ФорумОбсъждане на жалбиЗабавяне на тегленето на казино 7slots

Забавяне на тегленето на казино 7slots

преди 1 година от jlabbecano
|
1997 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Изминаха повече от две седмици, откакто поисках тегленето си, вече бях изтеглил парите си два пъти преди, но сега те са 450 000 чилийски песо и те отнеха твърде много време в предполагаемата проверка. Вече верифицирах акаунта си с моите документи и всичко е наред, но за тегленето все още нищо. Дори не съм играл с бонуси, не знам какво ревю им трябва. 7slot беше едно от казината, които ми плащаха най-много, но най-проблематичното, когато ставаше въпрос за плащане 🙁. Имам нужда от помощ, моля!

Автоматичен превод:
jlabbecano
преди 1 година

Е, направихте каквото можахте, като подадохте жалбата . Сега трябва само малко търпение, бих казал.

Още няколко дни до друга стъпка, опитайте се да издържите, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко се реши приятели мои!!! Получих депозита с еднократно плащане, благодаря ви много 7slot и казино гуру, къде мога да намеря най-добре оцененото казино в Чили

Автоматичен превод:
jlabbecano
преди 1 година

Чакането е платено, виждам! Това е страхотно!

Говорейки за най-добрите казина в Чили, тази връзка ще ви помогне да намерите някои. 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей, скъпи казино гуру! Иска ми се да можете да ми помогнете, защото нямам идея какво да правя.

Аз съм наистина голям казино играч, харча огромна сума пари всеки месец и този път боговете на късмета ми се усмихнаха.


Спечелих 223 000 реала (близо 45 000 $) по време на игра на 7slots. Беше началото на февруари. Но до този ден те правят проверка. Но каква проверка? Правил съм тегления толкова много пъти, имам максимален vip статус.

Знам за лимитите, но сега се опитвам да изтегля само 5000 реала, а те не искат да ми помогнат с това. Проверка, проверка проверка, пиша им по много пъти на ден, бонуси не съм ползвал.


Имам всички екранни снимки на печалби по време на игра, рискувал съм много.


скъпи казино гуру, ти си последният ми шанс да получа честна печалба.


filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
RobertMota
преди 9 месеца

Проверката обикновено е метод на депозиране на банкова карта/банкова сметка. Доказателство за самоличност обикновено паспорт, национална лична карта или шофьорска книжка и доказателство за пребиваване сметка за комунални услуги или банково извлечение. Можете да ги попитате по имейл или в чат на живо от какво се нуждаят. Надявам се това да помогне. Поздравления за голямата ви победа, надявам се скоро да я получите

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Но те получиха всичко, от което се нуждаят) Разреших всичките им въпроси и те все още се опитват да забавят времето

Автоматичен превод:
RobertMota
преди 9 месеца

Изчакайте и вижте какво предлага екипът на Casino Guru като план за действие, за да ви помогне да получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей, скъпи казино гуру! Иска ми се да можете да ми помогнете, защото нямам идея какво да правя.

Аз съм наистина голям казино играч, харча огромна сума пари всеки месец и този път боговете на късмета ми се усмихнаха.


Спечелих 223 000 реала (близо 45 000 $) по време на игра на 7slots. Беше началото на февруари. Но до този ден те правят проверка. Но каква проверка? Правил съм тегления толкова много пъти, имам максимален vip статус.

Знам за лимитите, но сега се опитвам да изтегля само 5000 реала, а те не искат да ми помогнат с това. Проверка, проверка проверка, пиша им по много пъти на ден, бонуси не съм ползвал.


Имам всички екранни снимки на печалби по време на игра, рискувал съм много.


скъпи казино гуру, ти си последният ми шанс да получа честна печалба.


filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте и поздравления за голямата ви победа. Така че всъщност сте имали успешно теглене преди тук в това казино, нали? Може би беше по-малка сума? Не е необичайно казината да правят допълнителна проверка, когато става въпрос за по-голяма сума. Те често трябва да проверят пълната история на игрите или дори е необходимо потвърждение от доставчика на играта. Случайно да сте спечелили джакпот тук? Кога точно сте поискали тегленето и дали казиното ви е дало някаква времева рамка, която им е необходима, за да извърши този процес? Ако видите, че се нуждаете от нашата помощ с този проблем, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне с това.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, скъпи екип Guru Casino! Извинявам се за дългия отговор, интернетът ми беше изключен поради неплащане. Имах огромен брой тегления, ще прикача екранни снимки. без джакпоти и без бонуси от казиното, спечелих всичко ръчно на високи залози. Зададох дата за теглене на 7 февруари, не посочват никакви срокове, само казват, че съм в процес на проверка и скоро ще приключи. Моля, помогнете ми, ако можете, просто се отказвам.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Чувал съм много подобни истории, когато казиното играе за известно време с надеждата, че играчът ще загуби. но знам, че Бог ми дава втори шанс в живота и искам да напусна играта след това оттегляне, но без теб мисля, че няма да го получа.

Автоматичен превод:
RobertMota
преди 8 месеца

Здравейте,

Можете ли да отговорите и на тези въпроси, моля?

" Значи всъщност сте имали успешно теглене преди тук в това казино, нали? Може би беше по-малка сума? Не е необичайно казината да правят допълнителна проверка, когато става въпрос за по-голяма сума. Те често трябва да проверят пълната история на игрите , или дори е необходимо потвърждение от доставчика на играта. Случайно да сте спечелили някакъв джакпот тук? Кога точно сте поискали тегленето и дали казиното ви е дало някаква времева рамка, която им е необходима, за да извърши този процес ? Ако виждате, че имате нужда от нашата помощ с този проблем, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да ви помогне с това."

Ще бъдем тук, благодаря!

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца
  1. Да, имам огромно количество успешни тегления. Всички те са много по-малки.
  2. Поисках теглене на 7 февруари, питам в чата всеки ден и всеки ден ми отговарят, че проверката все още е в ход, скоро ще приключи.
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изведнъж ми писаха, че са готови да изпратят печалбите, казаха ми първо да заложа $100 за теглене...

Автоматичен превод:
RobertMota
преди 8 месеца

Това звучи като добър напредък!

Може би има прогнозно време за първото теглене?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини