Тегления на rtbet (страница 2)

преди 4 месеца от ercancho
|
11325 преглеждания 130 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 3 месеца

Може би опитайте крипто опцията?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не можете да показвате само опция по банка и карта и защо трябва да приемам криптовалута, дори и да работи. Те дори не могат да ви кажат кой е доставчикът на плащане

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вярно, надявам се, че работи за теб и мен, брато, ако получиш новини, моля, информирай ме

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изглежда, че третата страна доставчик на чат на живо няма представа за компанията и изобщо не може да отговаря вместо тях, това са 4500 загубени

Автоматичен превод:
lacasillaabdera
преди 3 месеца

Здравей, приятел

за колко време пишеше, че ще получите плащане, отскочи многократно и се върна в моя спортен баланс, изглежда не можете да се докопате до никого

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

здрасти

Също така имам големи проблеми с тегленето на rtbet

Автоматичен превод:
ercancho
преди 3 месеца

Хей Ерканчо


плати ли ви от rtbet


имам същия проблем

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Също така имам големи проблеми с тегленето на rtbet

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей

Да, знаем за това. Жалбата ви все още е отворена и доколкото виждам, Кристина току-що ви е информирала за правилото за 14 дни.

Предполагам, че това не е много удобно, но просто трябва да сме сигурни, че казиното е имало достатъчно време да се справи с въпроса, преди екипът за оплаквания да се намеси.

Опитайте се да се задържите, моля. Може би някой от казиното най-накрая ще намери начин да го разреши по-рано. 🤞🤞

Въз основа на предишните ви публикации обаче бих се колебал малко.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вярно, надявам се, че работи за теб и мен, брато, ако получиш новини, моля, информирай ме

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Предлагам да използвате бутона за отговор, за да поддържате връзка с другите. Тази функционалност им позволява да бъдат уведомявани всеки път, когато отговорите 😉.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

здравей

Изпратих им имейл на 20 май с въпрос защо тегленето ми се е върнало в акаунта ми, те така и не отговориха. Мисля, че това мина повече от 14 дни.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Shrubster1990
преди 3 месеца

Това не е начинът, по който едно казино трябва да се държи, бих казал, и да игнорира играчите. Когато получихте парите си обратно в сметката си в казиното, въведете ли отново своето теглене?

Както и да е, нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин, надяваме се, че ще се получи добре.

Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите в секцията за оплаквания и тук във форума.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,


Знам, а също и това, че не познавам доставчика на плащания, означава, че нямам представа, че ще отскочи отново, което би могло да стане, и при липса на алтернативи за теглене на пари. Опитах се да тегля отново, можете също да теглите само 1000nz долара на ден, така че отново съм на тази опашка.


Изтеглих отново 1000 долара в понеделник и те са в състояние на преглед, след това отиват при техния доставчик на плащания и вероятно ще отнеме седмица, след което ще бъдат отхвърлени и ще се покажат отново.


наздраве

Адам

Автоматичен превод:
Shrubster1990
преди 3 месеца

Твърдо вярвам, че подобна ситуация няма да се повтори. Винаги е добре, когато самото казино даде някаква причина защо това се е случило, защото понякога проблемът може да не е на тяхна страна, но със сигурност не е най-добре да игнорирате играча.

Сега просто ще трябва да имаме търпение и да изчакаме и да видим какво ще се случи.

Както и да е, използвахте ли същия метод на плащане за тегленето, както при предишния опит?

Ако тази ситуация продължи, нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне. Надяваме се, че ще успеем и ще получите парите си. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

благодаря Jaro, все още няма отговор по имейл, прочетох много форуми, че никога не са отговаряли на имейли.


Сега се оттеглих, използвайки 3 различни метода, за да изпробвам всеки от тях и да видя дали някой ще бъде одобрен


много благодаря, оценявам работата ви

Автоматичен превод:
Shrubster1990
преди 3 месеца

Добре, така че това не е най-добрият подход към играчите, но очевидно няма да променим това. Разгледах оплакванията за това казино и имаше няколко, но те успяха да разрешат нещо подобно на това, с което се занимавате само преди няколко дни, и по този начин играчът каза, че е получил парите си.

Така че твърдо вярвам, че със закъснението и вие ще го получите. Ако не, оплакването е отворено и ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро

кога ще бъде възможна вашата помощ, проблемът ми е, че се притеснявам, че просто ще отскочи отново, когато се изчисти от rtbet и след това откаже, няма кого да попитам защо е отказал или мога да говоря с никого защото не отговарят. 20 май беше датата, на която им изпратих имейл.

благодаря купища

Автоматичен превод:
Shrubster1990
преди 3 месеца

Разбирам, че уверението със сигурност би било подходящо в този случай и пренебрегването му само влошава чакането. От това, което видях, таймерът за оплаквания все още е включен за 1 ден и след това ще получите въпрос, който ви пита дали все още не сте получили парите. Ако случаят е такъв, тогава ще получите специалист, който ще се свърже с казиното и ще се опита да стигне до дъното на всичко и разбира се покани казиното да обясни какво се случва.

Така че ще трябва да проявите търпение известно време и вярвам, че ще се оправи. 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте момчета,


Бих искал да добавя, че те работят с фалшиви игри (най-ниският RTP вероятно съществува) и работят без лиценз.

Техните агенти не знаят какво казват в чата на живо и приемат плащания без удостоверяване.

Заявките за отлагане на теглене, споменати по-горе, са просто добавка към това, което прави това казино.

Те определено са измамници и не трябва да работят.

Автоматичен превод:
Anonymized619
преди 2 месеца

Здравейте, благодаря, че добавихте своя опит в казиното. Вече го препратих на нашия екип за данни, който ще го разгледа, защото и аз не намерих никакъв лиценз.

Що се отнася до фалшивите игри, те ще проверят и това и ще видят какво ще намерят.

Когато говорите за агенти в чат на живо, какво имате предвид, че те не знаят какво говорят, какво сте обсъждали с тях?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, това е такъв позор за казино, чатът на живо изглежда може да помогне само в най-малката възможна степен и всъщност не може да помогне изобщо поради липсата на достъп до повечето области на бизнеса. Все още няма отговор след неделя и средствата все още стоят в сметката ми.

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини