно кой, то тогава може да успеете да прогнозирате следващото случайно число.
В един момент Алекс забелязва, че алгоритмите, използвани от някои слот машини, са слаби и решава да го пречупи в своя полза.
През следващите няколко години той полага основите и се подготвя за това, което ще се превърне в много по-сложна операция:
- Той прави обратен инженеринг на няколко популярни слот машини.
- Разработва алгоритъм, който може да изчисли настоящите параметри на ПГЧС и да предскаже изхода от бъдещите завъртания, базиран на 24 завъртания на слот.
- Разработва iPhone апликация, която използва предвидените изходи, за да каже на играча кога точно да натисне бутона, за да спечели.
- Наема десетки агенти, които получават задачата да източат различни казина по света в следващите 6-7 години.
Алекс твърди, че той и екипът му са успели за този период да направят милиони долари печалба.
Законна и морална ли е системата на Алекс?
Разработената техника не включва никакви забранени манипулации на слот машините. Това е в огромен контраст с много други техники, за които става въпрос по-надолу в статията. Те заблуждават хардуера на слот машината да даде повече пари от необходимото. Стратегията на Алекс е базирана на чиста математика, резултат от неговите наблюдения и поради това може да бъде считана за честен и валиден начин да бъде победена слот машина.
И според мнозина експерти в залагането, включително и според мен, действията на Алекс са напълно чисти и приемливи. Бих ги сравнил с броенето на карти в блекджека, ловът на бонуси или адвантидж залагане. Казината сами слагат тези машини и е техен проблем, ако някой по-умен може да предскаже изхода от въртенето и да се възползва от това.
Но казината (особено реалните), са огромни компании с много пари и силни връзки с местната власт. Така че когато те забелязват, че организирана група ги използва като банкомати, започват да дърпат някои конци. И в крайна сметка властите и адвокатите на казината успяват да намерят престъпление, което да кореспондира на действията на групата. А именно: конспирация с цел измама. Това води до ареста на четирима от агентите на Алекс в Мисури. По-късно те са вкарани за две години в затвора. [2].
Това е повратната точка в историята и някои агенти започват да говорят по-отворено за детайлите на схемата, Групата вече е известна на повечето казина в света и съвсем скоро идва нов арест - в Сингапур. [3].
Опитите на Алекс да работи с производителите на слот машини
Алекс осъзнава, че вече е твърде рисковано за неговите агенти да използват системата, и решава да направи последен опит да използва ноу-хауто си. Той се свързва директно с Aristocrat - производителят на слот машините, които е успял да хакне. Надявайки се на осем цифрена сума за награда, той предлага услугите си, за да подобри алгоритмите на ПГСЧ и да оправи всички бъгове. В същото време заплашва Aristocrat, че ако предложението му не бъде прието, той ще продаде информацията на конкуренцията. Aristocrat обаче отказва да играе по свирката му, въпреки че той им дава всички математически детайли за бъговете.
Когато Aristocrat отказва, той решава да опита още веднъж и да направи детайлите по историята си публични. Той се свързва с Брендан Коернър - журналист, който вече е описал известните факти в историята в тази статия.
Брендан се съгласява и пуска още един материал с много нови подробности, дошли директно от Алекс. Ако това не се беше случило, нямаше да може да прочетете за тях в моята статия.
Колко голям е пробивът и какви са последствията?
Има доста доказателства, че Алекс е успял да приложи стратегията си на остаряла слот машина Aristocrat четвърто поколение. Aristocrat препоръчва на клиентите си да смени тези машини. Но въпреки това, все още има хиляди такива машини в много казина по света. Но пък повечето от тях не би трябвало да имат проблем да ги сменят.
Алекс твърди (и има някои сигнали, които подкрепят това [4]), че през 2009-а, той е започнал да дешифира ПГСЧ на някои стари машини на Novomatic. Доста е вероятно обаче от Novomatic да са премахнали слабостта с ъпдейт през 2011-а А може би и патентът от 2013-а на Novomatic за Система и метод на централизирано управление на ГСЧ също има нещо общо с това.
Алекс също така твърди, че е успял да направи същото с някои машини, направени от Atronic.
Но най-силната му реплика е, че е успял да намери слабост и в Aristocrat Helix. Helix е един от настоящите модели, така че ако Алекс не блъфира, то Aristocrat може да има дори по-голям проблем - особено, ако не е възможно да се оправи с ъпдейт или смяна на чип. Но пък от друга страна Aristocrat е огромна компания с $ 2 милиарда оборот и $ 500 милиона годишна печалба. Така че те най-вероятно ще оцелеят (със сериозна вътрешна промяна по отношение на сигурността и леко наранена репутация. И това е в най-лошия сценарий).
Но не очаквайте нещо грандиозно и забавно. Дори и ако Алекс реши да публикува още детайли по алгоритмите си, казината винаги могат да изключат засегнатите машини и обикновените хора няма да могат да се възползват.
Истинска история или градска легенда?
Има много индиректни доказателства, че историята, описана от Алекс, е истинска. Властите нямаше да арестуват и осъдят неговите агенти в две различни страни, ако те не точеха пари успешно. Novomatic нямаше да разследва слот машините си за манипулация и нямаше да пуска ъпдейти за сигурността им, ако не беше истина.
Но пък нали производителите на слот машини си имат специални отдели по сигурността? Как може толкова големи компании да оставят слабо място?
Ще ви информирам, че това всъщност не е чак толкова трудно.
Работих като дивелъпър 10 години и знам, че заплахите за сигурността често се подценяват. И това важи с още по-голяма сила за нови и непознати видове атаки, като тази. И дори и да имало някой мениджър по сигурността по онова време, той е бил подготвен да спира само известни нему заплахи. Ако екипът от дивелъпери не е разполагал с истински експерт, който да може да намира нови дупки в сигурността и да се осмели да ги посочи, то никой не е обърнал внимание на заплахата за ПГСЧ.
Правилата изискват ПГСЧ да генерира случайна дистрибуция на генерерираните числа. А това го правят дори и елементарни ПГСЧ. Непредсказуемостта (криптографската сигурност) дори не трябва да бъде тествана.
А и самата концепция за ПГСЧ звучи като нещо извънземно за повечето хора, които са в този бизнес. Принципно те се интересуват от съвсем малко неща. Те са доволни, когато една слот машина:
- работи без грешка,
- се харесва на играчите,
- и прави пари.
Също така софтуерът в слот машините често се използва в няколко поколения игри, като минава само леки ъпдейти. А и защо трябва да се променя нещо, което е работило без проблеми в последните 15 години, нали? Поради тези причини има доста сериозна възможност много от настоящите машини да използват код от началото на 90-те.
Моят технически анализ на системата на Алекс
Знам, че много от вас са нетърпеливи да научат детайли за това как е работила системата на Алекс.
Разгледах публикуваните подробности и реших да демонстрирам как обратния инженеринг може да се използва, за да бъдат предсказани бъдещите изходи от слот с ПГСЧ. Проверете моя технически анализ в края на статията.
Измами със слот машини, домашна манипулация и специални инструменти
Както вече обясних, убеден съм, че системата на Алекс е морално приемлива и дори съвсем легална в някои страни. Не всички начина да бъдат победени слотовете обаче са такива. Има доста различни незаконни начини, по които в миналото слотовете са били лъгани.
Повечето от записаните измами със слот машини са свързани с хардуерна манипулация и/или специални инструменти, които са използвани да заблудят слот машините.
Някои от тези измами се случват периодично, други са еднократна операция. Това, което ги свързва, е фактът, че всички тези измами могат да проработят само с реални слот машини, които може да намерите в реални казина. Онлайн казината са защитени, защото играчите трябва да имат физическа близост до машината, за да могат да я манипулират.
Освен това, тъй като постоянно има хора, които опитват да измамят казината, те започнаха да правят подобрения по сигурността и хардуера, които правят повечето измами, за които ще пиша, невъзможни.
Е, време е за забавление! Ето някои от начините, които са се използвали в миналото, за да бъдат излъгани слот машините.
Фалшиви монети или жетони
Първият начин за измама е елементарен. Включва фалшиви монети или каквото и да е друго, което слот машината приема за платежно средство. Ако може да произведете нещо, което машината възприема като монета, може да го използвате, за да забогатеете.
Има един много известен пример за човек, който е използвал много успешно тази техника. Луис Колавекио е американски измамник, известен и с прякора си Монетата. Той и бандата мошеници около него успели да произведат сериозни количества фалшиви монети и ги използвали да правят пари в казината в Атлантик Сити и Кънектикът, Той обаче е заловен. А става известен много по-късно - след като History Channel прави документален филм за него.
Монета на конец (Йо-Йо)
Ако някога сте си играли с Йо-Йо, знаете, че то слиза надолу и се качва нагоре чрез прости движения. Точно това прави и монетата, вързана на конец. Първо се поставя в слот машината и влиза достатъчно, за да бъде регистрирана от машината. След това се изтегля обратно и се използва отново и отново.
Тази схема много прилича на тази с фалшивите монети, но премахва нуждата от огромно производство на имитации. С монета на конец всеки може да опита да измами казиното. Разбира се, малцина го пробват, а още по-малко са го направили успешно.
Изтъркана монета
Технологията, която се използва, за да преценява валидността на монетите, става все по-добра и по-добра. А това прави фалшивите монети част от миналото. Слот машините започват да използват светлинен сензор, за да регистрират плащанията и да преценят дали монетите са истински или фалшиви.
Изтърканата монета се регистрира като валидна форма на плащане, но не издържа физическото сравнение, което се прави на размера на влизащите монети. Поради тази причина изтърканата монета се връща на играча и той може да я използва отново.
А пък ако слот машината изисква монетата да отговаря на определен размер, в нея, заедно с изтърканата монета, се пъха и друг предмет. Този предмет отговаря перфектно на размера на истинската монета и остава в машината, а пък изтърканата монета заблуждава оптичния сензор и пада през физическия.
Закачалки
Само трябва да се сетите за слотовете от едно време, които директно започват да изплюват монети, всеки път, когато някой спечели. Те имат механичен брояч, който се използва, за да преброи колко монети излизат от машината (толкова, колкото е спечелил играча).
В тази измама, метална закачалка за дрехи (или нещо с подобно форма) се вкарва до брояча и въздейства на прецизността му. Това означава, че слот машината плаща повече, отколкото трябва, което означава, че в дългосрочен план играенето на този слот носи повече приходи.
Дълга връзка
Дългата връзка е инструмент, който се състои от две част - горна и долна. Тел, завъртяна в кръг (връх) и дълга струна за китара или подобна тънка тел (дъно).
Долната част се вкарва в дъното на машината, където прави контакт с вътрешната електрическа схема и се зарежда от нея. След това в отвора за монети влиза горната част, която затваря веригата и кара машината да изплюе всичките монети, които са в нея.
Маймунска лапа
Маймунската лапа е създадена от легендата в изкуството на измамите Томи Глен Кармайкъл. Но за да стигнем до маймунската лапа, първо трябва да се върнем към Дългата връзка. Кармайкъл притежава сервиз за ремонт на телевизори, който обаче не върви много добре. Така че когато неговият приятел Рей Мин му представя Дългата връзка, той решава да се пробва с нея.
Има известен успех, но е заловен на местопрестъплението и е осъден на пет години затвор. Не само заради тази измама, а и заради предишни провинения. Тогава той осъзнава, че инструмента, който използва, вече е доста известен. Разбира, че трябва да измисли нещо ново, за да успее да измами казината.
И така изобретява маймунската лапа. Взима си видео машина за покер и започва да експериментира. Кармайкъл успява да създаде много проста, но същевременно функционираща джаджа. Той закача метална струна към свита метална пръчка. След това я вкарва в отвора за вентилация на слот машината и я движи наоколо, докато не намери ключа за отключване на сейфа. Дърпа го и получава всичко, което е в машината.
Светлинен меч
Слот машините обаче стават все по-технологични напреднали и сигурни и спират да използват механични системи, за да броят монетите. Те започват да използват оптически сензори и това прави мнозинството от предишните методи за измама неработещи. Но Кармайкъл се адаптира към промяната и измисля начин да заблуди новите системи.
Той прави малко устройство, което „заслепява" оптичния сензор, като по този начин му пречи да регистрира колко пари са влезли в машината и колко са изплатени. И тъй като машината си мисли, че не е платила достатъчно, тя продължава да изплюва още и още пари, което, разбира се, радва измамниците.
Струна от пиано
Началото на схемата е през 1982-а, когато слот машините все още са с механични барабани. Струната от пиано се вкарва във въртящите се части в машината. И се използва да блокира часовника, който измерва ротацията на барабана, което означава, че играчите могат да контролират изхода от завъртането.
Групата от хора, опитали схемата, успява да спечели $50,000. Те обаче не подозират, че са снимани през цялото време и по-късно са арестувани. Успехът им е кратък, но пък успяват да променят изхода от цялата игра само с една струна от пиано.
Смяна на чипове
Денис Никраш успява да направи нещата по различен начин. Той също си купува слот машина и я инсталира в дома си. Той осъзнава, че чипът на машината може да бъде препрограмиран, за да се манипулира изхода от играта. Препрограмираните чипове след това могат да бъдат инсталирани в слот машини в казино и така да се изкарват пари.
И, естествено, той се възползва от информацията. Поръчва си много от въпросните чипове, препрограмира ги, добира се до ключовете от слот машини и подменя чиповете им. И като на шега успява да управлява цялата операция, така че да забогатее. Разбира се, по-късно е арестуван. Това се случва през 2004-а, а през 2010-а той умира.
Бъгове в софтуера на слотовете
Макар че този начин да победиш слотовете технически погледнато не е измама или кражба, реших да го включа в статията. Слот машините се програмират от хора. А хората бъркат. Грешка в програмирането може да доведе до бъг в софтуера, който по-късно (волно или неволно) може да бъде използван от играчите.
Има много документирани случаи, когато бъг в софтуера е довел до огромна печалба:
- През 2015-а 90-годишна жена от Илинойс печели $41 милиона докато играе на слот машина Miss Kitty. Казиното отказва да изплати печалбата.
- Човек в Австрия печели джакпот от 43 милиона евро. Казиното обаче настоява, че той е уцелил само 4 от 5 символа, от които се нуждае за джакпота. Поради тази причина, печалбата му не е изплатена. Вместо това той получава 100 евро и безплатен обяд,
- Жена в Ню Йорк успява да уцели зашеметяващите $42.9 милиона джакпот. Машината обаче има максимална печалба от $6500, така че колосалната сума е само бъг. Казиното настоява, че тя може да получи само $2.25 от завъртането си.
И мога да продължавам още. Но идеята е ясна - огромните печални, които излизат заради софтуерен бъг почти никога не се изплащат. А което е дори още по-лошо, някои сенчести казина могат да използват подобен сценарий и бъг като извинение, за да не изплатят реална печалба.
Резултатът от софтуерния бъг обаче не винаги е джакпот. Той може да помогне на някой играч да направи серия от малки печалби или пък да обърка парите, вкарани в машината, по удобен за играча начин. Подобни грешки често остават неразкрити и опитните играчи се възползват от тях.
Но помнете, късметът помага на подготвения ум. :)
Приложение: Как може да е работил алгоритъма на Алекс.
Нека да започнем със събиране на всичко, което знаем за стратегията:
- Алекс се нуждае от резултатите от около 24 завъртания, за да предскаже бъдещи изходи.
- Агентите чакат правилния момент, за да натиснат бутона за старт.
- Брендън Кьорнер успява да проследи оригинала на алгоритъма на ПГСЧ (от математическото доказателство, дадено от Алекс) до книгата „Изкуството на компютърното програмиране".
ПГСЧ, който най-вероятно е бил използван в машините на Aristocrat.
Най-простият алгоритъм за ПГСЧ, описан в „Изкуството на компютърното програмиране", който дава задоволителни резултати, всъщност е доста прост:
ГСЧ = (a * ПредишенГСЧ + c) мод m
Този алгорритъм, известен като Линеен конгрунуален генератор (ЛКГ), все още се използва като зададен ПГСЧ алгоритъм в много програмни езици (например Java).
Дали дивелъпърите на Aristocat просто са използвали готовия алгоритъм за ГСЧ от програмния език, който са използвали? Или са използвали най-простия ПГСЧ, който отговаря на изискванията?
Мисля, че това е възможен сценарий. Готовият алгоритъм работи и изпълнява критериите за генериране на случайни числа. И може би е отговарял и на всички критерии, които са получили програмистите в спецификацията.
Как да разбием ПГСЧ
Сега нека да спекулираме за това как Алекс е използвал този алгоритъм.
1. Декомпилация
Първата стъпка е да се научат точните параметри на алгоритъма (параметрите a, c и m). Това е лесната част, тъй като тези параметри са записани във всяка слот машина. Алекс просто е трябвало да прочете бинарния код от паметта на машината и да го декомпилира. Това е задача, която всеки специалист по микроелектроника, ако е екипиран с подходящите инструменти, може да реши.
Но само научаването на параметрите a, c и m не е достатъчно. С декомпилацията всъщност може да се научат параметрите на всички алгоритми на ПГСЧ, дори и криптографски защитените. За да можеш да предскажеш и да се възползваш от поредиците на ГСЧ в истински слот машини в казино, трябва да знаеш и нещо друго - настоящата стойност на ГСЧ.
2. Намиране на настоящата стойност на ГСЧ
ЛКГ алгоритъмът на ПГСЧ се счита за лесно предсказуем. Това означава, че ако знаете три случайни числа, може да изчислите параметрите a, c и m и лесно да предвидите следващите числа в поредицата.
Алекс обаче е изправен пред малко по-различен проблем. Той вече знае параметрите a, c и m от декомпилацията, но не знае настоящата стойност на ГСЧ. Той обаче може да разбере индиректно генерираните случайни числа, като гледа позициите, където спират барабаните по време на завъртанията.
Ключовият момент е, че логиката на слот машината е детерминистична и програмирана. Така че може да бъде декомпилирана, подложена на обратен инженеринг и симулирана някъде другаде. Играта принципно взима случайно чисто и използва някои математически операции, за да определи къде трябва да спре всеки барабан.
Барабаните на слот машините обикновено имат между 50 и 100 символа, три от които излизат на екрана. Комбинациите понякога се повтарят и барабаните могат да имат различна дължина, но нека да приемем, че има 50 уникални комбинации на всеки барабан. Случайното число избира една от тези 50 комбинации, така че само с гледане на първия барабан в първото завъртане може да се елиминират 49/50 (98%) от потенциалните случайни числа.
Ако играта има 5 барабана, тогава само едно от 312 милиона случайни числа дава точно този резултат , като този, наблюдаван от играча.
Ако знаете изхода от много последователни случайни (*) числа, то скоро ще завършите със само едно начално число, което дава желания изход за всички завъртания. Всъщност, броят на завъртания, от които е нуждаете, е пропорционален на дължината на първоначалното случайно число.
Така че просто трябва да симулирате всички възможни случайни числа и готово. Е, не е чак толкова бързо.
Ако слот машината използва случайни числа, които са с дължина 64 бита, то симулацията на всички тях ще отнеме твърде много компютърно врене (544 години на моя лаптоп). Тоест Алекс все още е имал нужда от малко помощ от дивелъпърите на Aristocat. Установих две неща, които те биха могли да направят, за да помогнат на Алекс:
- Да използват 32-битов ГСЧ.
- Да използват случайно число по такъв начин, че то да може да бъде използвано да се намери настоящето състояние на ГСЧ.
1. Твърде късо (32-битово) състояние
Машините от четвъртото поколение Aristocrat са разработени на 32-битов ARM 250 процесор. Ако дивелъпърите са решили да използват 32-битово случайно число, то тогава има само 4,294,967,296 възможни състояние на ГСЧ. Може и да изглежда много, но компютрите са доста бързи и този брой опции не е сериозен за тях (на моя лаптоп отнема 4 секунди).
Считам обаче тази опция за по-малко вероятната. Още повече, 32-битово случайно число е твърде късо, за да покрие всички възможни резултати в някои игри (5 барабана * 90 символа).
2. Използване на случайно число по начин, който е лесен за употреба
Нека да приемем, че е било използвано 64-битово число. Как се използва то, за да може да бъдат детерминистично определени 5 барабана с по 50 символа. Най-лесният начин, който запазва баланса, е следният.
Поз1 = ЗВРТ модул 50
Поз2 = (ЗВРТ / 50) модул 50
Поз3 = (ЗВРТ / (50*50)) модул 50
Поз4 = (ЗВРТ / (50*50*50)) модул 50
Поз5 = (ЗВРТ / (50*50*50*50)) модул 50
Всеки барабан използва своята част от случайното число и няма корелации между различните барабани. Ако случайните числа наистина са случайни, има шанс за какъвто и да е изход. (**). Регулаторът одобрява.
Сега проблемът:
Ако знаете кои са позициите на барабаните, може лесно да калкулирате края на случайното число (ЗВРТ мод 50^5):
ЗВРТКрай = поз1 + поз2*50 + поз3*50*50 + поз4*50*50*50 + поз5*50*50*50*50
Дали това ще помогне за узнаване на настоящето състояние на ГСЧ? Всъщност, да. И то много.
Сега не трябва да симулирате всички възможни случайни числа, а само тези, които завършват на ЗВРТКрай. Или, ако трябва да бъда по-точен, всички случайни числа, които отговарят на следния моделЗВРТКрай + X * 50^5:
- 1 * 312500000 + ЗВРТКрай
- 2 * 312500000 + ЗВРТКрай
- 3 * 312500000 + ЗВРТКрай
Сега от 2^64 възможни стойности (18466744073709551616), ще трябва да се пробват само 59029581035. И двете са огромни числа, но докато симулацията на първото ще отнеме 544 години на моя лаптоп, то симулацията на второто ще бъде завършена за 60 секунди. Това е огромна разлика.
И доста важна. Сега знаете случайното число и може да предскажете бъдещите завъртания.
Това, което Алекс е открил, може и да е било различно, но се обзалагам, че има много общо с процеса, който описах по-горе.
(*) Всъщност, Алекс не е знаел изхода на последователни случайни числа, но е знаел изхода на някои случайни числа, които са били доста близко в поредицата.
Затова и агентите на Алекс е трябвало да чакат определен момент, за да натиснат бутона за старт. Това показва, че машините на Aristocrat от четвърто поколение генерират случайни числа с определена честота (в някои страни това е законово изискване). Когато играч натисна бутона за старт, настоящият случаен номер се използва, за да определи резултата от завъртането.
Забележете, че честотата на генерирането на случайни числа също трябва да бъде програмирана в слот машината. Поради тази причина, може лесно да бъде прочетена и предсказана след декомпилация на кода.
Нека да приемем, че ГСЧ в една слот машина се генеират с честота от 100 / секунда. Изиграването на 24 рунда може да отнеме около 60 секунди, така че са замесени около 6000 случайни числа. От тях 24 се използват, за да се калкулира изхода от завъртането. Задачата след това е да се сметне първото случайно число, което дава изхода от първото завъртане и също така изходите от останалите 23 завъртания, когато те се превъртят през следващите 6000 цикъла. Тази симулация също е лесно изпълнима; просто се прави няколко пъти повече (с правилните оптимизации).
(**) За да влезете в правилата трябва да махнете числата, които са по-големи от 2^64 и 2^64 мод (50^5).
Интересни линкове за повече информация:
- https://news.ycombinator.com/item?id=13579353
- https://www.schneier.com/blog/archives/2017/02/predicting_a_sl.html
- https://www.justice.gov/usao-edmo/pr/four-russian-nationals-indicted-fraud-charges
- https://www.wired.com/story/meet-alex-the-russian-casino-hacker-who-makes-millions-targeting-slot-machines/
- https://www.casino.org/blog/slot-cheats-that-work/