Тегления на rtbet (страница 4)

преди 4 месеца от ercancho
|
11911 преглеждания 130 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 1 месец

не, определено не е одобрено. Не мисля, че ще ми плащат. Чакам.

Автоматичен превод:
sahinozben33
преди 1 месец

Ако казиното не комуникира с вас и няма да имате парите си, можете да използвате нашата безплатна функция - оплакване. Засега не бих бил скептичен, защото не мисля, че се чака толкова дълго, така че малко търпение.

Ако нещо се промени, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.

Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.

За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам 3 чакащи тегления от 25.07. Да ви кажа, че са много бавни, но в крайна сметка плащат, не се притеснявайте. В предишни 2 случая те накрая ми платиха, но е вярно, че не искат нищо, никаква документация или нещо друго и им отнема много време, за да платят. Надявам се и този път да ми платят, защото е 1000 евро.

Автоматичен превод:
sahinozben33
преди 1 месец

Платиха ли ти?

Чакам от 25 юли...

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Не ми е платил, чакам от 18 юли

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Колко време ти отне да платиш?

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 1 месец

Какъв метод за теглене сте използвали?

Друг път отнемаше 2 до 3 работни дни.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Сложих картата, че след одобрение на тегленето е моментално. Ако сложите трансфер, това отнема повече дни, разбирам. Одобрихте ли тегленето?

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Метод за теглене на Visa... и вече ви казах, направих тегленето на 18 юли и все още нямам парите.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 1 месец

И имате ли транзакцията одобрена или чакаща? Изобщо не е нормално. Те трябва да подадат жалба и да събудят това казино.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 1 месец

Единственото, което ми казват е, че трябва да изчакам

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 1 месец

Е, тук трябва да действаме и да намалим рейтинга, който има това казино. Те не са прозрачни и онлайн агентите са невежи. Имам тегления от 25.07. Информирайте ме, когато получите плащане и аз ще направя същото, когато го направите. За всеки случай натискайте чата и имейла, докато не им писне и ви платят парите. Горе главата

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.

Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.

За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е доста объркана ситуация там, както виждам.

Акаунтът ви вече напълно ли е верифициран там или още не са ви помолили да започнете процеса на верификация?

Вярвам, че това е първото ви теглене в това казино, нали? Надявам се скоро да успеят да го разрешат, за да можете да получите парите си. Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам 3 чакащи тегления от 25.07. Да ви кажа, че са много бавни, но в крайна сметка плащат, не се притеснявайте. В предишни 2 случая те накрая ми платиха, но е вярно, че не искат нищо, никаква документация или нещо друго и им отнема много време, за да платят. Надявам се и този път да ми платят, защото е 1000 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че се надяваме, че този път те ще направят както преди и ще ви платят парите.

Знаете ли обаче какво причинява закъсненията там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Те никога не искат никаква проверка. Чакате много дни, така че трябва да подадете жалба в казиното. С толкова много оплаквания, как той има този резултат?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И имате ли транзакцията одобрена или чакаща? Изобщо не е нормално. Те трябва да подадат жалба и да събудят това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всеки път, когато играч смята, че нашият екип за жалби може да бъде полезен, ние с радост ще помогнем с жалбата. Само имайте предвид, моля, че ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди да можем да се намесим във всеки случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Те не ви казват, никога не знаете дали ще ви платят или не, защото изглежда, че не искат да плащат. Казват, че имаме закъснения.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Разбирам, че 14-те дни са от работа или от началото на тегленето.?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те не ви казват, никога не знаете дали ще ви платят или не, защото изглежда, че не искат да плащат. Казват, че имаме закъснения.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, няма да има много смисъл да кажем: "Скъпи играч, няма да ти платим."

Предполагам, че притесненията трябва да са ви изяждали, но наистина ли е толкова невероятно, че казиното може да се забави с плащания? Искам да кажа, откъде знаеш? Във всеки случай бих предпочел оптимистичния вариант.

Въз основа на жалбата, която споменахте:

Общо 16 подадени

4 решени

1 неразрешен

9 отхвърлени

Е, има само един действителен неразрешен проблем. Индексът на безопасност е по-нисък поради това.

Всъщност стойност "над средното" ми се струва доста подходяща.

Надявам се скоро да успеят да ви платят.


Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още