Казино VuLcan Vegas

преди 1 година от VladoBucher
|
5352 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Играх vulcan vegas и имах €600 в акаунта си, но жена ми и по-голямата ми дъщеря го играха преди месеци... Когато исках да изтегля... Бях блокиран и ми казаха, че имам няколко профила...

Изпратиха съобщение, че ще ме блокират, ако се откажа от парите....

какво мога да очаквам

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Уважаеми VladoBucher

Предлагаме ви да подадете оплакване тук, тъй като изискваме ID на играч, за да разследваме.

Благодаря ви предварително!

Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 1 година

Няма да се оплаквам, защото правилата бяха явно нарушени (едно домакинство може да има само 1 профил)... Но бих искал, ако KYC е направен от съпругата или едно от децата или от мен, да се счита за различен профил ...

Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 1 година

Здравейте,

само едно предложение - можете да предоставите на играча имейл адрес, така че ID да ви бъде изпратен по този начин.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не разбирам... Какво се опитваш да кажеш...

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Здравейте,

не се притеснявайте, отговорът беше предназначен за казиното.

Бих казал, че ще ви е по-лесно да подадете жалбата. Всичко, което трябва да направите, е да щракнете или докоснете тук .

Уведомете ме, ако имате нужда от помощ за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съмнявам се, че ще получа плащане, защото имахме няколко профила в едно домакинство...

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Откъде си Радка?

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Разбирам, но никога не пречи да опитате 🙂.

Казиното ви помоли директно, така че изглежда, че има интерес да се занимава с въпроса.

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Живея в Чехия - сърдечни поздрави на Словения! 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Връщам поздрави на Чехия... 🙂





Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте!

Ако имате повече акаунти на нашия сайт, моля, предоставете идентификаторите на други акаунти.

Volcano Vegas ми изпрати това съобщение... Какво мислиш?

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

Мисля, че трябва да отговорите на въпроса на Ник и да сътрудничите допълнително, това е най-лесният начин.

Моля, проверете жалбата там и обяснете, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Реших да оставя парите. Отвориха профила ми ... KYC е направен ... един от профилите е блокиран ... Другият профил не е ... Тук, където имам направен KYC, ми казаха, че мога да играя ... Няма ли да вземат предвид или от сега нататък другите два профила? Могат да ме накажат отново, ако спечеля - като ми отнемат парите...

Автоматичен превод:
VladoBucher
преди 1 година

В този случай не бих се притеснявал. Имате право да използвате акаунта, който остава отворен, другият е затворен. Можете също така да направите екранна снимка на отговора от казиното, когато сте били във връзка с тях, и мога да видя чакащ отговор от казиното във вашата жалба. След като отговорът бъде одобрен и видим и за вас, можете да направите екранна снимка от него. Това също потвърждава това, което вече описахте тук. Все още имате право да използвате един от вашите акаунти и KYC е завършен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Мен лично този отговор би ме успокоил.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От 8 дни чакам парите си от VulkanVegas и постоянно ме отлагат. може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
Dennis1311
преди 1 година

Здравей Dennis1311

Направихте ли вече оплакване?

Можете ли да споделите ID на акаунта си, за да проучим?

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Vulkan Vegas Casino
преди 1 година

Ето ID на моя акаунт ID на играч 36940619

Автоматичен превод:
Dennis1311
преди 1 година

Скъпи Dennis1311

Всички тегления се одобряват съгласно T&C на Казиното. Виждаме, че искането е планирано да бъде платено. Ще проверим дали е възможно да се ускори 🙂

Желая ви страхотен ден!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини