От моя собствен опит (познавам някой бивш служител на Vulkan) Vulkan е разумно казино. В повечето случаи просто трябва да изчакате и да потвърдите някои документи.
И друго - трябва да слушате Радка (btw. im Radek 😛), официалната жалба ще свърши работа.
From my own experience (know some ex-Vulkan employee) Vulkan is a reasonable casino. Most of the times you just need to wait and veryfie some documents.
And other thing - you should listen to Radka (btw. im Radek 😛), official complaint will do the job.
Радвам се да се запознаем, Радек! 🎉😉
Радвам се, че споменаваш чакането като "обща част" от процедурата. Въпреки че малко съчувствам на нетърпеливите играчи, в крайна сметка обикновено е въпрос на време. 🙏
Основното е, че казиното плаща!
Nice to e-meet you, Radek! 🎉😉
I'm glad you mention the waiting as a "common part" of the procedure. Though I empathize with impatient players a bit, in the end, it is usually a question of time. 🙏
The main thing is the casino pays!
Бих казал, че е гадно - вместо измамници. Измамните казина обикновено изобщо не си правят труда да изплащат печалбите.
I'd say it sucks - instead of scammers. Scam casinos usually do not bother with paying out the winnings at all.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.