Здравейте, скъпи потребители, депозирах 25 евро с CashtoCode в Windetta.co на 17.06.23 г., за съжаление тогава 25 евро ги нямаше. Но имах бонус и заложих това и имах 480 евро като заявка за теглене, изплатих чрез банков превод и каза, че парите са били изплатени успешно.
Чаках 6 дни, защото беше уикенд на 17.06.23 (събота) и обикновено си мисля, че не се правят тегления. В петък, 23.06.23 г. исках да вляза и там пише, деактивирах влизането поради проблеми с хазарта. Но нямам места, където съм се самоизключил или други неща, свързах се с поддръжката на живо от windetta, поддръжката на живо каза, изпратете имейл до поддръжката на клиенти, изпратих 5 имейла и изчаках отговор до днес, казва клиентът услуга има много работа, но всеки ден? Има ли толкова много хора, които се свързват с поддръжката всеки ден? Разговарях 5 пъти с чата на живо, пише 5 пъти, че поддръжката ще се свърже с вас, какво се случи, когато имах преди този проблем да похарча повече пари, за да депозирам там? Тогава мога ли да играя и да вляза? casinogroup е alimaniere-sociedad-de-responsabilidad-limitada и има следните казина, така че внимавайте: Cosmic, Casiwave, I Wild Casino, Spinsbro, Stelario, Winstoria. Мога да вляза във всички други казина и мога да харча пари за депозит, какво се случи, когато спечеля пари в тези други казина? Ако казино групата приема сериозно защитата на играчите, което не е така, аз също ще трябва да бъда забранен от партньорските казина на групата, което не е така. така че внимавайте за тези казина, те намират причина, поради която не можете да изтеглите парите си, това е много разочаровано, аз също попитах отдела за обслужване на клиенти на support@windetta.com дали могат поне да ми изплатят депозита от 25 евро, но те не го направиха дайте ми някакъв отговор до днес......
Hello dear users, I deposited 25 euros with CashtoCode at Windetta.co on 17.06.23, unfortunately the 25 euros were then gone. But I had a bonus and have wagered this and had 480 euros as a withdrawal request, I paid out via bank transfer and it said that the money was succesfull payout.
Ive wait for 6 days, because it was weekend on 17.06.23 (Saturday) and think usually ,that there arent making Withdrawals. On friday the 23.06.23 ive wanted to log in and there it says, ive disabled to log in because of gambling issues. But i dont no where i have self excluded or other things, ive contact the live support from windetta, the live support have said, send an email to customer support, ive send 5 mails and wait for an answer till today, it says the customer service has a lot to do, but everyday? Are there so many people that contact the support everyday? Ive chat 5 times with the live chat, it says 5 times the support will contact you, what happened when i have before this issue have more money spend to deposit there? Then iam able to play and log in? the casinogroup is alimaniere-sociedad-de-responsabilidad-limitada and have the following Casinos, so beware: Cosmic, Casiwave, I Wild Casino, Spinsbro, Stelario, Winstoria. Iam able to log in all the other casinos and are able to spend money to Deposit, what happened when i win Money in this other Casinos? f the casino group takes player protection seriously, which it does not, i would also have to be banned from the group's partner casinos, which is not the case. so beware for this Casinos, they find a reason that you cant cashout your money, thats very frustrated, I also asked customer service at support@windetta.com if they could at least pay me the 25 euros Ive deposit, but they didn't give me any answer till today......