НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления на rtbet

Тегления на rtbet (страница 3)

 от ercancho
|
42 020 преглеждания 289 отговора |
|
12 3 4...15
Shrubster1990

Определено не е забавно, ако казиното не може да ви каже нищо и вие просто продължавате да чакате и на практика не знаете нищо подходящо.

Но за какво си говорихте с тях през уикенда? Забелязахте ли малък напредък или никакво развитие?

Автоматичен превод:

Казаха, че ще обработят ръчен адрес. Това беше неделя. Тогава казах всичко, от което се нуждаят, но оттогава нямаше отговор

Автоматичен превод:
Shrubster1990

Да видим какво ще се случи през следващите няколко дни и дали ще успеят да ви изпратят парите. Иска ми се да беше възможно да го ускорим или да помогнем повече, но за съжаление трябва да изчакаме казиното.

Надявам се всичко това да се оправи. 😕

Автоматичен превод:

Говори се, че вие от екипа на Casino Guru все още оставяте своя индекс на безопасност на 7,5? Какво трябва да чуете от играчите, за да предприемете някакво действие или да ги премахнете от вашия сайт?


Вие сте още по-зле с рекламирането на такива казина, каквито са сами по себе си.


Достатъчно е да нямат лиценз.

Автоматичен превод:
Anonymized619

Техният индекс на безопасност все още е на същото ниво, защото дори и играчите да са споделили нещо, техните оплаквания в повечето случаи са решени. Нито една жалба не е решена, така че предполагам, че това е основната причина да останат там, където са.

Ние не даваме казина далеч от нашия сайт, дори ако имат индекс на безопасност 0. Това е целта, за да можете да видите възможно най-много информация за лошите казина и да не ходите там, за да играете. Това, че са на нашия сайт, не означава, че ги популяризираме, дори ако не сте първият, който го казва.

Въпреки това, както виждам, с това казино тепърва започваме да събираме нова информация от играчите, така че е трудно да се прецени от самото начало как ще се държат.

Но видях, че сте направили оплакване. И така, какво се случи тук? Има ли проблем с тегленето или нещо друго?

Що се отнася до лиценза, вече го дадох на нашия екип за данни за проверка и те казаха, че това е казино от Adonio NV и следователно това казино има лиценз, но няма валидатор на сайта. Така че това открихме.

Сега ще чакам отговора ви и също така би било полезно да отговорите на Кристин, която вече е отговорила на жалбата ви .

Стискам палци това да се разреши. 🤞☘️

Автоматичен превод:

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
Shrubster1990

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
zetrai

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
costasuzana23

Здравейте, виждам, че се интересувате дали играчите са получили парите. И тук ли чакате теглене? Или попаднахте на това казино и искахте да знаете как се справят другите играчи?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, и аз чакам теглене, което доста закъсня! Чудех се дали случаите на другите играчи са разрешени

Автоматичен превод:
costasuzana23

На платформата RTBET3

Автоматичен превод:
sarokin116

Не съм я елиминирал и дори бих искал да знам какво мислите за тази платформа

Автоматичен превод:

Да, и аз чакам теглене, което доста закъсня! Чудех се дали случаите на другите играчи са разрешени

Автоматичен превод:

Добре, колко време чакате тегленията си? Играхте ли в казиното с някакъв бонус или не? Верифицирахте ли вече акаунта си тук?

Автоматичен превод:

Имам баланс от 4200. Може да се направи заявка за теглене с лимит от 800 евро. От 3 дни чакам да ми го обработят. заявката за теглене чака одобрение от 3 дни.

Автоматичен превод:
sahinozben33

здрасти

Честно казано не мога да разбера дали вече сте получили част от сумата или още я чакате. Във всеки случай вярвам, че няколко допълнителни подробности само ще подобрят цялостното разбиране.

Теглили ли сте някога от това казино? Това първият ви повод ли е? Какво ще кажете за проверката на акаунта? Разчистено ли е?

Не се колебайте да добавите всичко, което смятате, че си струва да кажете, разбира се.


Автоматичен превод:

няма пари в сметката ми. за първи път ще тегля пари. чакам от 3 дни. акаунтът не е поискан да бъде потвърден. всички във форума казват, че се оплакват. просто чакам. изпратих съобщение до линията за поддръжка на живо. той казва, че скоро ще бъде приет. това е странна ситуация. ние просто чакаме

Автоматичен превод:
sahinozben33

Да, знам, че понякога може да не е никак приятно и чакането да е трудно. Но правилно ли разбирам, че вашето теглене вече е одобрено и сега просто чакате да пристигне в сметката ви? Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:

не, определено не е одобрено. Не мисля, че ще ми плащат. Чакам.

Автоматичен превод:
sahinozben33

Ако казиното не комуникира с вас и няма да имате парите си, можете да използвате нашата безплатна функция - оплакване. Засега не бих бил скептичен, защото не мисля, че се чака толкова дълго, така че малко търпение.

Ако нещо се промени, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:

Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.

Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.

За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля

Автоматичен превод:
12 3 4...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини