Теглите пари

преди 1 година от Ozze22
|
32890 преглеждания 91 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 1 година

здрасти Имам акаунт в mystake.com, изпратих всички документи, които искаха, и видео проверка. Сега акаунтът ми изглежда е замразен, мога да вляза и да видя парите си 3200 евро, но не мога да залагам, да депозирам или да тегля пари. Имам чувството, че няма да мога да играя или да докосна парите. На някой друг случвало ли му се е това? В техния чат на живо те казват, че няма опасност, но че верифицират моя акаунт и след това всичко се заключва, докато акаунтът не бъде верифициран. Надявам се, че не са ме провалили и колко време може да мине, преди да мога да залагам и най-накрая да тегля. На някой друг случвало ли му се е това? И т.н. Ozze22

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравейте,


Аз лично бих казал, че това е добър подход от казиното.

Когато акаунтът ви е замразен, не можете да загубите баланса си, независимо колко време ще отнеме проверката.

Опитайте се да запазите спокойствие и да се подготвите за предстоящия видео разговор. Обновете някои подробности за вашия акаунт и история на игрите, като например:

Когато сте регистрирали акаунта си, каква опция за плащане сте използвали за депозити, колко пъти сте депозирали и какви игри сте играли.

Казината обикновено избират видео разговори, когато е необходима допълнителна проверка, предполагам, че има някои прилики с други играчи, така че казиното просто трябва да е сигурно, че вие сте играли и сте направили депозити - това е много по-лесно от размяната на имейли 🙂.

Опитайте се да отговорите честно на въпросите и ще се оправите.

Както и да е, кога е планирано обаждането за проверка, моля? Кажете ми как е минало.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка. . Направих акаунт на mystake

com и изпрати видео за окончателна проверка. Получих SMS от swedbank Здравейте, подозираме измамни транзакции на вашата банкова карта с последните четири цифри 2969. Моля, обадете се незабавно на 08-58595222. Поздрави Swedbank и Sparbankerna. Старата карта, в която сложих парите, е блокирана и сега им изпратих имейл, че картата ми е блокирана и че утре ще получа нова карта, преди това изпратих 2 видеоклипа с цялата си информация, от която се нуждаеха сега надявам се да се свържат с мен и да разберат ситуацията ми, реших да им изпратя нов видеоклип за проверка с новата ми карта утре и информацията, която трябва да кажете във видеото на английски. Всъщност искам да депозирам 20 евро с новата си карта, за да видят, че депозитът е с новата карта, но не мога да направя нищо, тъй като сметката ми е замразена, тъй като е потвърдена със старата ми карта, която е блокирана. Разговарях с тях в чата на живо, но те не могат да кажат нищо за това как работи техният kyc. Просто искам да бъда честен с тях в чата на живо и kyc. Показах им SMS от swedbank в чата на живо, но те нямаха какво да кажат и след това изпратих този sms от swedbank до mystakes kyc, за да знаят за това. Какво да правя, ако не ми пишат, мога да вляза в данните си за вход в mystake и да стигна до техния сайт, но не мога да залагам или да правя нещо друго, тъй като пише, че акаунтът ми е в процес на проверка. Трябва ли да изпратя още един видеоклип за потвърждение с новата си карта утре? Казах на kyc на mystake какво ми се случи, но не получих отговор. Чатът на живо не можа да ми помогне, тъй като те казват, че нямаме контакт с техния kyc. Надявам се всичко да е наред. Колко време отнема kyc видео проверката? Притеснявам се, че няма да мога да тегля, въпреки 3200 евро, които имам в игралната си сметка, доста пари. Те имат sepa изплащане, но както казах точно сега, не мога да направя нищо, изглежда или може би това отнема време с видео потвърждението? Някои тук казват, че може да отнеме до 6 месеца, което според мен е странно. Всички мои данни са одобрени, остава само видео потвърждението, което съм изпратил. Сега се притеснявам само за новата карта, защото не съм сложил пари с тази карта. Какво мислите, че трябва да направя, тъй като акаунтът ми е замразен?, но че все още мога да вляза и да видя парите си, но не и да залагам или да правя нещо друго на уебсайта им, когато съм влязъл. Не съм изтеглил 3200 евро още. Надявам се, че можете да ми помогнете. Днес получих отговор от тях на kyc mystake те казаха това Поздрави,

Съответният екип прегледа видеоклипа ви, но тъй като номерата на кредитните карти не се виждат, те поискаха повторното му изпращане. Моля, уверете се, че виждаме първите 6 и последните 4 цифри на кредитната карта

С Най-Добри Пожелания,

Кайли

Екипът на Mystake KYC

Но аз им писах за това и казах на kyc mystake относно картата, която сега е блокирана, защото бях изложен на измама. Искам да бъда честен с тях и да не лъжа, писах така на kyc и въпросът е дали искат да видят старата ми основна карта, която е блокирана, с която депозирах парите, или новата карта, която получих? Не получих отговор на това. Смятате ли, че трябва да изпратите нова видео потвърждение утре, ето как им писах: Здравей Kyc. Моята банка ми изпрати sms, можете да преведете това в Google Translate. На шведски е

Здравейте, подозираме измамни транзакции на вашата банкова карта с последните четири цифри 2969. Моля, обадете се незабавно на 08-58595222 . Поздрави Swedbank и Sparbankerna......Здравей Mystake. сега нещо се случи с моята mastercard. Някой успя да изтегли пари от сметката ми с моята mastercard, с която депозирах пари при вас, обадих се на моята банка Swedbank и те ми казаха, че трябва да блокират картата ми и го направиха. Ще получа нова карта утре или в четвъртък. Изпратих видео потвърждение със старата карта и получих, че всички други документи са одобрени за теглене. Какво ще правим сега? например, не мога да направя още един малък депозит с новата си карта, която ще взема, за да можете да видите, че съм депозирал пари с тази нова карта, която ще получа, напълно съм честен с вас и нямам нищо да се скрие. сметката ми е замразена при вас, документите за банковата ми сметка и всичко останало е както трябва, както и личната карта и мен при видео проверката. Как ще решим това сега? Нямам навик да те лъжа, защото аз съм честен човек, трябва ли да изпратя снимка с новата си карта отпред и отзад и след това нова видео потвърждение също и ти или как да направим, сега съм в шок, трябва да отида в полицейското управление и направете доклад в полицията Картата ми, която съм депозирал при вас, е блокирана. Съжалявам за това, надявам се да повярвате в мен, това беше компания tiktok dublin, която направи тегления от сметката ми за 161 евро. С най-добри пожелания özkan omerov. Had good radka. чуваме се от mvh özkan

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както казах, те искат да виждат банковата ми карта по-ясно и мога да го направя без проблеми при нова видео проверка, само се надявам да разберат, че старата ми карта е блокирана, с която съм правил депозити и сега получих нова карта от Swedbank. Трябва ли да им покажа старата карта по-видима отпред и отзад, за да могат да видят числата или да им покажа новата карта, с която не съм правил депозит? Защото искам да бъда честен с тях, за да не си помислят, че ги заблуждавам по някакъв начин. Може би трябва да пратя видео и да кажа, че старата ми карта е блокирана, както писах в първия имейл, който можете да прочетете и вие. Това се реши с проверката. Те със сигурност могат, ако искат да проверят в swedbank моята банка, тоест, че старата ми карта е блокирана поради измама срещу мен. Благодаря ви, че отделихте време и искате да ми помогнете. Получих отговор да покажа своята mastercard по-ясно с числата днес от mystake Kyc

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах акаунта си на mystake В началото на ноември депозирах пари от време на време, потвърдих снимката на сметката си отпред и отзад на картата си и имейла си, за да мога да правя тегления и след това те искаха видео потвърждение на мен със снимка и лист с моята карта mastercard отпред и отзад, потребителско име, дата и година, месец във видеото и на каква страница за залагания играя как се казва. Никакви трудности. И това е отговорът, който получих от тях на kyc mystake днес: Поздрави,


Съответният екип прегледа видеоклипа ви, но тъй като номерата на кредитните карти не се виждат, те поискаха повторното му изпращане. Моля, уверете се, че виждаме първите 6 и последните 4 цифри на кредитната карта


С Най-Добри Пожелания,

Кайли

Съжалявам, ако тези имейли са малко наопаки, за да ги четете, но мисля, че имам предвид в шаблона. В противен случай просто питайте с въпроси и аз ще ви отговоря😊 Благодаря ви още веднъж, че ми помогнахте и ми дадохте съвети. Както казах, чатът на живо не може да отговори на тези въпроси, когато им кажа, че старата ми карта, която използвах за депозит, е блокирана поради измама и че сега имам нова карта, но те просто казват, че kyc ще ви изпрати заявки, ако имат нужда повече информация . Сметката ми беше замразена вчера след 14 часа във всичко, освен че мога да вляза в сайта и да си видя баланса без проблеми. И т.н. özkan. Надявам се, че можете да свържете имейлите ми с вас и да стигнете до това, което искам да ви кажа, но мисля, че вероятно разбирате какво искам да кажа, интересува ви се. Приятно прекарване mvh özkan


Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Ozze22, опитай се да се успокоиш 🙂

Това, което ви се случи с дебитната карта, е жалко и със сигурност засяга текущия KYC, но не означава, че е загубена кауза.

Вярвам, че сте направили всичко, за да обясните ситуацията на казиното. Сега бих изчакал да оправят нещата и да се свържа с вас. Разрешаването на този проблем ще изисква добро сътрудничество и първо казиното трябва да разбере какво се е случило, това ще отнеме известно време, така че бъдете готови да изчакате малко.

Бих дал на казиното още няколко дни, да кажем до понеделник (без уикенда), след което ще се опитам да попитам за по-нататъшен напредък или инструкции.

Не се притеснявайте обаче, ако някога почувствате, че комуникацията не работи и проблемът не може да бъде разрешен, ние ще ви помогнем. Моля, проверете това ръководство за това как работи .

Кажете ми за всякакви актуализации, в противен случай ще ви проверя в понеделник - добре ли е за вас?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, по-спокойно съм. Изпратих 2 видеоклипа от самото начало, единият с цялата информация, която ви дадох в предишния имейл, 2-ият видеоклип ще бъде, защото трябва да изпратите отзад и отпред на банковата карта. Вчера получих този имейл от тях Поздрави,


Съответният екип прегледа видеоклипа ви, но тъй като номерата на кредитните карти не се виждат, те поискаха повторното му изпращане. Моля, уверете се, че виждаме първите 6 и последните 4 цифри на кредитната карта


С Най-Добри Пожелания,

Кайли


Но въпросът е новата или старата карта? В имейл преди това им казах какво се е случило с предишната ми карта, с която депозирах пари. С коя карта да изпратя видеото? Ето на това се чудя. Ще се получи😊 благодаря отново. И т.н. özkan

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих им 2 нови видеоклипа точно сега, за да могат да видят гърба и предната ми страна на блокираната ми карта. Сега им показах номерата на картите по-добре. Благодаря ти още веднъж Radka, че ще ми помогнеш😊 ти си най-добрият👍👍 и се успокоих, обещавам ми😊 аз съм много доверен човек и това с блокираната ми карта сега никога не ми се е случвало. Приятен ден. Vi hörs. Försökte att skicka dig videon eller papper, men det går inte. Hur gör man det?

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Уважаеми Ozze22,

сега имаме нужда да ни помогнеш 🙂, Ник те помоли да дадеш по-подробно обяснение чрез темата си за оплакване, така че би било хубаво, ако можеш да опишете, да речем, времевата линия на този въпрос и да отговориш на всичките му въпроси.

Повторното изпращане на имейлите от казиното също би помогнало.

Всичко, което трябва да направите сега, е да щракнете/докоснете тази връзка и да актуализирате Ник, както е поискано.

Благодаря ви предварително😉

PS: ние сме независим уебсайт, следователно не участваме редовно във видео разговори с нашите членове. Можем да поддържаме връзка тук във форума. 👍


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка. Обещавам да напиша цялата информация на nick и на вас, която имам от mystake. Просто чакам да видя какъв отговор ще получа от тях в последните 2 видео имейла, които им изпратих. Те казаха, че са получили 2 нови имейла вчера и ще ги разгледат. Ще се видим в началото на следващата седмица. Опитвам се да изпратя снимки и документи, когато щракна върху снимка или видео по-горе, но не работи или правя нещо нередно? Приятен уикенд и бъдете здрави. Ние се чуваме и виждаме. Mvh özkan отново благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравей Ozze22,


благодаря ви за актуализацията, според мен ще го направим скоро следващата седмица. 🤞👍


За обикновената публикация можете да вмъкнете само снимка, така че не се опитвайте да качвате видеоклипа - няма да работи. Можете да вмъкнете видео само като връзка, водеща към уеб източник, не се поддържа директен физически видео формат - няма начин да качите такъв файл.


Що се отнася до Ник, моля, изпратете му видеоклипа по имейл.


Приятна неделя 😉!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре дошли в Mystake


Агент по поддръжката




Агент по поддръжката





Предмет

други

Покажи повече


Агент по поддръжката 13:46 ч

Добре дошли в MyStake!

Здравейте, това е Адриана. Как мога да ви помогна днес?

ОЗКАН ОМЕРОВ 13:47 ч

Здравей Адриана. Как си днес?

Имам въпрос относно моята видео проверка

Изпратих 2 нови видеоклипа за проверка в четвъртък....Поздрави,


Съответният екип прегледа видеоклипа ви, но тъй като номерата на кредитните карти не се виждат, те поискаха повторното му изпращане. Моля, уверете се, че виждаме първите 6 и последните 4 цифри на кредитната карта


С Най-Добри Пожелания,

Кайли

Показах им цялата информация и номерата на картите по-добре, така че те виждаха числата по-добре.

Агент по поддръжката 13:51 ч

Ако предишният видеоклип не е подходящ. любезно, опитайте да изпратите нов

Уверете се, че е с добро качество и номерата на автомобила са напълно изписани

*показано

ОЗКАН ОМЕРОВ 13:53 ч

Изпратих 2 нови видеоклипа, че номерата не са перфектни и те могат да ги видят без проблеми. Но все още не съм получил никакъв отговор. Колко време може да отнеме процесът?

Беше в четвъртък, изпращам 2 нови видеоклипа

Агент по поддръжката 13:56 ч

Не мога да ви кажа точния срок. Можете да се свържете с нашия KYC екип за всякакъв вид актуализация по имейл

ОЗКАН ОМЕРОВ 13:56 ч

Добре

Това ли е имейлът, който изпратих на видеоклиповете си?

Агент по поддръжката 13:59 ч

Да, екипът на KYC отговаря за подобни проблеми

ОЗКАН ОМЕРОВ 14:00ч

Добре тогава знам. Всеки ден ли работят или от понеделник до петък?

Агент по поддръжката 14:01

Работим 24.7

24/7

ОЗКАН ОМЕРОВ 14:02 ч

Добре тогава ще се свържа с тях. Благодаря за помоща. Приятен ден

Прочети

Надявам се, че това ще бъде разрешено за кратко време, за да мога да депозирам теглене и да залагам, тъй като акаунтът ми е замразен, мога само да вляза.

Приятен ден, най-добри пожелания özkan

Доставено


Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: чувствителните данни са изтрити
Автоматичен превод:
преди 1 година

Говорих с чата на живо, сега получих информация, сега можете да я прочетете в текста

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Kyc.

Имам въпрос за теб. Изпратих ви 2 нови видео потвърждения миналия четвъртък относно това, което искахте да видите по-добре. Просто исках да видя докъде сте стигнали в моя случай? сметката ми е замразена, всичко, което мога да направя, е да вляза, но нищо друго не мога да видя баланса си. Чудя се кога мога да започна да залагам, да депозирам пари и да тегля пари. Аз не съм сенчест човек😊 Аз съм честен и честен любимец, няма какво да крия от вас, но сега започва да се проточва. искате да започнете да залагате отново. ще се радвам, ако скоро мога да получа отговор от вас относно моя случай. Направих всичко, за да ви докажа по отношение на документите. Мисля, че искам да остана и да заложа с теб на моя залог.


mvh özkan

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравей Йозкан,

Първо, любезно спрете да споделяте пълното си име и идентификационни данни толкова публично, че не е безопасно. 😉

Второ, сега, когато жалбата е в ход, предполагам, че Ник ще има нужда от известно време, за да премине през всичко това.

Честно казано, вярвам, че няма смисъл да информираме казиното за неща, които знаят или не са толкова важни в този момент (замразена сметка, залагане, честен човек...), в последния ви пост ми липсва обяснението за какво се е случило с вашата карта. Вместо това трябва да обясните това.

Както и да е, дайте малко време на Ник, целият екип по жалбите надхвърля границите си, така че напредъкът може да е малко по-бавен. 🙏

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Йозкан,

Първо, любезно спрете да споделяте пълното си име и идентификационни данни толкова публично, че не е безопасно. 😉

Второ, сега, когато жалбата е в ход, предполагам, че Ник ще има нужда от известно време, за да премине през всичко това.

Честно казано, вярвам, че няма смисъл да информираме казиното за неща, които знаят или не са толкова важни в този момент (замразена сметка, залагане, честен човек...), в последния ви пост ми липсва обяснението за какво се е случило с вашата карта. Вместо това трябва да обясните това.

Както и да е, дайте малко време на Ник, целият екип по жалбите надхвърля границите си, така че напредъкът може да е малко по-бавен. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Nu förstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Здравей Kyc. Моята банка ми изпрати sms, можете да преведете това в Google Translate. На шведски е

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222 . Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Здравей Mystake. сега нещо се случи с моята mastercard. Някой успя да изтегли пари от сметката ми с моята mastercard, с която депозирах пари при вас, обадих се на моята банка Swedbank и те ми казаха, че трябва да блокират картата ми и го направиха. Ще получа нова карта утре или в четвъртък. Изпратих видео потвърждение със старата карта и получих, че всичките ми документи са одобрени за теглене. Какво ще правим сега? например, не мога да направя още един малък депозит с новата си карта, която ще взема, за да можете да видите, че съм депозирал пари с тази нова карта, която ще получа, напълно съм честен с вас и нямам нищо да се скрие. сметката ми е замразена при вас, документите за банковата ми сметка и всичко останало е както трябва, както и личната карта и мен при видео верификацията. Как ще решим това сега? Нямам навик да те лъжа, защото аз съм честен човек, трябва ли да изпратя снимка с новата си карта отпред и отзад и след това нова видео потвърждение също и ти или как да направим, сега съм в шок, трябва да отида в полицейското управление и направете доклад в полицията. Картата ми, която имам депозит при вас, е блокирана. Съжалявам за това, надявам се да повярвате в мен, това беше компания tiktok dublin, която направи тегления от сметката ми за 161 евро. С най-добри пожелания Ozze22


Изтеглете Outlook за Android

Автоматичен превод:
преди 1 година

Nu förstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Здравей Kyc. Моята банка ми изпрати sms, можете да преведете това в Google Translate. На шведски е

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222 . Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Здравей Mystake. сега нещо се случи с моята mastercard. Някой успя да изтегли пари от сметката ми с моята mastercard, с която депозирах пари при вас, обадих се на моята банка Swedbank и те ми казаха, че трябва да блокират картата ми и го направиха. Ще получа нова карта утре или в четвъртък. Изпратих видео потвърждение със старата карта и получих, че всичките ми документи са одобрени за теглене. Какво ще правим сега? например, не мога да направя още един малък депозит с новата си карта, която ще взема, за да можете да видите, че съм депозирал пари с тази нова карта, която ще получа, напълно съм честен с вас и нямам нищо да се скрие. сметката ми е замразена при вас, документите за банковата ми сметка и всичко останало е както трябва, както и личната карта и мен при видео верификацията. Как ще решим това сега? Нямам навик да те лъжа, защото аз съм честен човек, трябва ли да изпратя снимка с новата си карта отпред и отзад и след това нова видео потвърждение също и ти или как да направим, сега съм в шок, трябва да отида в полицейското управление и направете доклад в полицията. Картата ми, която имам депозит при вас, е блокирана. Съжалявам за това, надявам се да повярвате в мен, това беше компания tiktok dublin, която направи тегления от сметката ми за 161 евро. С най-добри пожелания Ozze22


Изтеглете Outlook за Android

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това им го писах преди малко. Не съм получавал отговор от техния kyc от миналия четвъртък, откакто изпратих 2 нови видеоклипа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това им го писах преди малко. Не съм получавал отговор от техния kyc от миналия четвъртък, откакто изпратих 2 нови видеоклипа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Писах им на 7 декември, че картата ми е блокирана и имам протокол, който получих от полицията... но ми се струва странно, че все още не отговарят. Мисля, че поне могат да отговорят. Чувствам се малко сякаш съм загубил над 30 000 сек за нищо😢😢 Но все още се надявам, че парите ми са там и че ще ги получа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Писах им на 7 декември, че картата ми е блокирана и имам протокол, който получих от полицията... но ми се струва странно, че все още не отговарят. Мисля, че поне могат да отговорят. Чувствам се малко сякаш съм загубил над 30 000 сек за нищо😢😢 Но все още се надявам, че парите ми са там и че ще ги получа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих цялата информация на nick, надявам се да не е публична, не знаех, че можете да ви изпращате отговори по този начин, извинете за всеки случай. Можете ли да се консултирате с Ник дали може да промени това, което съм му написал непублично.

Автоматичен превод:
Ozze22
преди 1 година

Здравейте, не се притеснявайте.


Никога не бихме показали никаква чувствителна информация публично. Първоначално Ник преглежда публикациите, които сте изпратили в нишката за оплакване, и след това решава кое трябва да бъде достъпно само частно. Преди това само вие, Ник и администраторите можете да го видите.


От друга страна, публикациите във форума са публични, така че трябва да внимавате какво споделяте точно тук 😉

Предполагам, че сега трябва да изчакаме вашето оплакване да се развие по-нататък.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини