Здравейте, бихте ли ми изпратили URL адреса, защото не съм сигурен дали имаме това казино в нашата база данни, ще съм благодарен.
Както и да е, за да стигнем до проблема ви с теглене, като начало даваме на казината 14 дни да проверят всичко и да изпратят парите на играча. Казиното даде ли ви някаква причина защо чакате 9 дни? Това би ми било напълно достатъчно.
Вече потвърдихте ли акаунта си тук, моля?
Кажете ми и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, ще се опитам да препоръчам следващата стъпка.
Hi, could you please send me the url because I'm not sure if we have this casino in our database, I would be grateful.
Anyway, to get to your withdrawal problem, to start with, we give casinos 14 days to check everything and send the money to the player. Has the casino given you any reason why you are waiting 9 days ? That would be quite enough for me.
Have you already verified your account here, please ?
Let me know and if nothing changes in the next couple of days, then I will try to recommend the next step.
Здравейте на всички, чакам 7 дни за моето теглене, но все още нищо. Всеки ден в чата на живота разказва различни истории и никой не може да обясни какво се случва. Игнориране на имейл без отговор, внимавайте, всички играчи
Hi all waiting 7 days for my withdrawal but still nothing. Every day in life chat saying different stories and nobody can't explain what is going on. Ignoring email not answering be careful all players
Здравейте, все още не сте получили пари и чакате без отговор? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене.
Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си? Играхте ли с бонуса или не?
Уведомете ме и ако ситуацията не се промени през следващите няколко дни, вероятно подаването на жалба ще бъде следващата стъпка, в която нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ще чакам.
Hello, you still haven't received any money and you are waiting without an answer ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal.
However, have you had your account verified yet ? Did you play with the bonus or not ?
Let me know and if the situation doesn't change in the next few days, then probably filing a complaint will be the next step where our team will try to help you.
I will be waiting.
Да, акаунтът ми е потвърден и се играе без бонус пари. Тогава трябва да изчакате няколко дни. Благодаря за помощта
Yes my account is verified and played without bonus money.then need wait couple days. Thanks for help
Моля, уведомете ни със сигурност, ако нещо се промени.
Please let us know for sure if anything changes.
Започвам да си мисля, че става малко дълго за моя вкус. Честно казано, не много казина обработват тегления през уикендите.
Както и да е, мога ли да попитам отново за URL адреса на казиното? Това е напълно непознато за нас.
I'm starting to think it's getting a bit long for my taste. Frankly, not many casinos handle withdrawals during the weekends.
Anyway, may I ask again for the casino's URL? It's completely unknown to us.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.