Здравейте, благодаря на казино гуру, те вече потвърдиха акаунта ми преди известно време, тегленето ми от 1100 ARS липсва веднага щом пристигне.
Hello, thanks casino guru, they already verified my account a while ago, my withdrawal of 1100 ARS is missing as soon as it arrives.
Hola, gracias casino gurú ya me verificaron la cuenta hace un rato,falta mi retiro de 1100 ARS nomás que me llegue.
все повече и повече истории като тази, трудно е да се намери честно и добро онлайн казино
more and more stories like this, it's hard to find a fair and good online casino
VulkanVegas обикновено не отговаря тук, но те реагират на всяка жалба, изпратена от играчи на нашия уебсайт, така че винаги можете да използвате тази опция. Така или иначе, когато тегленето отнема по-малко от 2 седмици, няма причина да подадете жалба. Да, 2 седмици са доста, но опитът ни показва, че играчите винаги получават заплащане във VulkanVegas (ако не нарушат някои сериозни Правила и условия).
VulkanVegas usually doesn't respond here, but they react to every complaint submitted by players on our website so you can always use that option. Anyway, when the withdrawal takes less than 2 weeks, there's no reason to submit the complaint. Yes, 2 weeks are quite a lot, but our experience is that players always get paid in VulkanVegas (if they don't break some serious Terms and Conditions).
Ето защо CasinoGuru е тук. Не мога да си представя да избера казино, където депозирате само въз основа на дизайна на уебсайта или бонусите за добре дошли. Имаме над 4500 казина в нашата база данни, много от тях са изключително лоши, така че винаги има доста голям шанс в крайна сметка да играете в наистина лошо казино.
Освен това има казина, които са безопасни и честни, но тегленията могат да отнемат повече време, отколкото играчът е свикнал. В такъв случай винаги съветвам да изчакате търпеливо плащането и тогава винаги можете да решите дали искате да продължите да играете там или предпочитате да опитате друго място за хазарт.
That's why CasinoGuru is here. I can't imagine choosing a casino where you deposit just based on the website design or welcome bonuses. We have over 4500 casinos in our database, many of them are extremely bad so there's always quite a high chance that you would end up playing in a really bad casino.
Then there are casinos that are safe and fair, but the withdrawals can take more time than the player is used to. In that case, I always advise to wait patiently for the payment and then you can always decide if you want to carry on playing there or if you prefer to try another place for gambling.
Знам, че vulkan Vegas отговаря само тук понякога, изпратих жалбата само защото ми се стори странно, че при депозиране отнема секунди, а при теглене дни или дори седмици със закъснение, но когато изпратя жалбата, че тегленето ми не е пристигнало, виждам че vulkan Vegas гледа коментарите Въпреки че не съм коментирал, защото вече имам верифициран акаунт за един ден, чакам само плащането.
I know that vulkan Vegas only responds here sometimes, I only sent the complaint because it seemed strange to me that when depositing it takes seconds and when withdrawing days or even weeks late, but when I send the complaint that my withdrawal did not arrive I see that vulkan Vegas looks at the comments Although I did not comment because I already have the account verified in one day, I only wait for the payment.
Se que vulkan Vegas solo responde aveces aca,solo envié la queja porque me pareció raro que al depósitar sea en segundos y al retirar tarde días o incluso semanas,pero al enviar la queja de que no llego mi retiro veo que vulkan Vegas mira los comentarios aunque no comenté porque ya tengo la cuenta verificada en un día solo espero el pago.
Е, Vulkan Vegas разглежда жалби, подадени чрез нашия център за разрешаване на проблеми, което е подходящо, но вие не сте изпратили никакви. 🙂 Във форума обаче най-вероятно няма да получите директен отговор от казиното.
Не разбирам напълно проблема с тегленето, но предлагам да се свържете с поддръжката за повече подробности. Никога не боли, предполагам.
Well, Vulkan Vegas is addressing complaints submitted through our resolution center, which fits, but you have not submitted any. 🙂 On the forum though, you won't most likely get any direct answer from the casino.
I do not fully understand the withdrawal issue, but I would suggest contacting support for more details. It never hurts, I guess.
Здравейте, добре, ще продължа да чакам плащането, вече изпратих имейла вчера, но не ми отговориха, получих само имейл да депозирам 4000 ARS в замяна на безплатни завъртания.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Моят опит е малко назад, Vulkan Vegas е най-добрият ви приятел, когато губите. Ако имате късмет и спечелите по-високо, има само проблеми. (Измисляне на предполагаеми грешки на играчите) Но всички тези твърдения не са верни. След като спечелих над €14 000, изплащането беше отказано и тогава се свързах с адвокат. Той се свърза с производителя на играта, който потвърди, че няма грешки в играта.
Не искам да говоря за днес, но тогава може да се е променило.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Здравей, приятелю, случи ми се да изтегля 1100 ARS, първо си казах, че 24 часа dps за проверка на акаунта и минаха 4 дни и сега пише, че трябва да чакам до 5 работни дни за astropay но в правилата и условията пише, че ако е потвърдено, не може да отнеме повече от 2 дни, така че отчасти те нарушиха условията, но казват, че вече са одобрили плащането ми, все още е с външния доставчик на плащания, аз все още вярвам, че тегленето ще стигне до моя astropay акаунт.
Hello, friend, it happened to me that I made a withdrawal of 1100 ARS, first I told myself that 24 hours dps to verify the account and 4 days have passed and now it says that I have to wait up to 5 business days for astropay but in the terms and conditions it says that If one is verified, it cannot take more than 2 days, so in part they broke with the terms and conditions, but they say that they have already approved my payment, it is still with the external payment provider, I still trust that the withdrawal will reach my astropay account .
Hola,amigo ami me pasa que hice un retiro de 1100 ARS primero me dije que 24 hs dps que verifique la cuenta y ya pasaron 4 días y ahora dice que tengo que esperar hasta 5 días hábiles por astropay pero en los términos y condiciones dice que si uno está verificado no puede tardar más de 2 días,así que en parte rompieron con los términos y condiciones,pero dicen que ellos ya aprobaron mi pago está todavía con el proveedor de pagos externo todavía confío que me llegue el retiro ami cuenta de astropay.
Както казах, не мога да говоря за настоящата процедура. Може и да са се подобрили. Пожелавам ви плащането ви да пристигне. По мое време, както споменах, беше различно и моят адвокат също имаше 300 други случая, в които беше докладвана измама според информацията от моя адвокат. Така че от моя гледна точка не е надеждно казино. (Но е важно да се види разликата, какъв е действителният статус на съдебните дела и какво не знаех) Случаят ми отиде в съда и на Vulkan Vegas беше наредено да изплати парите. (И думата на Jugde трябваше да започне: Нека уговорим това бързо с нашите постоянни гости
Също така тези думи, които имам в главата си и това, което съдията каза, означава за мен, има много жертви
Like I said, I can't talk about the current procedure. They may have improved too. I wish you that your payment arrives. In my time, as mentioned, it was different and my lawyer also had 300 other cases in which fraud was reported according to the information from my lawyer. So from my point of view not a trustworthy casino. (But its Important to see the differnce, whats the actually Status of the Lawsuits and what the do i didnt Know) My case went to court and Vulkan Vegas was ordered to pay out the money. (And the word of the Jugde was to beginn: Let's negotiate this quickly with our permanent guests
Also that words i have in my head and what the judge Said means for me there many Victims
Моят опит е малко назад, Vulkan Vegas е най-добрият ви приятел, когато губите. Ако имате късмет и спечелите по-високо, има само проблеми. (Измисляне на предполагаеми грешки на играчите) Но всички тези твърдения не са верни. След като спечелих над €14 000, изплащането беше отказано и тогава се свързах с адвокат. Той се свърза с производителя на играта, който потвърди, че няма грешки в играта.
Не искам да говоря за днес, но тогава може да се е променило.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Здравейте,
не се радвам да чуя за такъв подход.
За да гарантираме, че играчите ще бъдат в безопасност, насърчаваме всеки играч, който смята, че нещо не е наред, да подаде жалба. Това е шанс да помогнете на играчите и също така да промените рейтингите на казината, ако е необходимо.
Правилно ли приемам, че казиното е анулирало печалбите ви поради техническа грешка, но доставчикът на играта предостави изявление, че всъщност няма грешка от тяхна страна, нали?
Hello,
not happy to hear about such an approach.
To ensure that players will be safe, we encourage every player that feels something was/is wrong, to submit a complaint. This is a chance to help players and also change the casinos' ratings if necessary.
Am I assuming correctly that the casino voided your winnings due to a technical error, but the game provider provided a statement saying there was actually no error on their side, right?
Здравейте, добре, ще продължа да чакам плащането, вече изпратих имейла вчера, но не ми отговориха, получих само имейл да депозирам 4000 ARS в замяна на безплатни завъртания.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Здравейте,
Мисля, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден. Само за да се уверите, получили ли сте потвърждение, че акаунтът е потвърден, моля?
Hello,
I feel that your account is not yet fully verified. Just to make sure, have you received any confirmation saying that the account has been verified, please?
Проверен съм от дни и плащането все още не е пристигнало, ще изчакам до следващата седмица, защото мисля, че не плаща през уикендите, въпреки че видях, че по-късно иска повече информация, за да не плаща, дори и така , Ще изчакам.
I have been verified for days and the payment has not yet arrived, I am going to wait until next week because I think it does not pay on weekends, although I saw that later it asks for more information so as not to pay, even so, I will wait.
Hace días estoy verificado y aún no llega el pago,voy a esperar hasta la semana que viene porque los fines de semana no paga creo,aunque ví que despues pide más datos para no pagar aún así voy a esperar.
Здравейте,
Така че имаш известно потвърждение, добре. Предполагам, че изчакването е опция, но бих следил състоянието на тегленето и бих искал да питам казиното за това от време на време.
Кажете ми как върви 🤞
Hello,
So you got some confirmation, ok. I guess that waiting is an option, but I would keep an eye on the withdrawal's status and ask the casino about it occasionally.
Let me know how it goes 🤞
Винаги ми дават извинение, че е в доставчика на плащания и си измиват ръцете, предполага се, че измамата с вулкан Вегас, ако имам потвърдения акаунт, ще отнеме само 2 дни, няма да се върна в това казино, благодаря, че ми помогна същото.
They always give me an excuse that it is in the payment provider and they wash their hands, vulkan Vegas scam is supposed that if I have the verified account it would only take 2 days, I will not return to this casino thanks for having helped me the same.
Siempre me ponen excusa de que está en el proveedor de pagos y se lavan las manos,vulkan Vegas estafa se supone que si tengo la cuenta verificada solo tardaria 2 días,ya no volveré a este casino gracias por haberme ayudado igual.
Толкова съм твърд. Всъщност, ако проблемът е от страна на доставчика на плащане, казиното не може да направи нищо по въпроса. Това обикновено е компания на трета страна и казиното просто трябва да изчака актуализация от компанията, за да ви предаде това. Доколкото си спомням в такива ситуации казината се опитват да намерят друга опция за плащане, за да изплатят печалбите. Има ли налични алтернативи?
I tough that much. Actually, if the problem is on the payment provider's side, the casino can't do anything about that. This is usually a 3rd party company, and the casino simply has to wait for an update from the company to pass that on to you. As far as I can remember in such situations the casinos try to find another payment option to pay out the winnings. Are there any alternatives available to you?
Не ми казаха алтернативната опция за плащане, само че трябва да продължа да чакам...!
They have not told me the alternative payment option, only that I have to keep waiting...!
No me han dicho la opción de alternativa de pago solo que debo seguir esperando...!
Да, опитват се да те откажат завинаги.. само при мен мина по-бързо, след като им казах, че ще пусна публична жалба тук.. след това всичко стана много бързо.. преди това само се оправдавах.. празни обещания. .отложете.. с надеждата, че ще пропилеете тези пари навреме.
Бъдете упорити!
Yes, they try to put you off forever.. it only went faster for me after I told them that I would lodge a public complaint here.. everything went very quickly after that.. before that I only made excuses.. empty promises.. put off.. in hope that you squander that money in time.
Be persistent!
Ja die versuchen einen Ewig hinzuhalten.. bei mir ging es auch nur schneller nachdem ich ihnen sagte das ich hier öffentliche Beschwerde einlege.. danach ging alles sehr schnell.. vorher nur Ausreden hinhalten.. leere versprechen.. vertrösten.. in der Hoffnung das Sie dass Geld in der Zeit verprassen.
Hartnäckig bleiben !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.