здравей
Очаквам да не сте съгласни с твърденията на казиното относно създаването на повече от един акаунт в едно и също казино; близо ли съм
Hello,
I expect you disagree with the casino statements regarding you creating more than one account in the same casino; am I close?
Не можах да възстановя средствата си, не съм нарушил нищо, спечелих, дадох личната си информация, а не тази на трета страна, както те твърдят, спечелих, исках да изтегля печалбите си 115 700 евро, поискаха ми личната ми информация, след това ми казаха, че наистина я имам, попитах няколко пъти, за да съм сигурен, дадох личната си информация, след това започват проблемите, казват, че съм нарушил, но не направих нищо, трябваше да създам нов имейл и телефонен номер, защото телефонът ми беше откраднат с цялата ми информация, може би някой се е опитал да открадне от мен, нищо не разбирам, искам си печалбите, казват, че са в блокирана сметка и че не могат да ги деблокират, устно оспорвам това решение, взето срещу мен, има злоупотреба със слабост.
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Трудно ми е да общувам тук, искам да възстановя печалбите си, искам да подам жалба срещу това измамно казино.
I have a hard time communicating here, I want to recover my winnings, I want to file a complaint against this scam casino.
J ai dur de communiquer ici je veux récupérer mon gains je veux déposé plaint contre ce casino d escrocs
Не успях да възстановя средствата си, не съм нарушил нищо, спечелих, дадох личната си информация, а не тази на трета страна, както те твърдят, спечелих, исках да изтегля печалбите си 115 700 евро, поискаха ми личната ми информация, след това ми казаха, че наистина я имам, попитах няколко пъти, за да съм сигурен, дадох личната си информация, след това започват проблемите, казват, че съм нарушил, но не направих нищо, трябваше да създам нов имейл и телефонен номер, защото телефонът ми беше откраднат с цялата ми информация, може би някой се е опитал да открадне от мен, нищо не разбирам, искам си печалбите, казват, че са в блокирана сметка и че не могат да ги деблокират, устно оспорвам това решение, взето срещу мен, има злоупотреба със слабост.
Отговорете
0
0/5000
Изпратете отговор
Добавете публикация
бронз
pascalplanchon37
Посетител
Белгия
0/5000
Изпратете
Жалба срещу казино hitnspin
луд
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Complaint against hitnspin casino
Crazy
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Plainte contre hitnspin casino
Fol
Здравейте, прочетох какво се случва във вашия случай. Видях, че сте направили проверка и очевидно казиното е открило някакъв тайен договор там.
Що се отнася до първата екранна снимка от трите, които изпратихте, видях нещо за държавата и общите условия. Някаква идея какво може да е това?
Както и да е, ако казиното ви обвини в множество акаунти, както споменахте в предишния си отговор, вероятно би било най-добре да подадете жалба.
Ако се интересувате, ето линк .👈
Бих искал също да попитам, казиното препоръча ли ви да настроите нов имейл и да въведете нов телефонен номер? Казахте ли им, че сте загубили телефона си и следователно вероятно сте имали достъп до тези неща? Не си ли създал нов акаунт с тази информация?
Hello, I have read what is going on in your case. I saw that you did a verification and apparently the casino found some collusion there.
As for the first screenshot of the three you sent, I saw something about the country and general terms. Any idea what that could be?
Anyway, if the casino accused you of multiple accounts, as you mentioned in your previous reply, it would probably be best to file a complaint.
If you are interested, here is the link.👈
I would also like to ask, did the casino recommend you to set up a new email and enter a new phone number? Did you tell them that you lost your phone and therefore probably accessed these things? Didn't you set up a new account with this information?
Добър ден, искам да подам жалба срещу това казино и да ви помоля да разрешите проблема. Казиното ме блокира. По сметката ми имаше около 1700 евро. Пишат ми, че съм нарушил грубо условията им. Нещо не разбирам английски. Когато се регистрирах, написах псевдонима и псевдонима, което е едно и също. Но както се оказа, трябваше да напиша фамилията си. Затова ме блокираха и не искат да ми плащат пари. Предложиха ми да отпиша всички пари, за да го отблокирам и да оставя 100 полски злоти. Това е нормално за моя акаунт, който беше блокиран. Моля, оправете това и ми върнете сметката и парите
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Не знам френски, но трябва да е възможно да го преведа директно в публикацията, нямате ли тази опция? Или опитайте с преводач, ако това не е възможно.
I don't know French but it should be possible to translate it directly in the post, don't you have that option? Or try a translator if that's not possible.
Добър ден, искам да подам жалба срещу това казино и да ви помоля да разрешите проблема. Казиното ме блокира. По сметката ми имаше около 1700 евро. Пишат ми, че съм нарушил грубо условията им. Нещо не разбирам английски. Когато се регистрирах, написах псевдонима и псевдонима, което е едно и също. Но както се оказа, трябваше да напиша фамилията си. Затова ме блокираха и не искат да ми плащат пари. Предложиха ми да отпиша всички пари, за да го отблокирам и да оставя 100 полски злоти. Това е нормално за моя акаунт, който беше блокиран. Моля, оправете това и ми върнете сметката и парите
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Здравейте, вероятно бих пуснал оплакване при нас за такъв проблем.
Все пак може ли да ми кажеш какво те накара да напишеш едно и също нещо два пъти в регистрационната форма? Има ли нещо, което не сте разбрали или нещо, което е обяснено или написано грешно? Съвсем логично е, че ако казиното искаше проверка от вас, тогава нямаше да я преминете.
Както и да е, ще се опитаме да ви помогнем, ако е възможно.
Hello, I would probably file a complaint with us for such a problem.
Anyway, can you tell me what made you write the same thing twice in the registration form? Is there something you didn't understand or something that was explained or written wrong? It's only logical that if the casino wanted verification from you then you wouldn't have passed it.
Anyway, we will try to help you if possible.
Да, оказа се, че е написано на английски, мислех, че е име и прякор и го написах, но трябваше да напиша името и фамилията и за това ми блокираха акаунта като грубо нарушение, а средствата там бяха около 1700 евро
Yes, it turns out it was written in English, I thought it was a name and a nickname, and I wrote it, but I had to write my first and last name, and for this my account was blocked as a gross violation, and the funds there were about 1,700 euros
Да получается там было на Английском языке написано я думал нейм и никнейм я и написал а надо было написать имя и фамилию и вот за это мой акк был заблокирован как грубое нарушение и денежные средства там были около 1700евро
Hits Spin не е казино, това са измамници и измамници в голям мащаб, от нищото ме измамиха за 1700 €, блокираха акаунта ми, при условие, че съм въвел неправилно потребителското име, на което получавам отговор от тях, можем да деблокираме акаунта, но всички пари ще бъдат дебитирани от вашия баланс, но остават само 100 злоти, как може това?
Hits Spin is not a casino, it is scammers and scammers on a large scale, out of nowhere they cheated me for 1700 €, blocked my account, provided that I entered the username incorrectly, to which I receive a response from them, we can unblock the account, but all the money will be debited from your balance, but only 100 zlotys are left, how can this be?
Hits Spin это не казино это мошенники и мошенники в крупных размерах на ровном месте меня обманули на 1700 € заблокировали аккаунт предоставили что мол я некорректно ввёл имя пользователя на что я получаю ответ от них мы можем разблокировать аккаунт но с вашего баланса будут списаны все деньги но оставлено только 100 злотых как такое может быть
Не мога да се намеря в разговорите, няма личен чат
I can't find myself in the conversations, there is no private chat
Je ne m y retrouve pas dans les conversation ya pas un chat prive
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.