Тегления на rtbet (страница 4)

преди 6 месеца от ercancho
|
21676 преглеждания 197 отговора |
|
1...3 4 5...10
преди 3 месеца

Имам 3 чакащи тегления от 25.07. Да ви кажа, че са много бавни, но в крайна сметка плащат, не се притеснявайте. В предишни 2 случая те накрая ми платиха, но е вярно, че не искат нищо, никаква документация или нещо друго и им отнема много време, за да платят. Надявам се и този път да ми платят, защото е 1000 евро.

Автоматичен превод:
sahinozben33
преди 3 месеца

Платиха ли ти?

Чакам от 25 юли...

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Не ми е платил, чакам от 18 юли

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Колко време ти отне да платиш?

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 3 месеца

Какъв метод за теглене сте използвали?

Друг път отнемаше 2 до 3 работни дни.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Сложих картата, че след одобрение на тегленето е моментално. Ако сложите трансфер, това отнема повече дни, разбирам. Одобрихте ли тегленето?

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Метод за теглене на Visa... и вече ви казах, направих тегленето на 18 юли и все още нямам парите.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 3 месеца

И имате ли транзакцията одобрена или чакаща? Изобщо не е нормално. Те трябва да подадат жалба и да събудят това казино.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Единственото, което ми казват е, че трябва да изчакам

Автоматичен превод:
JUANSKUDERO
преди 3 месеца

Е, тук трябва да действаме и да намалим рейтинга, който има това казино. Те не са прозрачни и онлайн агентите са невежи. Имам тегления от 25.07. Информирайте ме, когато получите плащане и аз ще направя същото, когато го направите. За всеки случай натискайте чата и имейла, докато не им писне и ви платят парите. Горе главата

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изтеглих 500 евро на 18.07.2024 г. и днес, 29.07.2024 г., не съм получил парите. Първо ми казват, че преводът вече е направен и трябва да изчакам, когато самите те ми казаха, че 3 до 5 работни дни.

Тогава друг колега ми казва, че вече са го направили и трябва да се обадя в моята банка, за да ми дадат информацията, аз се свързвам с моята банка и те ме искат ARN кода на транзакцията, който до днес не са ми дали аз също. изпратено.

За да влоша нещата, друг колега ми казва, че тегленето не е направено, защото акаунтът ми не е верифициран, добре, аз му казвам как да го направя, ако нищо не изглежда да може да го направи и той ми казва да изтрия кеша и т.н. и излиза от разговора, започвам да говоря с друг негов съученик и му казвам какво ми е казал съученикът му и същият съученик ми казва, че не е така и няма нищо общо с пенсионирането, на което го питам пак как става. на моето теглене и той ми казва, че трябва да изчакам, питам го за ARN кода и той ми казва, че трябва да изчакам, така че не знам какво да мисля за 500 евро, които тегля

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е доста объркана ситуация там, както виждам.

Акаунтът ви вече напълно ли е верифициран там или още не са ви помолили да започнете процеса на верификация?

Вярвам, че това е първото ви теглене в това казино, нали? Надявам се скоро да успеят да го разрешат, за да можете да получите парите си. Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам 3 чакащи тегления от 25.07. Да ви кажа, че са много бавни, но в крайна сметка плащат, не се притеснявайте. В предишни 2 случая те накрая ми платиха, но е вярно, че не искат нищо, никаква документация или нещо друго и им отнема много време, за да платят. Надявам се и този път да ми платят, защото е 1000 евро.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че се надяваме, че този път те ще направят както преди и ще ви платят парите.

Знаете ли обаче какво причинява закъсненията там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Те никога не искат никаква проверка. Чакате много дни, така че трябва да подадете жалба в казиното. С толкова много оплаквания, как той има този резултат?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И имате ли транзакцията одобрена или чакаща? Изобщо не е нормално. Те трябва да подадат жалба и да събудят това казино.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всеки път, когато играч смята, че нашият екип за жалби може да бъде полезен, ние с радост ще помогнем с жалбата. Само имайте предвид, моля, че ние даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди да можем да се намесим във всеки случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Те не ви казват, никога не знаете дали ще ви платят или не, защото изглежда, че не искат да плащат. Казват, че имаме закъснения.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Разбирам, че 14-те дни са от работа или от началото на тегленето.?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те не ви казват, никога не знаете дали ще ви платят или не, защото изглежда, че не искат да плащат. Казват, че имаме закъснения.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, няма да има много смисъл да кажем: "Скъпи играч, няма да ти платим."

Предполагам, че притесненията трябва да са ви изяждали, но наистина ли е толкова невероятно, че казиното може да се забави с плащания? Искам да кажа, откъде знаеш? Във всеки случай бих предпочел оптимистичния вариант.

Въз основа на жалбата, която споменахте:

Общо 16 подадени

4 решени

1 неразрешен

9 отхвърлени

Е, има само един действителен неразрешен проблем. Индексът на безопасност е по-нисък поради това.

Всъщност стойност "над средното" ми се струва доста подходяща.

Надявам се скоро да успеят да ви платят.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбирам, че 14-те дни са от работа или от началото на тегленето.?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Технически, от деня, в който сте изпратили заявката за теглене, или от деня, в който KYC е започнал - ако KYC се е включил.

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Сигурно е трудно, но чакането изглежда е единственото нещо, което трябва да се направи.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

В момента все още не ми е платено от 25 юли... в очакване на теглене без обработка. Единственото, което правят, е да молят за прошка и че трябва да изчакате още малко. Това наистина е срамно казино. Нека изчакаме да ни платят и никога повече да не се връщаме тук

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Знам, че не е лесно да останеш търпелив, но опитай, моля, и се надяваме, че скоро ще имаш добри новини за нас.🤞

Със сигурност ще разбера, ако не се върнеш да играеш там отново. Ако нямате добър опит, съвсем логично е да се преместите на друго място. Но зависи какво всеки нарича лошо изживяване.🤔

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини