ФорумОбсъждане на жалбизабавено плащане, неуспешно блокиране на акаунт

забавено плащане, неуспешно блокиране на акаунт (страница 2)

преди 2 години от Anonymized167
|
4309 преглеждания 10 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Anonymized167
преди 2 години

Това наистина кара играчите да се чувстват като VIP персони...

Спомням си, че един играч (в момента не мога да си спомня казиното) получи имейл, в който се казваше, че той е късметлия, който печели от време на време, така че не се нуждае от бонус, така че те дават тези бонуси на някой друг, който не е толкова щастлив...


Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized167 е изтрит
Публикация на Anonymized167 е изтрит
Anonymized167
преди 2 години

Според света, в който живеем, бих казал, че всяка реклама е фалшива – повече или по-малко.

Ще попитам казиното. Може да има някои специални VIP правила за тази програма. Сега само предполагам.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized167 е изтрит
Публикация на Anonymized167 е изтрит
Публикация на Anonymized167 е изтрит
преди 2 години
Публикация на Anonymized167 е изтрит
преди 2 години

Разбирам, че ви причинява ненужни проблеми и всъщност не е приятно изживяване, но се опасявам, че който и да е лицензиращ орган (особено този в Кюрасао) няма да се справи с него.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized167 е изтрит
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини