Тегления на rtbet (страница 3)

преди 6 месеца от ercancho
|
19621 преглеждания 190 отговора |
|
12 3 4...10
Добавете пост
Shrubster1990
преди 4 месеца

Определено не е забавно, ако казиното не може да ви каже нищо и вие просто продължавате да чакате и на практика не знаете нищо подходящо.

Но за какво си говорихте с тях през уикенда? Забелязахте ли малък напредък или никакво развитие?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Казаха, че ще обработят ръчен адрес. Това беше неделя. Тогава казах всичко, от което се нуждаят, но оттогава нямаше отговор

Автоматичен превод:
Shrubster1990
преди 4 месеца

Да видим какво ще се случи през следващите няколко дни и дали ще успеят да ви изпратят парите. Иска ми се да беше възможно да го ускорим или да помогнем повече, но за съжаление трябва да изчакаме казиното.

Надявам се всичко това да се оправи. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Говори се, че вие от екипа на Casino Guru все още оставяте своя индекс на безопасност на 7,5? Какво трябва да чуете от играчите, за да предприемете някакво действие или да ги премахнете от вашия сайт?


Вие сте още по-зле с рекламирането на такива казина, каквито са сами по себе си.


Достатъчно е да нямат лиценз.

Автоматичен превод:
Anonymized619
преди 4 месеца

Техният индекс на безопасност все още е на същото ниво, защото дори и играчите да са споделили нещо, техните оплаквания в повечето случаи са решени. Нито една жалба не е решена, така че предполагам, че това е основната причина да останат там, където са.

Ние не даваме казина далеч от нашия сайт, дори ако имат индекс на безопасност 0. Това е целта, за да можете да видите възможно най-много информация за лошите казина и да не ходите там, за да играете. Това, че са на нашия сайт, не означава, че ги популяризираме, дори ако не сте първият, който го казва.

Въпреки това, както виждам, с това казино тепърва започваме да събираме нова информация от играчите, така че е трудно да се прецени от самото начало как ще се държат.

Но видях, че сте направили оплакване. И така, какво се случи тук? Има ли проблем с тегленето или нещо друго?

Що се отнася до лиценза, вече го дадох на нашия екип за данни за проверка и те казаха, че това е казино от Adonio NV и следователно това казино има лиценз, но няма валидатор на сайта. Така че това открихме.

Сега ще чакам отговора ви и също така би било полезно да отговорите на Кристин, която вече е отговорила на жалбата ви .

Стискам палци това да се разреши. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
Shrubster1990
преди 3 месеца

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
zetrai
преди 3 месеца

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
costasuzana23
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че се интересувате дали играчите са получили парите. И тук ли чакате теглене? Или попаднахте на това казино и искахте да знаете как се справят другите играчи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, и аз чакам теглене, което доста закъсня! Чудех се дали случаите на другите играчи са разрешени

Автоматичен превод:
costasuzana23
преди 3 месеца

На платформата RTBET3

Автоматичен превод:
sarokin116
преди 3 месеца

Не съм я елиминирал и дори бих искал да знам какво мислите за тази платформа

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, и аз чакам теглене, което доста закъсня! Чудех се дали случаите на другите играчи са разрешени

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, колко време чакате тегленията си? Играхте ли в казиното с някакъв бонус или не? Верифицирахте ли вече акаунта си тук?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам баланс от 4200. Може да се направи заявка за теглене с лимит от 800 евро. От 3 дни чакам да ми го обработят. заявката за теглене чака одобрение от 3 дни.

Автоматичен превод:
sahinozben33
преди 3 месеца

здрасти

Честно казано не мога да разбера дали вече сте получили част от сумата или още я чакате. Във всеки случай вярвам, че няколко допълнителни подробности само ще подобрят цялостното разбиране.

Теглили ли сте някога от това казино? Това първият ви повод ли е? Какво ще кажете за проверката на акаунта? Разчистено ли е?

Не се колебайте да добавите всичко, което смятате, че си струва да кажете, разбира се.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

няма пари в сметката ми. за първи път ще тегля пари. чакам от 3 дни. акаунтът не е поискан да бъде потвърден. всички във форума казват, че се оплакват. просто чакам. изпратих съобщение до линията за поддръжка на живо. той казва, че скоро ще бъде приет. това е странна ситуация. ние просто чакаме

Автоматичен превод:
sahinozben33
преди 3 месеца

Да, знам, че понякога може да не е никак приятно и чакането да е трудно. Но правилно ли разбирам, че вашето теглене вече е одобрено и сега просто чакате да пристигне в сметката ви? Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

не, определено не е одобрено. Не мисля, че ще ми плащат. Чакам.

Автоматичен превод:
sahinozben33
преди 3 месеца

Ако казиното не комуникира с вас и няма да имате парите си, можете да използвате нашата безплатна функция - оплакване. Засега не бих бил скептичен, защото не мисля, че се чака толкова дълго, така че малко търпение.

Ако нещо се промени, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.

Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.

За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини