Не можете да показвате само опция по банка и карта и защо трябва да приемам криптовалута, дори и да работи. Те дори не могат да ви кажат кой е доставчикът на плащане
You can’t only shows option by bank and card and why should I accept crypto even if it did work. They can’t even tell you who is the payment provider
Вярно, надявам се, че работи за теб и мен, брато, ако получиш новини, моля, информирай ме
True hopefully it works out for you and me bro if you get any news please update me
Изглежда, че третата страна доставчик на чат на живо няма представа за компанията и изобщо не може да отговаря вместо тях, това са 4500 загубени
Looks like the third party live chat supplier has no idea about the company and can’t answer for them at all, that’s 4500 lost
Здравей, приятел
за колко време пишеше, че ще получите плащане, отскочи многократно и се върна в моя спортен баланс, изглежда не можете да се докопате до никого
Hi Mate
how long did it say you would receive payment, it has bounced multiple times and gone back to my sports balance, you can’t seem to get hold of anyone
здрасти
Също така имам големи проблеми с тегленето на rtbet
Hi
I am also having huge troubles with rtbet withdrawal
Хей Ерканчо
плати ли ви от rtbet
имам същия проблем
Hey Ercancho
did you get paid by rtbet
im having the same issue
здравей
Да, знаем за това. Жалбата ви все още е отворена и доколкото виждам, Кристина току-що ви е информирала за правилото за 14 дни.
Предполагам, че това не е много удобно, но просто трябва да сме сигурни, че казиното е имало достатъчно време да се справи с въпроса, преди екипът за оплаквания да се намеси.
Опитайте се да се задържите, моля. Може би някой от казиното най-накрая ще намери начин да го разреши по-рано. 🤞🤞
Въз основа на предишните ви публикации обаче бих се колебал малко.
Hi,
Yeah, we know about that. Your complaint is still open, and as far as I can see, Kristina just informed you about the 14-day rule.
I imagine this is not very convenient, but we just need to be certain the casino has had enough time to deal with the matter before the Complaint Team steps in.
Try to hold on, please. Perhaps someone from the casino will finally find a way to resolve it sooner. 🤞🤞
Based on your previous posts though, I would be a bit hesitant.
Предлагам да използвате бутона за отговор, за да поддържате връзка с другите. Тази функционалност им позволява да бъдат уведомявани всеки път, когато отговорите 😉.
I suggest using the reply button to stay in touch with others. This functionality allows them to be notified every time you respond 😉.
здравей
Изпратих им имейл на 20 май с въпрос защо тегленето ми се е върнало в акаунта ми, те така и не отговориха. Мисля, че това мина повече от 14 дни.
Благодаря ти
Hi,
i sent them an email on 20th May asking why my withdrawal had returned to my account, they never responded. I think this has been over 14 days.
thank you
Това не е начинът, по който едно казино трябва да се държи, бих казал, и да игнорира играчите. Когато получихте парите си обратно в сметката си в казиното, въведете ли отново своето теглене?
Както и да е, нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин, надяваме се, че ще се получи добре.
Ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите в секцията за оплаквания и тук във форума.
Стискам палци. 🤞
This is not the way a casino should behave, I would say, and ignore the players. When you got your money back to your casino account, did you re-enter your withdrawal ?
Anyway, our team will try to help you as best as they can, hopefully it will turn out well.
If you have anything new, don't hesitate to let us know in the complaints section and here on the forum.
Fingers crossed. 🤞
Здравей Джаро,
Знам, а също и това, че не познавам доставчика на плащания, означава, че нямам представа, че ще отскочи отново, което би могло да стане, и при липса на алтернативи за теглене на пари. Опитах се да тегля отново, можете също да теглите само 1000nz долара на ден, така че отново съм на тази опашка.
Изтеглих отново 1000 долара в понеделник и те са в състояние на преглед, след това отиват при техния доставчик на плащания и вероятно ще отнеме седмица, след което ще бъдат отхвърлени и ще се покажат отново.
наздраве
Адам
Hi Jaro,
I know and also not knowing the payment provider means I have no idea that it will bounce again which it might and given no alternatives to withdraw money. I tried to withdraw again, you can also only withdraw 1000nz dollars a day so once again I’m back in that queue.
I withdrew a 1000 dollars again on Monday and it’s sitting as a status of in review, after this it goes to their payment provider and will probably take a week and then reject and show up again.
cheers
adam
Твърдо вярвам, че подобна ситуация няма да се повтори. Винаги е добре, когато самото казино даде някаква причина защо това се е случило, защото понякога проблемът може да не е на тяхна страна, но със сигурност не е най-добре да игнорирате играча.
Сега просто ще трябва да имаме търпение и да изчакаме и да видим какво ще се случи.
Както и да е, използвахте ли същия метод на плащане за тегленето, както при предишния опит?
Ако тази ситуация продължи, нашият екип ще се намеси и ще се опита да помогне. Надяваме се, че ще успеем и ще получите парите си. 🙂
I firmly believe that such a situation will not happen again. It is always good when the casino itself gives some reason why this happened, because sometimes the problem may not be on their side, but it is certainly not best to ignore the player.
Now we will just have to be patient and wait and see what happens.
Anyway, did you use the same payment method for the withdrawal as in the previous attempt ?
If this situation continues, our team will step in and try to help. Hopefully, we'll succeed and you'll get your money. 🙂
благодаря Jaro, все още няма отговор по имейл, прочетох много форуми, че никога не са отговаряли на имейли.
Сега се оттеглих, използвайки 3 различни метода, за да изпробвам всеки от тях и да видя дали някой ще бъде одобрен
много благодаря, оценявам работата ви
thanks Jaro, still no response through email, I’ve read multiple forums saying they never responded to emails.
I have withdrawn using 3 different methods now to try each one and see if any get approved
thanks heaps, appreciate your work
Добре, така че това не е най-добрият подход към играчите, но очевидно няма да променим това. Разгледах оплакванията за това казино и имаше няколко, но те успяха да разрешат нещо подобно на това, с което се занимавате само преди няколко дни, и по този начин играчът каза, че е получил парите си.
Така че твърдо вярвам, че със закъснението и вие ще го получите. Ако не, оплакването е отворено и ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.
Okay, so it's not the best approach to the players but obviously we're not going to change that. I've been looking at the complaints about this casino and it's had a few, but they managed to resolve something similar to what you're dealing with just a couple of days ago, and thus the player said he got his money.
So I firmly believe that with the delay, you will get it too. If not the complaint is open and we will be here to try to help.
Здравей Джаро
кога ще бъде възможна вашата помощ, проблемът ми е, че се притеснявам, че просто ще отскочи отново, когато се изчисти от rtbet и след това откаже, няма кого да попитам защо е отказал или мога да говоря с никого защото не отговарят. 20 май беше датата, на която им изпратих имейл.
благодаря купища
Hi Jaro
when would it be possible for your help, my issue is that I’m worried it is just going to bounce again whenever it has cleared from rtbet and then declines, I have no one to ask why it declined or be able to speak to anyone because they don’t answer. 20th May was the date I emailed them.
thanks heaps
Разбирам, че уверението със сигурност би било подходящо в този случай и пренебрегването му само влошава чакането. От това, което видях, таймерът за оплаквания все още е включен за 1 ден и след това ще получите въпрос, който ви пита дали все още не сте получили парите. Ако случаят е такъв, тогава ще получите специалист, който ще се свърже с казиното и ще се опита да стигне до дъното на всичко и разбира се покани казиното да обясни какво се случва.
Така че ще трябва да проявите търпение известно време и вярвам, че ще се оправи. 😉
I understand that reassurance would certainly be appropriate in this case, and ignoring it only worsens the wait. From what I've seen, the complaint timer is still on for 1 day and then you'll get a question asking if you still haven't received the money. If that is the case, then you will get a specialist who will contact the casino and try to get to the bottom of everything and of course invite the casino to explain what is going on.
So you'll have to be patient for a while and I believe it will be sorted out. 😉
Здравейте момчета,
Бих искал да добавя, че те работят с фалшиви игри (най-ниският RTP вероятно съществува) и работят без лиценз.
Техните агенти не знаят какво казват в чата на живо и приемат плащания без удостоверяване.
Заявките за отлагане на теглене, споменати по-горе, са просто добавка към това, което прави това казино.
Те определено са измамници и не трябва да работят.
Hello guys,
I would like to add that they are operating with fake games ( lowest RTP probably there is out there) and they operating without license.
Their agents don't know what they are saying on Live chat and they are taking payments without the authenticaiton.
The delay withdrawal requests mentioned above are just add-on for what is this Casino doing.
They are definetely frauds and they should not be operating.
Здравейте, благодаря, че добавихте своя опит в казиното. Вече го препратих на нашия екип за данни, който ще го разгледа, защото и аз не намерих никакъв лиценз.
Що се отнася до фалшивите игри, те ще проверят и това и ще видят какво ще намерят.
Когато говорите за агенти в чат на живо, какво имате предвид, че те не знаят какво говорят, какво сте обсъждали с тях?
Hi, thanks for adding your casino experience. I've already forwarded it to our data team who will take a look at it because I didn't find any license either.
As for the fake games, they will check that as well and see what they find.
When you talk about agents on live chat, what do you mean they don't know what they are talking about, what did you discuss with them ?
Да, това е такъв позор за казино, чатът на живо изглежда може да помогне само в най-малката възможна степен и всъщност не може да помогне изобщо поради липсата на достъп до повечето области на бизнеса. Все още няма отговор след неделя и средствата все още стоят в сметката ми.
Yeah this is such a disgrace of a casino, the live chat seem to only be able to help in the smallest possible way and can’t actually help at all due to not having access to most areas of the business. Still no reply after Sunday and funds still sitting in my account.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.