ФорумОбсъждане на жалбиТе откраднаха $10 000 песо от мен без никакво оправдание в казиното mxwin21

Те откраднаха $10 000 песо от мен без никакво оправдание в казиното mxwin21

преди 5 месеца от Alejandrocala
|
1274 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца

Добър вечер, имам проблем. Те откраднаха повече от десет хиляди песо от сметката ми по времето, когато исках да изтегля. Те отрекоха тегленето ми с аргумента, че съм ги спечелил с казино бонуси и че IP адресът вече е открит от друго регистрирано лице и че исках да се възползвам, като регистрирам акаунти само за да имам бонуси, и потвърдих, че акаунтът ми е истински, като изпратих снимката на моята идентификация и също така, че бях спечелил парите в 4:30 следобед и предполагаемите бонуси ми бяха дадени до 10 през нощта Не използвайте никакви бонуси или нещо подобно, за да спечелите парите и по-лошо, дори парите, които депозирах, бяха откраднати от мен. Имам доказателства за всичко, което показва, че всичко, което казвам, е истина и че казиното краде 10 хиляди песо от мен без никакво оправдание

Автоматичен превод:
Alejandrocala
преди 5 месеца

Здравейте.

Добре, че ни намерихте и подадохте жалбата . Бих искал да кажа, че някои казина са склонни да използват един и същ IP като знак за нечестност и, освен това, като причина за анулиране на печалби. Ние обаче имаме различно виждане.

Ако казиното може да докаже, че доброволно сте регистрирали няколко акаунта, за да спечелите някакъв вид нечестно предимство, най-вероятно чрез вземане на няколко бонуса, само новите играчи имат право да вземат, в такъв случай ще бъда доброжелателен.

Само бърз преглед на вашия подход - вижте също Кодекса за справедлив хазарт :

„Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриален стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „един акаунт на играч" по начина, по който смятаме за най-добър. Въпреки това, ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаване на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени.

Междувременно всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното открие, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да го санкционира. От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го санкционира само защото има правило, което може да се използва срещу него."

Ключова точка: Всеки случай трябва да се разглежда отделно и справедливо.

Как ви звучи това?


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Точно така, дори не бях поискал никакъв вид бонус, когато регистрирах акаунта си, спечелих с парите, които бях депозирал и изпратих доказателство, че това е така, и съм прав, че казиното несправедливо ме краде, за да не да ми платиш.

Автоматичен превод:
Alejandrocala
преди 5 месеца

Определено е страхотно, че изпратихте доказателствата и че подадохте жалба. Нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че всичко ще се реши справедливо.

Ако имате нова информация, възможно ли е да ни актуализирате? Много ме интересува този случай и ми е любопитно как ще се развие. Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

file Преди час попитах казиното дали ще ми дадат решение и те не отговарят, игнорират съобщенията, което ясно показва, че това е казино, което е посветено на извършването на този вид измами и което краде от хората, ние трябва да направи нещо, за да спре този тип престъпници, които ограбват хората с тези измами, така че да отменят тези видове казина

Автоматичен превод:
Alejandrocala
преди 5 месеца

Със сигурност не е приятно, ако не дойде отговор, когато се опитате да разрешите ситуацията.

Въпреки това е добре, че имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне, за да получите справедлив резултат. Имай малко търпение, въпреки че знам, че не е лесно и ще видим накъде ще тръгне случаят.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Е, ако лошото, което след няколко дни ще стане по-лошо, те ще кажат, че нищо не знаят и ще се опитат всичко да бъде забравено. Всички ние, които сме регистрирани, сме хората, от които казиното ни краде, в който случай ние всички сме 73. Тези от нас, които ще подадат жалбата днес, имат среща в 12 часа на обяд с разследващия персонал в общественото министерство, за да вземат под внимание на исканията на засегнатите с доказателствата, с които разполага всеки, за да може мястото да бъде проследено и виновните да бъдат открити. Направих им депозита, не търсех извинения да не депозирам, направих го както трябваше, платих парите от депозита си, защото казиното не прави същото и плаща колкото играчите печелят общо, ако не им харесва, никой. Надявам се да спрат да правят неща и да затворят уебсайта и да се посветят на продажбата на прясна вода или нещо друго, където не правят пари, така че да не правят оправдания да ограбват хората и да не плащат.

Автоматичен превод:
Alejandrocala
преди 5 месеца

Отговорих на подобен пост тук - https://casino.guru/forum/casinos/mxwin-casino---general-discussion#post-80963

Така че бих искал да поддържам разговора в една тема. Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини