Теглите пари (страница 5)

преди 1 година от Ozze22
|
33624 преглеждания 91 отговора |
|
1...4 5
преди 1 година

Те основно копираха и поставиха цяла част от техните правила и условия, без да ви дават конкретната причина за закриване на акаунта.

Когато са написали тези T&Cs, те вече са знаели, че искат да измамят играчите и всъщност са написали: „това решение е по усмотрение на Компанията и Играчът няма да бъде съветван или информиран за причините за подобни действия".

Това изречение е объркващо!

Докато казино гуруто продължава да отхвърля законните оплаквания на тези измамни казина, той трябва да се счита за съучастник в измамните действия, които те необезпокоявани продължават да упражняват върху играчите.

Остава само да чакаме отговора, който ще дадат на CEG. Със сигурност не могат да ви отговорят по същия начин, по който го направиха с вас. Те са длъжни да дадат основателна обосновка за действията си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина ли трябва да ви напомням, че ние не поддържаме казина? Ние също не отхвърляме легитимни оплаквания, ние винаги обясняваме нашата гледна точка, тъй като НЕ СМЕ официалният орган, ние създаваме правно ориентирани решения, вместо това винаги съветваме играчите да се обърнат към официалния орган.

Сигурен съм, че вече сте забелязали това, така че, моля, останете справедливи.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей radka сега моят акаунт е напълно затворен в mystake.com file това не е мъдро

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Какво ще кажете за разследването, което споменахте в жалбата си? Някакви резултати?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, но можеш да видиш на страница 4 от тази тема имейла, който ми изпратиха от mystake.com.....изглежда има много хора, които не си изкарват парите от mystake и са много неприятни в техния чат на живо. Всъщност не съм направил нищо от това, което са написали в имейла си на страница 4. Въпросът не е дали трябва да понижите оценките им още повече, но сега органът за хазарта на играчите curacoa е замесен в

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравейте,

Можем да намалим рейтинга само въз основа на доказателство, това е причината, поради която призовавам играчите да подават жалби, и двете страни представят доказателства и ако казиното действа нечестно, има последствия за казиното. Не можем да наказваме казината само въз основа на публикации във форума или неофициални оплаквания.

Ние също така държим оценката на потребителските отзиви отделена от оценките на казиното. Мисля, че това демонстрира нашия подход.

Ако играчът е подал жалбата в миналото и след това е достигнал до органа, ние винаги молим играчите да се върнат и да споделят резултата от органа.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка. Разбирам те. Но изпращам възможно най-много информация на играчи на e gaming curacoa, залагам на моята блокирана стара карта, съобщение от моята банка, полицейския ми доклад, че съм жертва на измама с моята карта, след това получих имейл от mystake, че акаунтът ми е file решенията на компанията няма повече отговор. Изпращам всичко това на залагане на играчи на e gaming curacoa, както казах, заподозрян съм в подозрителни залози и нищо друго. Надявам се mystake сега, когато акаунтът ми е напълно спрян, mystake.com да не влиза и да променя куп неща, на които не мога да повлияя, или мислите, че цялата ми история все още е в моя акаунт?? И т.н. özkan

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравей отново. Днес получих имейл от mystake, че акаунтът ми е изтрит по решение на компанията и нищо повече в отговор. Можете ли да разберете какво правят? Скоро ще се намеся в мрежата за измами на шведската полиция, така че те изглежда не разбират проблемите си с измамите. Подозрителни залози, извадете и покажете вашите Подозрителни залози тогава, ако можете да го докажете. Ще бъде вълнуващо да видя какъв отговор ще получа от залагащите играчи на e gaming curacoa дали вярват в тях или в мен. За съжаление мисля, че парите ми са изхабени сега, когато сметката ми е file по този начин те могат да променят всичко без мое знание, вероятно могат да влязат и да променят, за да направят някои подозрителни залози и да кажат на curacoa e gaming. Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравей.

Дръжте властите в течение, не мога да дам по-добър съвет. Имам и най-малкия намек дали и колко дълго казиното пази история на изтритите сметки...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изтриването на акаунта ви без обяснение изобщо не е готино. Мога да разбера разочарованието ти, особено ако имаш пари вътре. Наистина е важно компаниите да бъдат прозрачни за тези неща и да комуникират ясно с клиентите си.

Автоматичен превод:
Bhyte8bit
преди 7 месеца

Здравейте. Ако искате да изпратите съобщението си до конкретен човек, моля, използвайте бутона "отговор" следващия път. Последната публикация в тази тема обаче беше от миналата година, така че не съм сигурен на кого бихте искали да отговорите.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Bhyte8bit
преди 6 месеца

Може би си струва да опитате да се свържете с тях отново, за да видите дали можете да получите повече информация. Понякога може да има недоразумения или грешки, които могат да бъдат отстранени с малко постоянство.

Наскоро започнах да играя игри с приложения за истински пари и много се забавлявах с тях. Те са чудесен начин да се отпуснете и може би дори да спечелите малко повече пари отстрани.

Редактиран от Romi преди 6 месеца
Причина: Връзката не работи.
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, имам баланс от 6 хиляди и исках да знам дали мога да събера и е с Guru Casino

Автоматичен превод:
tataregina92
преди 6 месеца

Здравейте,

тъй като силно се съмнявам, че имате такъв баланс на уебсайта на Casino Guru, отговорът най-вероятно ще бъде „не".

Ние не сме казино, само за да е ясно.

Ако искате да теглите пари от казино и нямате познания, не се колебайте да опитате чата или поддръжката. Тяхна работа е да ви насочват. 😉

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини