VulkanVegas ПЪЛНА ИЗМАМА (страница 2)

преди 2 години от DjDero
|
9448 преглеждания 61 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 1 година

Дори не се учудвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, някакви негативни преживявания с Vulkan Vegas?

Желаете ли да споделите повече подробности?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, благодаря на казино гуру, те вече потвърдиха акаунта ми преди известно време, тегленето ми от 1100 ARS липсва веднага щом пристигне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

все повече и повече истории като тази, трудно е да се намери честно и добро онлайн казино

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

VulkanVegas обикновено не отговаря тук, но те реагират на всяка жалба, изпратена от играчи на нашия уебсайт, така че винаги можете да използвате тази опция. Така или иначе, когато тегленето отнема по-малко от 2 седмици, няма причина да подадете жалба. Да, 2 седмици са доста, но опитът ни показва, че играчите винаги получават заплащане във VulkanVegas (ако не нарушат някои сериозни Правила и условия).

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Ето защо CasinoGuru е тук. Не мога да си представя да избера казино, където депозирате само въз основа на дизайна на уебсайта или бонусите за добре дошли. Имаме над 4500 казина в нашата база данни, много от тях са изключително лоши, така че винаги има доста голям шанс в крайна сметка да играете в наистина лошо казино.

Освен това има казина, които са безопасни и честни, но тегленията могат да отнемат повече време, отколкото играчът е свикнал. В такъв случай винаги съветвам да изчакате търпеливо плащането и тогава винаги можете да решите дали искате да продължите да играете там или предпочитате да опитате друго място за хазарт.


Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Знам, че vulkan Vegas отговаря само тук понякога, изпратих жалбата само защото ми се стори странно, че при депозиране отнема секунди, а при теглене дни или дори седмици със закъснение, но когато изпратя жалбата, че тегленето ми не е пристигнало, виждам че vulkan Vegas гледа коментарите Въпреки че не съм коментирал, защото вече имам верифициран акаунт за един ден, чакам само плащането.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Е, Vulkan Vegas разглежда жалби, подадени чрез нашия център за разрешаване на проблеми, което е подходящо, но вие не сте изпратили никакви. 🙂 Във форума обаче най-вероятно няма да получите директен отговор от казиното.

Не разбирам напълно проблема с тегленето, но предлагам да се свържете с поддръжката за повече подробности. Никога не боли, предполагам.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, добре, ще продължа да чакам плащането, вече изпратих имейла вчера, но не ми отговориха, получих само имейл да депозирам 4000 ARS в замяна на безплатни завъртания.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моят опит е малко назад, Vulkan Vegas е най-добрият ви приятел, когато губите. Ако имате късмет и спечелите по-високо, има само проблеми. (Измисляне на предполагаеми грешки на играчите) Но всички тези твърдения не са верни. След като спечелих над €14 000, изплащането беше отказано и тогава се свързах с адвокат. Той се свърза с производителя на играта, който потвърди, че няма грешки в играта.

Не искам да говоря за днес, но тогава може да се е променило.

Автоматичен превод:
Alinabermund
преди 1 година

Здравей, приятелю, случи ми се да изтегля 1100 ARS, първо си казах, че 24 часа dps за проверка на акаунта и минаха 4 дни и сега пише, че трябва да чакам до 5 работни дни за astropay но в правилата и условията пише, че ако е потвърдено, не може да отнеме повече от 2 дни, така че отчасти те нарушиха условията, но казват, че вече са одобрили плащането ми, все още е с външния доставчик на плащания, аз все още вярвам, че тегленето ще стигне до моя astropay акаунт.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Както казах, не мога да говоря за настоящата процедура. Може и да са се подобрили. Пожелавам ви плащането ви да пристигне. По мое време, както споменах, беше различно и моят адвокат също имаше 300 други случая, в които беше докладвана измама според информацията от моя адвокат. Така че от моя гледна точка не е надеждно казино. (Но е важно да се види разликата, какъв е действителният статус на съдебните дела и какво не знаех) Случаят ми отиде в съда и на Vulkan Vegas беше наредено да изплати парите. (И думата на Jugde трябваше да започне: Нека уговорим това бързо с нашите постоянни гости


Също така тези думи, които имам в главата си и това, което съдията каза, означава за мен, има много жертви

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят опит е малко назад, Vulkan Vegas е най-добрият ви приятел, когато губите. Ако имате късмет и спечелите по-високо, има само проблеми. (Измисляне на предполагаеми грешки на играчите) Но всички тези твърдения не са верни. След като спечелих над €14 000, изплащането беше отказано и тогава се свързах с адвокат. Той се свърза с производителя на играта, който потвърди, че няма грешки в играта.

Не искам да говоря за днес, но тогава може да се е променило.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

не се радвам да чуя за такъв подход.

За да гарантираме, че играчите ще бъдат в безопасност, насърчаваме всеки играч, който смята, че нещо не е наред, да подаде жалба. Това е шанс да помогнете на играчите и също така да промените рейтингите на казината, ако е необходимо.

Правилно ли приемам, че казиното е анулирало печалбите ви поради техническа грешка, но доставчикът на играта предостави изявление, че всъщност няма грешка от тяхна страна, нали?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добре, ще продължа да чакам плащането, вече изпратих имейла вчера, но не ми отговориха, получих само имейл да депозирам 4000 ARS в замяна на безплатни завъртания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден. Само за да се уверите, получили ли сте потвърждение, че акаунтът е потвърден, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проверен съм от дни и плащането все още не е пристигнало, ще изчакам до следващата седмица, защото мисля, че не плаща през уикендите, въпреки че видях, че по-късно иска повече информация, за да не плаща, дори и така , Ще изчакам.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Здравейте,

Така че имаш известно потвърждение, добре. Предполагам, че изчакването е опция, но бих следил състоянието на тегленето и бих искал да питам казиното за това от време на време.

Кажете ми как върви 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги ми дават извинение, че е в доставчика на плащания и си измиват ръцете, предполага се, че измамата с вулкан Вегас, ако имам потвърдения акаунт, ще отнеме само 2 дни, няма да се върна в това казино, благодаря, че ми помогна същото.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Толкова съм твърд. Всъщност, ако проблемът е от страна на доставчика на плащане, казиното не може да направи нищо по въпроса. Това обикновено е компания на трета страна и казиното просто трябва да изчака актуализация от компанията, за да ви предаде това. Доколкото си спомням в такива ситуации казината се опитват да намерят друга опция за плащане, за да изплатят печалбите. Има ли налични алтернативи?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не ми казаха алтернативната опция за плащане, само че трябва да продължа да чакам...!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, опитват се да те откажат завинаги.. само при мен мина по-бързо, след като им казах, че ще пусна публична жалба тук.. след това всичко стана много бързо.. преди това само се оправдавах.. празни обещания. .отложете.. с надеждата, че ще пропилеете тези пари навреме.


Бъдете упорити!

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Благодаря, ще последвам съвета ти приятелю

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини