ФорумОбсъждане на жалбизабавено плащане, неуспешно блокиране на акаунт

забавено плащане, неуспешно блокиране на акаунт

преди 2 години от Anonymized167
|
4511 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
Anonymized167
преди 2 години

Здравейте,

в кое казино се случи това, моля?

Автоматичен превод:
Anonymized167
преди 2 години

Здравейте и благодаря.

Проверих жалбата ви и трябва да кажа, че разбирам защо може да се чувствате недоволни от резултата. Честно казано, бих казал, че грешките бяха допуснати от казиното и вие, страхувам се.

Споделете реакцията на лицензиращия орган, моля.


Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на Anonymized167 е изтрит
преди 2 години

Имате предвид "Добре дошли в MyStake!" част? Е, какво да кажа? Споделени услуги, може би?

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на Anonymized167 е изтрит
преди 2 години

Че сте заложили печалбите си. Когато почувствате, че нещо не е наред, все пак играете 🙁. Вие написахте, че сте загубили почти всичко заради лъжите, забавянето и така нататък, но вие бяхте този, който играеше.

Съжалявам - никой не може да вземе това обратно.

Автоматичен превод:
Anonymized167
преди 2 години

Знам. Но ваше решение беше да играете отново, въпреки че те не блокираха баланса ви.

Жалко е и наистина съжалявам.


Автоматичен превод:
Anonymized167
преди 2 години

Не, не е. Ето защо е жалко, че трябваше да затворим тази жалба, защото всички печалби бяха загубени, преди да можем да реагираме на забавеното теглене. Това е всичко, което се опитах да кажа.


Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на Anonymized167 е изтрит
преди 2 години

Съвсем сигурен съм, че някои казина използват тактиката за забавяне, но други не го правят нарочно. Те просто са бавни, имат някои технически проблеми и т.н.

Това не винаги означава, че когато тегленето ви се забави, това е част от стратегията на казиното. Ето защо е по-добре да търсите отзиви от други потребители, да сравнявате вашите собствени времена за теглене помежду си (може би осъзнавате, че когато спечелите малка сума, всичко върви гладко, но когато спечелите голяма, винаги има някакъв „неопределен проблем" страната на казиното и др.)

Автоматичен превод:
Anonymized167
преди 2 години

Здравейте, казахте, че имате някакъв VIP мениджър там, така че се чудя, получавали ли сте някога някакъв специален бонус от него/нея, освен стандартната промоция тогава?

Автоматичен превод:
Anonymized167
преди 2 години

Това наистина кара играчите да се чувстват като VIP персони...

Спомням си, че един играч (в момента не мога да си спомня казиното) получи имейл, в който се казваше, че той е късметлия, който печели от време на време, така че не се нуждае от бонус, така че те дават тези бонуси на някой друг, който не е толкова щастлив...


Автоматичен превод:
Anonymized167
преди 2 години

Според света, в който живеем, бих казал, че всяка реклама е фалшива – повече или по-малко.

Ще попитам казиното. Може да има някои специални VIP правила за тази програма. Сега само предполагам.

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на Anonymized167 е изтрит
преди 2 години

Разбирам, че ви причинява ненужни проблеми и всъщност не е приятно изживяване, но се опасявам, че който и да е лицензиращ орган (особено този в Кюрасао) няма да се справи с него.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини