Здравей,
Наскоро научих за Справедливия и прозрачен документ за условията и практиката на UKGC, където те изброяват какво трябва да спазват лицензополучателите. По -долу се посочва, че лицензополучателят не може да „конфискува всички или част от средствата в баланса на депозитите на потребителя или по друг начин да приспадне каквато и да е сума от тях въз основа на това, че потребителят не е спазил изискванията за проверка на самоличността и/или възрастта, определени от оператора (включително, но не само, искане за предоставяне на конкретни документи или информация) "където салдото по депозита означава" Общите средства по сметка, принадлежаща на играча (различно от салдото на бонуса/ ограничените средства) и винаги включва (... ) всички печалби от залози, направени с депозита. " Освен това ръководството казва: „Играчите не трябва да бъдат искани за информация в момента, в който те поискат теглене от сметката си, ако операторът може разумно да поиска тази информация по -рано."
И все пак, има много оплаквания от казина с лиценз на UKGC, които посочват искания, които не са в съответствие с това. Четири примера по -долу:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficbilities-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Греша ли, ако смятам, че това са нарушения на лиценза? Освен това, това важи ли само за идентификационен номер/доказателство за адрес или SoF/SoW също не е легитимна причина за предотвратяване на оттегляне, ако е могло да бъде поискано преди това?
Hi,
I recently became aware of UKGC's Fair and Transparent Terms and Practices document where they list what the licensees must comply with. Hereunder, it states the licensee cannot "confiscate all or part of the funds in a consumer’s Deposit Balance, or otherwise deduct any amount therefrom on the basis that the consumer has failed to comply with any identity and/or age verification requirements set by the operator (including, but not limited to, a request to provide specific documents or information)" where deposit balance means "The total funds in an account belonging to the player (other than the bonus balance/ restricted funds) and always includes (...) all winnings from wagers made with the deposit." And furthermore, the guide says "Players must not be asked for information at the point they request a withdrawal from their account if the operator could reasonably have asked for this information at an earlier time."
And yet, there's plenty of complaints from UKGC licensed casinos that reference requests that are not in line with this. Four examples below:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficulties-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Am I wrong to think that these are breaches of the licence? Furthermore, does this just apply to ID/proof of address, or is SoF/SoW also not a legitimate reason to prevent a withdrawal if it could have been requested before?