Добре дошли в Mystake
Предмет
други
Покажи повече
Агент по поддръжката 13:44
Добре дошли в MyStake!
Здравейте, казвам се Джино, как мога да ви помогна?
ОЗКАН ОМЕРОВ 13:47
Здравей Джино. Имам въпрос към вас относно акаунта ми, знам, че акаунтът ми е замразен, тъй като миналата седмица в четвъртък разследване изпратих 2 видео потвърждения до kyc. От колко време идват с моя kyc
Малко се притеснявам, че нещо не е наред, защото не получавам отговор от kyc, имам 3200 евро в сметката си, изглежда, че съм загубил всичките си пари
Не мога да се обзаложа, че не мога да направя нищо
Агент по поддръжката 13:50
Както виждам, от вас е поискана видео потвърждение и вие сте ни я предоставили. Сега всичко, което трябва да направите, е да изчакате нашият KYC екип да се свърже с вас по имейл.
Получихме вашите видеозаписи и веднага щом има отговор, ще отговорим възможно най-скоро. Не се притеснявайте, парите ви няма да бъдат загубени, те са във вашата сметка.
ОЗКАН ОМЕРОВ 13:52
Ще се радвам на Bee, ако kyc може да ми обясни какво или ако има някакъв проблем, чакам имейл, но ми се струва, че нищо не се случва
Надявам се да ме разберете
Агент по поддръжката 13:53
Те ще обяснят всичко, но може да отнеме известно време.
Да, разбираме загрижеността ви и съжаляваме за забавянето.
ОЗКАН ОМЕРОВ 13:54
Добре, можете ли, ако можете, да им изпратите имейл и колко време са дошли с моята процедура?
Агент по поддръжката 13:55
Мога да ви уверя, че нашият специализиран екип работи по вашия въпрос и ще предостави решението възможно най-скоро.
ОЗКАН ОМЕРОВ 14:00ч
Добре, надявам се, че няма да загубя парите си, преди да депозирам, прочетох за вашето казино и mystake имаше добри отзиви, затова избрах вас и ви прие играчи от Швеция. И аз обичам да залагам на вас, но сега не мога да направя нищо 😊 без залагане, теглене или депозит, защото сметката ми е замразена поради разследване и се надявам да мога да залагам в близко време
Агент по поддръжката 14:00ч
Благодарим ви, че избрахте нас. Не съм сигурен колко време ще отнеме, но мога да ви уверя, че парите ви са в безопасност и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.
ОЗКАН ОМЕРОВ 14:01ч
Добре
Агент по поддръжката 14:01
Мога ли да ви помогна с нещо друго?
ОЗКАН ОМЕРОВ 14:01ч
Нищо повече. Приятен ден
Прочети
Агент по поддръжката 14:02
Благодаря ти! Приятен ден/вечер!
Агентът по поддръжка затвори чата.
Jag kollade lite idag med deras livechat hur långt kyc har kommit med mitt ärende och fick detta svaret av dom. Hade bra Radka och tack för all hjälp så här långt. Ha en bra dag och vi hörs och syns. Hur kan jag skriva till nick? Имате ли имейл? Han kanske vill ha min polisanmälan om mitt bedregeri mot mitt förra kort.
Welcome to Mystake
Subject
Other
Show more
Support Agent 13:44
Welcome to MyStake!
Hello, my name is Gino, how can I assist you?
OZKAN OMEROV 13:47
Hi Gino. I have a question to you about my account iknow that my account is freezed because investigation last week in Thursday I sent 2 video verificaton to kyc. How long have they come with my kyc
Iam a litte bit worried that something wrong has gone because I dont get any answer from kyc i have 3200 euro on my account it sems that I have lost all my money
I cant bet I cant do anything
Support Agent 13:50
As I see you have been requested with a video verification and you have provided us with the one. Now all you need to do is wait for our KYC team to contact you via email.
We have received your video footage and as soon as there is an answer we will answer as soon as possible. Don't worry your money won't be lost it's in your account.
OZKAN OMEROV 13:52
I shold Bee happy if kyc can explain for me what or if There is some problem iam waiting for a mail but it feels like nothing is happening
I hope u understand mee to
Support Agent 13:53
They will explain everything but it might take some time.
Yes we do understand your concern and we are sorry for the delay.
OZKAN OMEROV 13:54
Ok, can u if u can send a mail to them and how long they have camed with my procedur?
Support Agent 13:55
I can assure you our dedicated team is working on your matter and will provide the solution as soon as possible.
OZKAN OMEROV 14:00
Ok I hope not that I will lost my money, before I deposit I read about your casino and mystake hade good recencesantions that why I chosed u and u accepted players from sweden. I like too bet at you but now I cant do anything 😊 no betting ,withdrawl or deposit because my account is frezzed due investigation and I hope I can bet in a close time
Support Agent 14:00
Thank you for choosing us. I am not sure what time it will take but I can assure you that your money is safe and we will contact you as soon as possible.
OZKAN OMEROV 14:01
Ok
Support Agent 14:01
Is there anything else I can help you with?
OZKAN OMEROV 14:01
Nothing more. Have a nice day
Read
Support Agent 14:02
Thank you! Have a great day/night!
Support Agent has closed the chat.
Jag kollade lite idag med deras livechat hur långt kyc har kommit med mitt ärende och fick detta svaret av dom. Hade bra Radka och tack för all hjälp så här långt. Ha en bra dag och vi hörs och syns. Hur kan jag skriva till nick? Har han någon email? Han kanske vill ha min polisanmälan om mitt bedregeri mot mitt förra kort.
Редактиран от
Radka преди 1 година
Причина:
чувствителните данни са изтрити
Автоматичен превод: