VulkanVegas ПЪЛНА ИЗМАМА

преди 2 години от DjDero
|
15014 преглеждания 61 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години

Използвах бонуса без депозит и изпълних всички условия.

Направих свитъците.

Завърших проверката на акаунта.

Направих депозит и го заложих 2 пъти.

И тогава изтеглих печалбата. Трябваше да използвам skrill, защото казаха, че методът на дебитна и кредитна карта не работи в момента.

След 4 дни реших да видя какво става и защо няма пари, но се оказа, че сметката ми е блокирана без причина.

Взеха ми парите без причина.

Има ли какво да се направи или са просто измамници?

filefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Но ми изпращат съобщение за бонуси..... file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Говорят ми глупости.

Как са го решили, след като изпълних условията. Само моята приятелка има акаунт. file

file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
DjDero
преди 2 години

Здравейте, това винаги е проблем, когато казино използва същия IP като доказателство за няколко акаунта.

Моля, сътрудничете с нашия екип за жалби, те ще разгледат по-отблизо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, подадох жалба и ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм в ситуация да внедрих бонус и казиното прави всичко възможно от почти 3 седмици, за да не мога да изплатя парите си.. постоянни извинения.. постоянно се публикуват нови документи, които отдавна са налични.. KYC е оторизиран и валидиран.. все още няма начин за изплащане.. Методът, който използвах за депозиране, дори не е готов за изплащане. И BankTransfer също е блокиран. Поддръжката не помага на метър и само утешава с извинения..



След като се оплаках и докладвах тази публикация на поддръжката.. успях да изплатя парите си вечерта и дори вече са в сметката ми.. какъв спазъм.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Здравейте,

минаха ли вече 3 седмици? Е, тогава трябва да подадете и жалбата. Кликнете или докоснете тук, за да го направите.

Според проблемите на други играчи знаем, че тегленията са бавни сега, но всяка жалба е разрешена досега, така че вярвам, че ще помогне и на вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като се оплаках на поддръжката и обявих тази публикация, документите бяха проверени светкавично и дори успях да изплатя вечерта и парите дори са в сметката ми.. какъв спазъм да си вземеш парите.

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Радвам се за теб, но никак не ми харесва "очевидното" съвпадение...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, депозирах 500 и спечелих 1100 ARS dps, депозирах още 500 и изведнъж, когато играх, направих залог от 10 песо и от нищото той приспадна 1100 ARS вместо 10 песо, които бързо оставих, внимавайте, ако отивате да теглите, не играйте, за да не им се случи като Ами Мисля, че това казино е измама.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Само за да се уверите какво се е случило, вие поставихте залог от 10 песо и вместо това играта взе 1100 вместо това, прав ли съм?

В такъв случай най-добре е незабавно да се свържете с казиното, трябва да проверите историята на игрите си.

Опитахте ли това, моля?


Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Правилата и условията за бонуса ще посочват, че могат да се правят само залози под €5 .. стига това да не е изчистено.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви за отговора, ако накрая всичко беше наред, защото онези 1100 ARS, които той ми приспадна, бяха това, което бях изтеглил, но плащането все още не е пристигнало. Получих друго известие, което все още се обработва от доставчика на плащания, за което ще информирам ти ако ми плащат или аз те казват нещо друго.

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Да, така се случи, но все още чакам парите за теглене.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

О, сега разбирам.

Очакваме с нетърпение скоро да ви чуем, тогава 🤞- с добрите новини!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, първо ми казаха след 24 часа, сега, когато изпратих снощи, ми казаха, че все още се обработва и че сега пише, че ще пристигне тази седмица. Не направих kic проверката, повече няма да изпращам съобщения до това казино, но ще информирам през седмицата дали са ми платили или не

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Не съм сигурен дали разбирам правилно, но ако планирате да пропуснете KYC, предполагам, че трябва да помолите казиното да се увери, че тегленето ще бъде обработено така или иначе. Обикновено KYC е необходим за успешно теглене.

Според други играчи тегленията се забавят, но казиното плаща в крайна сметка , затова бих препоръчал сътрудничество. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори не се учудвам

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, вече изпратих документите за получаване на проверката, kic се преглежда, това ще отнеме не знам колко дни или седмици, но ще ви информирам, надявам се vulkan Vegas да отговори тук и да разреши проблема бързо, така че Не е нужно да чакам, просто искам парите да са в сметката ми и да потвърдя сметката си, благодаря.

Автоматичен превод:
acunaramon52
преди 1 година

Здравей,

Мисля, че това е добър подход, ако се затруднявате или имате нужда от подкрепа, върнете се тук и споделете какво се случва. Пожелавам ви бърз KYC 🤞

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини