Оттегляне при астропай (страница 2)

преди 2 години от Victor527
|
12527 преглеждания 57 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, защо, когато разрешат тегленето, те приспадат 600-те долара от баланса добре, но днес ги имам в баланса си, така че ще видим какво ще се случи добре

Благодаря, ще Ви информирам

Автоматичен превод:
преди 2 години

Защото когато някой направи тегления и те го разрешат, те веднага го приспадат от салдото и днес при проверка на акаунта в казиното ги бях добавил към моя акаунт

Ще ви информирам

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, защо когато го разрешат, те веднага приспадат от салдото, но днес ги имах в сметката

Ще ви информирам

Автоматичен превод:
Victor527
преди 2 години

Да, но се чудя защо са върнали парите по сметката ви. Същото може да ви се случи и при следващия опит.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пренебрегвам го, ще докладвам за напредъка

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте сега това ми се струва вижте датите след разрешаване оттеглянето на 3q на Nayo бяха отхвърлени и сега тези от 7 юни казват в ход добре file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, получих имейл от Vulkan.vegas, че плащането е разрешено успешно, за да се изчака сега добре

Благодаря, ще Ви информирам filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, точно същото нещо се случва и при мен, вече проверих акаунта в KYC и поисках тегленето на 7000, получих имейл за потвърждение, разделен на различни плащания от 500, които изчаках 3 седмици, за да пристигне 1 имейл абсолютно същия Вашият ми казва, че вече ми е направил плащането на 500 (1 от поисканите) и след 2 дни получих „Отхвърляне", помолих за съдействие чрез чата и те не ми дават мотиви, аз също се свързах с поддръжка и те го правят не отговарям на няколко от съобщенията, които съм изпратил. Преди вчера получих още един имейл, потвърждаващ плащането на още 500, който днес проверих и той беше отхвърлен отново.

Приятелю, успяхте ли да се оттеглите? Какъв метод използвахте? Използвах банков превод в Латинска Америка (7000) и 500-те, които те отхвърлиха, кандидатствах отново за банков превод (надявам се, че отново няма да доведе до грешка)

Автоматичен превод:
Victor527
преди 2 години

Струва ми се, че ще бъдете отхвърлени отново, аз използвах този метод. Сега поисках чрез банков превод (те искат SWIFT код) ми се струва по-безопасно

Автоматичен превод:
Baru
преди 2 години

Благодаря, че споделихте своя опит. Още веднъж се свързах с представителя на казиното, ако той не отговори тук, ще се опитам да намеря друг контакт от казиното. Успяхте ли да изтеглите някоя от печалбите си от казиното?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ви много за вашето внимание. Не, до днес не успях да оттегля нищо, имам в ход всички заявления и както ви казах, имам 2, които наскоро повторно кандидатствах, след като бях одобрен и отхвърлен преди няколко дни ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Baru, още нищо не се чака, благодаря, ще информирам

Автоматичен превод:
Victor527
преди 2 години

Срамота е, а истината ме прави нетърпелив и обезсърчен, когато виждам, че им отнема толкова много време. Надявам се този път да се случи. (Потърсих те в Instagram)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре благодаря за информацията, ще дам подробности за напредъка

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, хора


Съжалявам за неудобствата, ще се опитам по най-добрия начин оттеглянията да бъдат отхвърлени. За съжаление доставчиците на плащания - това е нещо, което казиното не може да повлияе от тяхно име. Но така или иначе ще се опитам да разбера подробностите.

Уважаеми Victor527, зададох лимита за хазарт във вашия акаунт, искаме да сме сигурни, че печалбите ви остават при вас, поне докато потвърдите, че сте получили парите. Надявам се, че е добре с вас.

Уважаеми @Baru, за съжаление не успях да Ви идентифицирам в Казиното, затова не се колебайте да подадете жалба, без съмнение ще се погрижа за нея.


Приятен!



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте благодаря, ще бъда информиран за напредъка

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаеми Victor527


Е, както се очакваше, няма много информация за вашите транзакции. Причината за отхвърлянето е „Върнато от банката на бенефициента", без да се посочва причината ... Някакъв шанс да използвате Skrill / Neteller или друга алтернатива?


Уважаеми Бару, междувременно би ли опитал да изтеглиш чрез Skrill plz?


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, ще се опитам да видя и със същата карта, с която правя депозитите, тъй като това се прави без проблем и отнема само секунди, но когато бъде изтеглено, проблемите започват, те искат повече информация, снимки, документи и това трябва да е така

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

. filefile Опитвам се да направя тегления, тъй като те бяха отхвърлени отново, имам директен акаунт за астроплащане и ще видим дали ще се получи сега, тъй като те са много бързи, когато играчът депозира, но са чисти препятствия при тегления

Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 2 години

Здравейте Вулкан, вече направих оплакването си пред очите, коментирам, че днес получих имейл за потвърждение на заявки за сумата от 2080 usd, които предполагам ще бъдат отхвърлени като първи опити след няколко дни. И ви казвам, че 2-те искания, които се опитах да оттегля чрез банков превод, бяха одобрени и отхвърлени незабавно.

file

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини