Има ли нещо, с което можем да помогнем? Не се колебайте да споделите притесненията си 😉.
Is there anything we can help with? Don't hesitate to share your concerns 😉.
Надявам се, че някой може да ми помогне 🙏 за моето изплащане е необходима екранна снимка на моя акаунт в Paysafe, където се виждат моето име и имейл, това не е проблем, но е необходима версия за компютър
Hope someone can help me 🙏 for my payout a screenshot of my Paysafe account is required where my name and email are visible, that's not a problem, but a PC version is required
Hoffe es kann mir jemand weiterhelfen 🙏 bei meiner Auszahlung wird ein Screenshot von meinen Paysafe Konto benötigt wo mein Name u. Email ersichtlich ist ,das ist Kein Problem, aber es wird eine PC Version verlangt
Мога ли да ви попитам в кое казино сте изпитали това, моля?
Може би бихте могли да обясните по-добре защо това е проблем.🤔
May I ask you at which casino you experienced this, please?
Perhaps you could explain better why it is a problem.🤔
Това не е възможно на нашия уебсайт, тъй като ние не сме истинско казино.🤷♀️
Можете да опитате да изберете от списъка с налични казина във вашата страна, ако желаете. Уведомете ни как върви.
This is not possible on our website, as we are not a real casino.🤷♀️
You could try to choose from the list of casinos available in your country, if you wish. Let us know how it goes.
О, страхотно е, ако сте намерили казино за себе си. Когато говорите за бързо теглене, какъв метод използвате и колко време отнема парите да влязат?
Що се отнася до бонусите, използвате ли ги често? Интересни ли са за играчите? 🙂
Oh, so it's great if you've found a casino for yourself. When you talk about quick withdrawals, what method do you use and how long does it take for the money to come in ?
As for bonuses, do you use them often ? Are they interesting for players ? 🙂
С кого говорите, моля? нещо не е наред
To whom are you talking, please? Is anything wrong?
Здравейте на всички! Ще напиша няколко думи за това казино. Като цяло ми хареса. Играя на слотове, това е най-важното) Интерфейсът е приятен, бързи депозити и тегления.
Hello everyone!I will write a few words about this casino.All in all, I liked it.Playing slots, that's the most important thing)The interface is pleasant, fast deposits and withdrawals.
Hallo an alle!Ich werde ein paar Worte über dieses Casino schreiben.Alles in allem hat es mir gefallen.Slots spielen,das ist das Wichtigste)Die Schnittstelle ist angenehm,schnelle Einlagen und Auszahlungen.
Здравейте. Мога ли да попитам за кое казино говорите?🤷♀️ Забравихте да споменете това.
Hello. May I ask which casino you are talking about, though?🤷♀️ You forgot to mention that.
Добър вечер, защо моите 2 отзива за казиното бяха отхвърлени? Написах ги от свое име. Не се ли интересувате от мненията на играчите?
Good evening, why were my 2 reviews about the casino rejected? I wrote them on my own behalf. Aren't you interested in players' opinions?
Добрый вечер почему отклонили мои 2 отзыва о казино, я их писал от себя. Вам не интересно мнения игроков?
Добър вечер, защо моите 2 отзива за казиното бяха отхвърлени? Написах ги от свое име. Не се ли интересувате от мненията на играчите?
Good evening, why were my 2 reviews about the casino rejected? I wrote them on my own behalf. Aren't you interested in players' opinions?
Добрый вечер почему отклонили мои 2 отзыва о казино, я их писал от себя. Вам не интересно мнения игроков?
Вече ви отговорих тук: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/withdrawals-on-rtbet/3#post-123046
Но моля, всичко около потребителските рецензии можете да обсъдите с мен тук и не е нужно да го пишете в няколко теми. Благодаря ти
I already replied to you here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/withdrawals-on-rtbet/3#post-123046
But please everything around user reviews you can discuss with me here and don't have to write it in multiple threads. Thank you
Бихте ли ни казали обаче кой имате предвид? Наистина е хубаво, че сте доволни от това казино. Просто ни кажете кой, моля.😉
Could you tell us which one you have in mind, though? It is really nice that you are happy with this casino. Just tell us which one, please.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.