ФорумОбсъждане на жалбиКазино Кинг Хилс

Казино Кинг Хилс

преди 6 месеца от Delboyvrs
|
5131 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 6 месеца

Всеки, който действително е бил платен на Kings Hill

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Плащат ли, сега чакам още 9 дни

Автоматичен превод:
Delboyvrs
преди 6 месеца

Здравейте, бихте ли ми изпратили URL адреса, защото не съм сигурен дали имаме това казино в нашата база данни, ще съм благодарен.

Както и да е, за да стигнем до проблема ви с теглене, като начало даваме на казината 14 дни да проверят всичко и да изпратят парите на играча. Казиното даде ли ви някаква причина защо чакате 9 дни? Това би ми било напълно достатъчно.

Вече потвърдихте ли акаунта си тук, моля?

Кажете ми и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, ще се опитам да препоръчам следващата стъпка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички, чакам 7 дни за моето теглене, но все още нищо. Всеки ден в чата на живота разказва различни истории и никой не може да обясни какво се случва. Игнориране на имейл без отговор, внимавайте, всички играчи

Автоматичен превод:
Anonymous154
преди 6 месеца

Здравейте, все още не сте получили пари и чакате без отговор? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене.

Въпреки това, потвърдихте ли вече акаунта си? Играхте ли с бонуса или не?

Уведомете ме и ако ситуацията не се промени през следващите няколко дни, вероятно подаването на жалба ще бъде следващата стъпка, в която нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, акаунтът ми е потвърден и се играе без бонус пари. Тогава трябва да изчакате няколко дни. Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
Anonymous154
преди 6 месеца

Моля, уведомете ни със сигурност, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още чакам изплащането си от 200 паунда отвратително

Автоматичен превод:
lisamcintosh57
преди 6 месеца

Започвам да си мисля, че става малко дълго за моя вкус. Честно казано, не много казина обработват тегления през уикендите.

Както и да е, мога ли да попитам отново за URL адреса на казиното? Това е напълно непознато за нас.

Автоматичен превод:
Delboyvrs
преди 5 месеца

Получихте ли плащане в крайна сметка del boy

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Колко време отнема изплащането на казино kings hill.. наздраве

Автоматичен превод:
melon147jm
преди 5 месеца

Здравейте, не съм сигурен и не мога да кажа колко време ще отнеме. Виждам, че вече сте попитали другия играч, така че би било най-добре да знаете дали е получил парите и колко време е отнело. Разбира се, верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Играхте ли с бонуса или не?

Даваме им 14 дни да оправят всичко и ако нищо не се промени и не получите парите, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, все още чакам теглене от Kings Hill, изминаха почти 2 седмици, продължават да казват, че има проблем с доставчика на плащания! Изпратих банкови извлечения и всичко, както беше поискано. Просто продължавайте да ви казват да бъдете търпеливи!

може ли някой да помогне, моля, или да ме уведоми дали хората наистина получават парите си или трябва да ги отпиша?

Автоматичен превод:
lisamcintosh57
преди 5 месеца

Здравей получи ли парите си? Чакам вече почти 2 седмици и продължавам да ми казват, че има проблем с доставчика на плащания и да чакам

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, все още чакам теглене от Kings Hill, изминаха почти 2 седмици, продължават да казват, че има проблем с доставчика на плащания! Изпратих банкови извлечения и всичко, както беше поискано. Просто продължавайте да ви казват да бъдете търпеливи!

може ли някой да помогне, моля, или да ме уведоми дали хората наистина получават парите си или трябва да ги отпиша?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че все още нямате парите си. Когато казвате две седмици, това е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да ви изпратят парите. Ако не успеят да го направят, тогава имате възможност да използвате нашатабезплатна функция за оплакване . Нашият екип ще се опита да ви помогне в ситуацията и се надяваме успешно.

Независимо от това, фактът, че имат проблем с доставчика на плащания, е единственото нещо, което ви пречи да получите средствата? Имали ли сте успешни тегления тук преди?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, все още чакам теглене от Kings Hill, изминаха почти 2 седмици, продължават да казват, че има проблем с доставчика на плащания! Изпратих банкови извлечения и всичко, както беше поискано. Просто продължавайте да ви казват да бъдете търпеливи!

може ли някой да помогне, моля, или да ме уведоми дали хората наистина получават парите си или трябва да ги отпиша?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам, че все още нямате парите си. Когато казвате две седмици, това е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко, което трябва да се направи, и да ви изпратят парите. Ако не успеят да го направят, тогава имате възможност да използвате нашатабезплатна функция за оплакване . Нашият екип ще се опита да ви помогне в ситуацията и се надяваме успешно.

Независимо от това, фактът, че имат проблем с доставчика на плащания, е единственото нещо, което ви пречи да получите средствата? Имали ли сте успешни тегления тук преди?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, утре, 06/06/24, има две седмици, казаха ми, че единственият проблем е доставчикът на плащания. Не, не съм се оттеглял от тук преди.

Автоматичен превод:
kelrn
преди 5 месеца

Добре тогава, ако не сте научили нищо повече и това продължава вече две седмици, тогава бих препоръчал да подадете жалба, както обявих в предишния си пост. Да видим дали парите ви ще стигнат засега или ще трябва нашият екип да се намеси.

Съжаляваш ли за това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, да, опитвам се да подам жалба, но не може да намери казиното, когато го напиша? Благодаря

Автоматичен превод:
kelrn
преди 5 месеца

Добре, за това казино ли говорим?

file

Може просто да е грешка, че го пишете грешно. Или може би това е друго казино и ние го нямаме в нашата база данни.

Така че опитайте да ми потвърдите как е.

Разбира се, ако в бъдеще имате проблем с казино, което нямаме на нашия сайт, изберете всяко казино и напишете в описанието какво е то и че не е било възможно да изберете това, за което пишете, т.к. нямаме преглед. Нашият екип ще разбере и ще го промени. 🙂

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини