ФорумОбщи дискусии свързани с хазартКакво да направите, ако казино не иска да ви плати това, което сте спечелили?

Какво да направите, ако казино не иска да ви плати това, което сте спечелили?

преди 4 години от apuig89
|
9083 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 години

Ако казино приеме методи за теглене на пари като банков превод, скрийл и др.


Защо просто казвате, че трябва да изтегля печалбите с метода на депозит, в случая с mastercard? Банката не приема получаване на кредит по този начин и те имат възможност да теглят пари чрез банков превод и не ми позволяват да избера тази опция, това е несправедливо.


Какво решение има?

Автоматичен превод:
apuig89
преди 4 години

Много често срещан проблем с Mastercard е, че е възможно да депозирате пари, но не е възможно да теглите. Всъщност бих бил много изненадан, ако казиното, за което говориш, не би го знаело.

Най-общо казано, винаги трябва да се оттегляте, използвайки един и същ метод - това е правило за пране на пари, но както вече споменах по-горе, с Mastercard често е невъзможно.

И какво ви каза казиното? Опитахте ли да се оттеглите обратно към вашата Mastercard? Може би, ако видят в системата си, че транзакцията не е успешна, ще ви предложат друга опция.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Това, което ме изненадва, е, че не търсят друго решение и ahota спряха да отговарят на съобщенията ми. Последното съобщение беше, че в този случай може да се тегли само със същия метод на плащане Mastercard, но не е възможно да се изтеглите с моята Mastercard, заявиха от моята банка ING. С което имам нужда някой да се свърже с това казино, той също има съществуващата и напълно оперативна опция за теглене на пари по банков път

Автоматичен превод:
apuig89
преди 4 години

Как се казва казиното? Вероятно бих ви предложил да създадете жалба на нашия уебсайт. Нашият екип може да се опита да ви помогне и да се свърже с казиното.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Wirwetten казино

Автоматичен превод:
преди 3 години

Wirwetten са малко по дяволите, чатът не е на живо, той е английски и имате чувството, че машина отговаря на вашите въпроси

Въпреки че за тегленето не е имало проблем с пощенска картичка, която дори няма вашето име, изпратих им профила на уебсайта на пощата и той не ми създава проблеми, с много казина се оттеглих с тази карта (те питат за същото чрез доход, отколкото пенсиониране, за да се предотврати прането на пари, казват те)


Автоматичен превод:
преди 3 години

Можете да опитате да печелите пари с Skrill или където искате да получите пари, завъртете малко и изтеглете и там. Изглежда, че правилата работят

Автоматичен превод:
преди 3 години

Има казина, които се управляват по този начин, всъщност е несправедливо, защото ако нямате акаунт или нямате карти, единствената опция чрез банков депозит отнема много време

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, имах проблеми с игрална сесия със starcasino, където загубих много пари, защото имах пълен контейнер за бонуси и скоро щях да платя (залог в 17.50, представете си джакпота) и сървърът ми даде грешка и ме изхвърли L; откакто се свързах с поддръжката, те продължават да повтарят, че чакат отговора на доставчика и минаха повече от два месеца

Автоматичен превод:
francescowere
преди 3 години

Разбирам, че казиното чака доставчика, защото най-вероятно грешката на доставчика е, но е странно, че отнема толкова много време. Предлагам ви да създадете жалба тук https://casino.guru/complaints, за да можем да се опитаме да ви помогнем да ускорите процеса. 2 месеца са твърде много.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Какво казино е това? Това е незаконно. Проверихте ли техните условия и условия? Споменаха ли нещо за удържането на печалби? Не съм чувал за това преди.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Червено горещо диво

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, спечелих в казиното на планета 7 и си вземам печалбите си и ме обръщат 1-ви, защото документите ми не бяха пристигнали и сега, когато пристигнаха и бяха одобрени, че им липсва банкова информация им казах да ми ги изпратят до проверете, че продължават да казват едно и също нещо и са $15,000 може ли някой да ми даде съвет как да получа пари 😔 и имам доказателства за всичко, тъй като снимам разговорите 😔😔

Автоматичен превод:
Allison1976
преди 2 години

Здравейте, страхувам се, че не могат да го изпратят с чек, но ако имате някакъв документ от вашата банка, трябва да можете да го изпратите в казиното и да докажете собствеността си върху банковата сметка. След това казиното трябва да може да ви изпрати печалбите по банковата ви сметка. Чудя се, как направихте депозитите си в казиното? Използвали ли сте карта или какъв начин на плащане?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам подробности за казино, в което спечелих награда и балансът не се показва, говорих с поддръжката, но играта също не се появява и имам снимката на наградата, а по-долу е ID на играта... Знаеш ли какво мога да направя? или какво може да се случи?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Този проблем само в Mastercard ли е?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам подробности за казино, в което спечелих награда и балансът не се показва, говорих с поддръжката, но играта също не се появява и имам снимката на наградата, а по-долу е ID на играта... Знаеш ли какво мога да направя? или какво може да се случи?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей!

Може ли първо да ви задам няколко въпроса? Знаете, че за да дадете полезни съвети, е по-добре да започнете с основите.

Казахте, че сте се свързали с казиното - какво ви каза поддръжката?

Какъв тип игра играхте, моля?

Има функция, наречена „жалба", която бих искал да предложа, просто според моя опит с подобни проблеми такава жалба най-вероятно ще отнеме доста време. По принцип дори казиното трябва да изчака доставчикът на играта да направи своето разследване. Така работи нормално.

Както и да е, можете да научите повече за Центъра за разрешаване на жалби тук:

https://es.casino.guru/instrucciones-resolution-quejas

Ще чакам вашата актуализация - благодаря.


Автоматичен превод:
FrueHighRoller
преди 10 месеца

Здравейте.

Мога ли да знам какво те кара да мислиш така?

По един или друг начин би било добре да използвате бутона "отговори". Той поддържа разговора доста добре организиран и помага на другите да са в крак с контекста. Говорейки за това - кого всъщност питате? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря много за отговора.

В подкрепа ми казват, че това е нещо много странно, което никога не им се е случвало, тъй като в историята на пиесите тази печеливша пиеса не се появява, така че изпратиха снимката, която прикачих на доставчика, за да може да ни каже какво се случи.

Играта е Dolphin's Pearl deluxe от доставчика novomatic.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казиното betvistas не ми е платило спечеленото, как мога да поискам да ми платят?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини