Здравейте и благодаря.
Проверих жалбата ви и трябва да кажа, че разбирам защо може да се чувствате недоволни от резултата. Честно казано, бих казал, че грешките бяха допуснати от казиното и вие, страхувам се.
Споделете реакцията на лицензиращия орган, моля.
Hello and thank you.
I checked your complaint and I must say that I can understand why you may feel dissatisfied with the result. Honestly, I'd say that mistakes were made by the casino and you as well, I'm afraid.
Share licensing authority reaction, please.
Че сте заложили печалбите си. Когато почувствате, че нещо не е наред, все пак играете 🙁. Вие написахте, че сте загубили почти всичко заради лъжите, забавянето и така нататък, но вие бяхте този, който играеше.
Съжалявам - никой не може да вземе това обратно.
That you gambled your winnings away. When you felt that something was not quite right, you played anyway 🙁. You wrote that you lost nearly all because of the lies and delays and so on, but you were the one who played.
I'm sorry - nobody can take this back.
Не, не е. Ето защо е жалко, че трябваше да затворим тази жалба, защото всички печалби бяха загубени, преди да можем да реагираме на забавеното теглене. Това е всичко, което се опитах да кажа.
No, it's not. Therefore it's a shame that we had to close this complaint because all winnings were lost before we could react to the delayed withdrawal. That's all I tried to say.
Съвсем сигурен съм, че някои казина използват тактиката за забавяне, но други не го правят нарочно. Те просто са бавни, имат някои технически проблеми и т.н.
Това не винаги означава, че когато тегленето ви се забави, това е част от стратегията на казиното. Ето защо е по-добре да търсите отзиви от други потребители, да сравнявате вашите собствени времена за теглене помежду си (може би осъзнавате, че когато спечелите малка сума, всичко върви гладко, но когато спечелите голяма, винаги има някакъв „неопределен проблем" страната на казиното и др.)
I'm quite sure that some casinos use the delaying tactics, but others don't do it on purpose. They're simply slow, they've got some tech issues etc.
It doesn't always mean that whenever your withdrawal is delayed, it's part of the casino's strategy. That's why it's better to look for reviews from other users, compare your own withdrawal times between each other (maybe you realise that when you win a small amount, everything goes smoothly, but whenever you win big, there's always some "unspecified issue" on the casino's side etc.)
Здравейте, казахте, че имате някакъв VIP мениджър там, така че се чудя, получавали ли сте някога някакъв специален бонус от него/нея, освен стандартната промоция тогава?
Hello, you said you have some VIP manager there, so I wonder, have you ever received any special bonus from him/her, besides standard promotion then?
Това наистина кара играчите да се чувстват като VIP персони...
Спомням си, че един играч (в момента не мога да си спомня казиното) получи имейл, в който се казваше, че той е късметлия, който печели от време на време, така че не се нуждае от бонус, така че те дават тези бонуси на някой друг, който не е толкова щастлив...
That really makes players feel like VIPs...
I remember that one player (can't recall the casino now) received an email saying that he is the lucky one winning occasionally, so does not need any bonus so they give these bonuses to somebody else not so fortunate...
Според света, в който живеем, бих казал, че всяка реклама е фалшива – повече или по-малко.
Ще попитам казиното. Може да има някои специални VIP правила за тази програма. Сега само предполагам.
According to the world we live in, I'd say that every advertisement is false - more or less.
I'd ask the casino. There may be some special VIP rules for this program. I'm just guessing now.
Разбирам, че ви причинява ненужни проблеми и всъщност не е приятно изживяване, но се опасявам, че който и да е лицензиращ орган (особено този в Кюрасао) няма да се справи с него.
I understand it just causes unnecessary hassle for you and it's not really a pleasant experience, but I'm afraid that any licensing authority (especially the Curacao one) is not going to deal with it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.