НачалоФорумОбсъждане на жалбиЖалба срещу казино hitnspin

Жалба срещу казино hitnspin (страница 2)

 от pascalplanchon37
|
1 116 преглеждания 29 отговора |
|
1 2

Да, оказа се, че е написано на английски, мислех, че е име и прякор и го написах, но трябваше да напиша името и фамилията и за това ми блокираха акаунта като грубо нарушение, а средствата там бяха около 1700 евро

Автоматичен превод:

Е, аз не бих определил казиното като измамници, защото те реагират правилно според техните Общи условия и следователно блокират. Когато играч въведе неправилно име и фамилия, точно това често се случва. Трябва да четете какво попълвате и в повечето случаи във формуляра за регистрация не трябва да въвеждате само собственото си име и псевдоним.

Както и да е, вярвам, че тази ситуация може да бъде поправена по някакъв начин и ако те направят проверка с вас, тогава ще видим. Но това със сигурност не е нещо, което казиното няма право да прави. Така че бъдете търпеливи и се надяваме, че ще дойде нещо положително.🙂

Автоматичен превод:

Не мога да се намеря в разговорите, няма личен чат

Автоматичен превод:

Не научих почти нищо от написаното от вас, моля, опитайте се да отговорите на въпросите ми, не се колебайте да използвате преводач.

Автоматичен превод:
Jaro

filefilefilefilefile bnvklkj

Автоматичен превод:
pascalplanchon37

Мога ли да попитам защо не напишете нормалния текст в преводача и не го публикувате тук? Не е необходимо да го правите чрез екранни снимки.

Кристина се занимава с вашата ситуация, но казиното писа, че сте създали няколко акаунта, което е нарушение на правилата. Мисля, че ще ги помолим да ни дадат и някои доказателства за това, така че ако е така, определено ще разберем.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам защо не напишете нормалния текст в преводача и не го публикувате тук? Не е необходимо да го правите чрез екранни снимки.

Кристина се занимава с вашата ситуация, но казиното писа, че сте създали няколко акаунта, което е нарушение на правилата. Мисля, че ще ги помолим да ни дадат и някои доказателства за това, така че ако е така, определено ще разберем.

Автоматичен превод:
  1. filefilefilefile bcvkbccbbjjjbghjkkhhjj
Автоматичен превод:
pascalplanchon37

Най-доброто нещо, което можете да направите, е да се съсредоточите върху жалбата и да отговорите там в едно съобщение и да опишете проблема. И казиното, и ние трябва да знаем ясно какво се е случило, защото без това не можем да помогнем.

Ще съм благодарен.👍

Автоматичен превод:
Jaro

?

Автоматичен превод:
pascalplanchon37

Моля, отговорете ми нормално, защото това не води до никъде.

Има ли нещо, което не разбрахте?

Автоматичен превод:

file kjhbklkllnbbjkllnbvbn

Автоматичен превод:
pascalplanchon37

Виждам, че ситуацията става доста объркана. Сигурно бих ти препоръчал да си поемеш чист въздух, да си подредиш мислите и да ги напишеш в пост, защото все имам чувството, че пишеш това, което никой не те пита. Опитайте се да се съсредоточите върху въпросите, които казиното ви е задало и да им отговорите. Няма нужда да пишете отговор с едно изречение на въпрос, който също е въпрос. Необходимо е да отговорите и да изясните за какво говорите, за да помогнете. Не знам как по-добре да ти го обясня, но без това просто няма как да ти се помогне.😕

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини