ФорумОбщи дискусии свързани с хазартКакво да направите, ако казино не иска да ви плати това, което сте спечелили?

Какво да направите, ако казино не иска да ви плати това, което сте спечелили?

преди 4 години от apuig89
|
11516 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 4 години

Ако казино приеме методи за теглене на пари като банков превод, скрийл и др.


Защо просто казвате, че трябва да изтегля печалбите с метода на депозит, в случая с mastercard? Банката не приема получаване на кредит по този начин и те имат възможност да теглят пари чрез банков превод и не ми позволяват да избера тази опция, това е несправедливо.


Какво решение има?

Автоматичен превод:
apuig89
преди 4 години

Много често срещан проблем с Mastercard е, че е възможно да депозирате пари, но не е възможно да теглите. Всъщност бих бил много изненадан, ако казиното, за което говориш, не би го знаело.

Най-общо казано, винаги трябва да се оттегляте, използвайки един и същ метод - това е правило за пране на пари, но както вече споменах по-горе, с Mastercard често е невъзможно.

И какво ви каза казиното? Опитахте ли да се оттеглите обратно към вашата Mastercard? Може би, ако видят в системата си, че транзакцията не е успешна, ще ви предложат друга опция.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Това, което ме изненадва, е, че не търсят друго решение и ahota спряха да отговарят на съобщенията ми. Последното съобщение беше, че в този случай може да се тегли само със същия метод на плащане Mastercard, но не е възможно да се изтеглите с моята Mastercard, заявиха от моята банка ING. С което имам нужда някой да се свърже с това казино, той също има съществуващата и напълно оперативна опция за теглене на пари по банков път

Автоматичен превод:
apuig89
преди 4 години

Как се казва казиното? Вероятно бих ви предложил да създадете жалба на нашия уебсайт. Нашият екип може да се опита да ви помогне и да се свърже с казиното.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Wirwetten казино

Автоматичен превод:
преди 4 години

Wirwetten са малко по дяволите, чатът не е на живо, той е английски и имате чувството, че машина отговаря на вашите въпроси

Въпреки че за тегленето не е имало проблем с пощенска картичка, която дори няма вашето име, изпратих им профила на уебсайта на пощата и той не ми създава проблеми, с много казина се оттеглих с тази карта (те питат за същото чрез доход, отколкото пенсиониране, за да се предотврати прането на пари, казват те)


Автоматичен превод:
преди 4 години

Можете да опитате да печелите пари с Skrill или където искате да получите пари, завъртете малко и изтеглете и там. Изглежда, че правилата работят

Автоматичен превод:
преди 4 години

Има казина, които се управляват по този начин, всъщност е несправедливо, защото ако нямате акаунт или нямате карти, единствената опция чрез банков депозит отнема много време

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте, имах проблеми с игрална сесия със starcasino, където загубих много пари, защото имах пълен контейнер за бонуси и скоро щях да платя (залог в 17.50, представете си джакпота) и сървърът ми даде грешка и ме изхвърли L; откакто се свързах с поддръжката, те продължават да повтарят, че чакат отговора на доставчика и минаха повече от два месеца

Автоматичен превод:
francescowere
преди 4 години

Разбирам, че казиното чака доставчика, защото най-вероятно грешката на доставчика е, но е странно, че отнема толкова много време. Предлагам ви да създадете жалба тук https://casino.guru/complaints, за да можем да се опитаме да ви помогнем да ускорите процеса. 2 месеца са твърде много.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Какво казино е това? Това е незаконно. Проверихте ли техните условия и условия? Споменаха ли нещо за удържането на печалби? Не съм чувал за това преди.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Червено горещо диво

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, спечелих в казиното на планета 7 и си вземам печалбите си и ме обръщат 1-ви, защото документите ми не бяха пристигнали и сега, когато пристигнаха и бяха одобрени, че им липсва банкова информация им казах да ми ги изпратят до проверете, че продължават да казват едно и също нещо и са $15,000 може ли някой да ми даде съвет как да получа пари 😔 и имам доказателства за всичко, тъй като снимам разговорите 😔😔

Автоматичен превод:
Allison1976
преди 2 години

Здравейте, страхувам се, че не могат да го изпратят с чек, но ако имате някакъв документ от вашата банка, трябва да можете да го изпратите в казиното и да докажете собствеността си върху банковата сметка. След това казиното трябва да може да ви изпрати печалбите по банковата ви сметка. Чудя се, как направихте депозитите си в казиното? Използвали ли сте карта или какъв начин на плащане?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам подробности за казино, в което спечелих награда и балансът не се показва, говорих с поддръжката, но играта също не се появява и имам снимката на наградата, а по-долу е ID на играта... Знаеш ли какво мога да направя? или какво може да се случи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този проблем само в Mastercard ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам подробности за казино, в което спечелих награда и балансът не се показва, говорих с поддръжката, но играта също не се появява и имам снимката на наградата, а по-долу е ID на играта... Знаеш ли какво мога да направя? или какво може да се случи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей!

Може ли първо да ви задам няколко въпроса? Знаете, че за да дадете полезни съвети, е по-добре да започнете с основите.

Казахте, че сте се свързали с казиното - какво ви каза поддръжката?

Какъв тип игра играхте, моля?

Има функция, наречена „жалба", която бих искал да предложа, просто според моя опит с подобни проблеми такава жалба най-вероятно ще отнеме доста време. По принцип дори казиното трябва да изчака доставчикът на играта да направи своето разследване. Така работи нормално.

Както и да е, можете да научите повече за Центъра за разрешаване на жалби тук:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolution-quejas

Ще чакам вашата актуализация - благодаря.


Автоматичен превод:
FrueHighRoller
преди 1 година

Здравейте.

Мога ли да знам какво те кара да мислиш така?

По един или друг начин би било добре да използвате бутона "отговори". Той поддържа разговора доста добре организиран и помага на другите да са в крак с контекста. Говорейки за това - кого всъщност питате? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря много за отговора.

В подкрепа ми казват, че това е нещо много странно, което никога не им се е случвало, тъй като в историята на пиесите тази печеливша пиеса не се появява, така че изпратиха снимката, която прикачих на доставчика, за да може да ни каже какво се случи.

Играта е Dolphin's Pearl deluxe от доставчика novomatic.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното betvistas не ми е платило спечеленото, как мога да поискам да ми платят?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини