НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартVulkanVegas ПЪЛНА ИЗМАМА

VulkanVegas ПЪЛНА ИЗМАМА (страница 3)

преди 3 години от DjDero
|
16 723 преглеждания 61 отговора |
|
12 3 4
Radka
преди 1 година

Здравейте, току-що получих парите си обратно, но към моята казино сметка защо не в моя astropay или трябва да използвам друг метод за теглене, чакам вашия отговор, благодаря.

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Парите току-що пристигнаха, но бяха върнати в сметката ми в казиното, не знам дали да играя или да използвам друг метод на плащане, тъй като бяха отхвърлени и парите ми се върнаха в сметката ми 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще подам нова жалба, vulkan Vegas не ми позволява да изтегля парите си, искам да изтегля 1100 ARS, но ми казва, че трябва да заложа минимум 412,5 ARS, прилага се комисионна, затова пише и Преди бях залагал, но парите не стигнаха до сметката ми, след което по-късно ми ги върнаха и сега искат да залагам, но всичко, което искам, е да изтегля парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е част от правилата и условията.. трябва да играете през определена сума.. същото е и с "царете" и аз съм доволен от тях, с изключение на това, че начисляват такса за теглене.. но що се отнася до това, това би било единственото казино, в което някога съм бил, бих играл отново, но засега съм излекуван от хазарта, може би в края на годината отново...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Ако играя отново е очевидно, че мога да загубя и ако спечеля и те отново отхвърлят плащането ми?

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Трябва да обърнете определена сума...да, трудно е. Не мога да дам съвет. Можете да попитате колко би било

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Някаква идея защо доставчикът на плащания отхвърли плащането ми от 1100 ARS? Направих тегленето чрез astropay и акаунтът ми е верифициран?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не .. няма план .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще подам нова жалба, vulkan Vegas не ми позволява да изтегля парите си, искам да изтегля 1100 ARS, но ми казва, че трябва да заложа минимум 412,5 ARS, прилага се комисионна, затова пише и Преди бях залагал, но парите не стигнаха до сметката ми, след което по-късно ми ги върнаха и сега искат да залагам, но всичко, което искам, е да изтегля парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако сте взели някакъв бонус в миналото и не сте изпълнили изискването за залагане, нямате право да изтеглите тези пари - това е доста важно условие за бонуса. Попитайте казиното за повече подробности. Ако трябва да предположа, че плащането е било върнато, защото все още не сте изпълнили всички изисквания, вие сте били помолени да изчакате, но в същото време най-вероятно изобщо не сте имали право да изтеглите.

Попитайте поддръжката и имайте предвид, че всички бонуси имат условия и трябва да ги спазвате, за да изтеглите печалбите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Нямах никакъв бонус, депозирах само без бонус, но вчера получих съобщение от vulkan Vegas, че не мога да изтегля парите, защото има техническа грешка в доставчика на плащания и че все още изразходвам баланса си в игра, но го направих защото ме принудиха да го направя или иначе не ми позволиха да се оттегля и това е измама, тъй като 50 пъти, когато заложих, нито един не ми донесе печалба и ако спечелех веднъж в залога, това не ми даде цялата печалба, не можах да изтегля поради тяхна грешка и те не ми отговориха, но когато изразходих парите, ако го направиха и не се погрижиха за грешката на доставчика на плащане.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Съжалявам да чуя, че сте загубили. Проблемите с доставчиците на плащания са за съжаление много чести и честно казано, няма много неща, които казината могат да направят по въпроса. Те разчитат на своите доставчици на плащания, обикновено това са компании на трети страни, наети да се грижат за всички транзакции.

Не успях да разбера как казиното те е принудило да загубиш баланса си. Съжалявам, че го казвам, но трябва да направиш всичко възможно да не го изиграеш. Обмисляли ли сте да зададете лимити за хазарт, за да предотвратите това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Как не разбирате, че ако не играя, нямаше да ме пуснат да се пенсионирам?

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Така че още веднъж:

Съжалявам, че го казвам, но трябва да направиш всичко възможно да не го изиграеш.

Искам да кажа, че казиното не носи отговорност за загубата на баланса, тъжно е, но сте играли с желание.

Обмисляли ли сте да зададете лимити за хазарт, за да предотвратите това?

Би било най-добре, ако можете да заключите баланса си, докато тегленето не бъде обработено, но това е доста рядка опция. Казината обикновено не предлагат това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не е отговорен за загубата ми, но ако е отговорен за това, че не ми позволява да тегля парите си, не депозирайте във vulkan Vegas хора, тъй като доставчикът на плащания отхвърля тегления, въпреки че сметката е потвърдена и няма бонуси и dps, те няма да могат да оставят теглене, освен ако не играят, така че да загубят парите си 👌

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Ако не ви позволиха да теглите, щяхте да изчакате проблема с доставчика на плащания да бъде решен, преминавам през нещо подобно в друго казино, направих депозит, заложих горе-долу 20 пъти повече от депозираната сума (без бонус или нещо подобно), сега, когато искам да тегля, не ме оставят за целите на проверката (въпреки че вече бях изпратил достатъчно документи), когато това се случи, просто трябва да изчакате, аз чаках месец, за да прегледат документите ми и повече няма да използвам баланса си за залагане, това е най-доброто, което можете да направите. Ако мине много време и не ви позволят да теглите (както в моя случай), най-добре е регистрирайте жалба срещу казиното тук

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря ви, прав сте, ще последвам съвета ви следващия път, когато залагам в друго казино.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Най-добрият начин да разберете какво се е объркало е да подадете жалбата. Бих опитал това със сигурност.

Ако се колебаете, научете повече за целия процес тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

От моя собствен опит (познавам някой бивш служител на Vulkan) Vulkan е разумно казино. В повечето случаи просто трябва да изчакате и да потвърдите някои документи.

И друго - трябва да слушате Радка (btw. im Radek 😛), официалната жалба ще свърши работа.

Автоматичен превод:
norad1fy
преди 1 година

Vulkan Vegas всъщност спечели наградите Casino Guru за най-ефективното разглеждане на жалби. Можете да гледате частта тук .

Въз основа на моя опит, някои играчи имат проблеми с по-дълги периоди на теглене в казиното и не съм сигурен каква е причината за това. Тъй като играчите обикновено са от едни и същи държави, предполагам, че това може да е свързано с доставчици на плащания и изпращане на пари до тези държави, но като цяло те винаги се опитват да помогнат на играчите и да решат проблема.

Автоматичен превод:
DjDero
преди 1 година

Вероятно нямате късмет и това са измамници

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини