Ако казиното не комуникира с вас и няма да имате парите си, можете да използвате нашата безплатна функция - оплакване. Засега не бих бил скептичен, защото не мисля, че се чака толкова дълго, така че малко търпение.
Ако нещо се промени, не се колебайте да ме уведомите.
If casino will not communicate with you and you won't have your money, you can use our free feature- complaint. For the time being I would not be skeptical because I don't think you wait that long, so a little patience.
Anything changes, feel free to let me know.
Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.
Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.
За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Имам 3 чакащи тегления от 25.07. Да ви кажа, че са много бавни, но в крайна сметка плащат, не се притеснявайте. В предишни 2 случая те накрая ми платиха, но е вярно, че не искат нищо, никаква документация или нещо друго и им отнема много време, за да платят. Надявам се и този път да ми платят, защото е 1000 евро.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Платиха ли ти?
Чакам от 25 юли...
Have they paid you?
I have been waiting since July 25th....
Te han pagado?
Yo llevo desde el 25 de julio esperando....
Не ми е платил, чакам от 18 юли
He has not paid me, I have been waiting since July 18
A mi no me ha pagado llevo desde el 18 de julio esperando
Колко време ти отне да платиш?
How long did it take you to pay?
Cuanto te tardaron en pagar?
Какъв метод за теглене сте използвали?
Друг път отнемаше 2 до 3 работни дни.
What withdrawal method have you used?
The other times it took 2 to 3 business days.
Que método de retiro has puesto?
Las otras veces tardaron de 2 a 3 días hábiles.
Сложих картата, че след одобрение на тегленето е моментално. Ако сложите трансфер, това отнема повече дни, разбирам. Одобрихте ли тегленето?
I put the card in that once the withdrawal is approved it is instant. If you put a transfer it takes more days I understand. Have you approved the withdrawal?
Yo puse la tarjeta que una vez aprobado el retiro es instantánea. Si pones transferencia tardan más días entiendo. Tienes aprobado el retiro?
Метод за теглене на Visa... и вече ви казах, направих тегленето на 18 юли и все още нямам парите.
Visa withdrawal method... and I already told you, I made the withdrawal on July 18 and I still don't have the money.
Metodo de retiro visa.. y ya te digo el retiro lo hice el día 18 de julio y aun no tengo el dinero
И имате ли транзакцията одобрена или чакаща? Изобщо не е нормално. Те трябва да подадат жалба и да събудят това казино.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Единственото, което ми казват е, че трябва да изчакам
The only thing they tell me is that I have to wait
Lo único que me dicen es que tengo que esperarme
Е, тук трябва да действаме и да намалим рейтинга, който има това казино. Те не са прозрачни и онлайн агентите са невежи. Имам тегления от 25.07. Информирайте ме, когато получите плащане и аз ще направя същото, когато го направите. За всеки случай натискайте чата и имейла, докато не им писне и ви платят парите. Горе главата
Well, here we should act and lower the rating that this casino has. They are not transparent and the online agents are clueless. I have withdrawals from 07/25. Inform me when you get paid and I will do the same when you do. In any case, press the chat and email until they get tired and pay you your money. Cheer up
Pues aquí ya se debería de actuar y bajar la nota que tiene este casino. No son transparentes y los agentes en línea no tienen idea de nada. Yo tengo retiros del 25/07. Informarme cuando cobres y yo haré lo mismo cuando lo haga. De todas maneras presiona al chat y mail hasta que se cansen y te paguen tu dinero. Animo
Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.
Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.
За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Това е доста объркана ситуация там, както виждам.
Акаунтът ви вече напълно ли е верифициран там или още не са ви помолили да започнете процеса на верификация?
Вярвам, че това е първото ви теглене в това казино, нали? Надявам се скоро да успеят да го разрешат, за да можете да получите парите си. Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме това.
This is quite a messy situation there, as I can see.
Is your account fully verified there now, or did they not ask you to start the verification process yet?
I believe that this is your first withdrawal at this casino, right? I hope they will be able to solve it soon so you can receive your money. If you feel that you need help from our complaint team, please let us know, and we'll have a look into this.
Имам 3 чакащи тегления от 25.07. Да ви кажа, че са много бавни, но в крайна сметка плащат, не се притеснявайте. В предишни 2 случая те накрая ми платиха, но е вярно, че не искат нищо, никаква документация или нещо друго и им отнема много време, за да платят. Надявам се и този път да ми платят, защото е 1000 евро.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Те никога не искат никаква проверка. Чакате много дни, така че трябва да подадете жалба в казиното. С толкова много оплаквания, как той има този резултат?
They never ask for any verification. You have been waiting for many days so you should file a complaint with the casino. With so many complaints, how does he have that score?
No piden verificación ninguna nunca. Lleva muchos días esperando por lo que se debería interponer una queja ante el casino. Con tanta queja como tiene esa puntuación?
И имате ли транзакцията одобрена или чакаща? Изобщо не е нормално. Те трябва да подадат жалба и да събудят това казино.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Всеки път, когато играч смята, че нашият екип за жалби може да бъде полезен, ние с радост ще помогнем с жалбата. Само имайте предвид, моля, че ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди да можем да се намесим във всеки случай.
Whenever a player feels that our complaint team could be of any help, we will gladly help with the complaint. Just bear in mind, please, that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene in any case.
Те не ви казват, никога не знаете дали ще ви платят или не, защото изглежда, че не искат да плащат. Казват, че имаме закъснения.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Разбирам, че 14-те дни са от работа или от началото на тегленето.?
I understand that the 14 days are from work or from when the withdrawal began.?
Entiendo que los 14 días son laborales o desde que se inicio el retiro.?
Те не ви казват, никога не знаете дали ще ви платят или не, защото изглежда, че не искат да плащат. Казват, че имаме закъснения.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Е, няма да има много смисъл да кажем: "Скъпи играч, няма да ти платим."
Предполагам, че притесненията трябва да са ви изяждали, но наистина ли е толкова невероятно, че казиното може да се забави с плащания? Искам да кажа, откъде знаеш? Във всеки случай бих предпочел оптимистичния вариант.
Въз основа на жалбата, която споменахте:
Общо 16 подадени
4 решени
1 неразрешен
9 отхвърлени
Е, има само един действителен неразрешен проблем. Индексът на безопасност е по-нисък поради това.
Всъщност стойност "над средното" ми се струва доста подходяща.
Надявам се скоро да успеят да ви платят.
Well, it would not make much sense to say, "Dear player, we're not going to pay you."
I imagine the worries must have been eating you, but is it truly so unbelievable that the casino might be delayed with payments? I mean, how could you know? I would prefer the optimistic version by any means.
Based on the complaint you have mentioned:
16 submitted in total
4 resolved
1 unresolved
9 rejected
Well, there is only one actual unresolved problem. the Safety Index has been lower due to that.
Actually, a value "above average" feels quite appropriate to me.
I do hope the will manage to pay you soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.