ФорумОбсъждане на жалбиSpace Casino затвори акаунта ми

Space Casino затвори акаунта ми

преди 9 месеца от frgimagen
|
1465 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Добро утро,

Казвам се Федерико Ромеро Гуилфо. На 3 февруари депозирах 10 хиляди PEN, същия ден достигнах баланс от 43 хиляди PEN поради богатството, което имах в игрите, които предлагат. За това той вече е преминал проверката на самоличността и адреса. Когато се опитах да изтегля 20 хиляди PEN, те ми писаха и поискаха банковото ми извлечение, тъй като екранните снимки не бяха достатъчни. За целта затвориха достъпа до сметката ми (което ми се стори странно, тъй като никога не ми се е случвало с друга къща за залагания)

Продължих да изпращам цялата поискана документация, която можех да получа (тъй като беше неделя и банката ми не работеше). През седмицата изпратих още документи, защото отделът за клиенти ми каза, че ще се свържат с мен, но това не беше така. Попитах дали би било полезно да изпратя още документи и те казаха да. Изпратете документ от банката, където им е отишъл само депозита. Цяла седмица чаках отговор и в петък, 9 февруари, ми казаха, че прекратяват търговските отношения с мен. В този момент бях изключително разочарован, защото им се доверих, депозирах парите си и рискувах да спечеля или загубя, но спечелих. Отговорът не е ясен, пращат ме да прегледам Общите условия. Имам нужда от решение на тази ситуация, аз съм обикновен гражданин, който имаше късмет. Вярвам, че ще можете да предоставите решение на проблема ми и ако имате нужда от допълнителни документи, мога да ги предоставя. Благодаря ти

Автоматичен превод:
frgimagen
преди 9 месеца

Здравейте, съжалявам, че се е стигнало до тази ситуация. Така че казиното не ви каза никаква конкретна причина защо е затворило акаунта ви, те просто споменаха търговските връзки, да? Не знам какво може да е и затова би било полезно малко точно разяснение от казиното.

Забелязах също, че акаунтът ви вероятно все още не е потвърден и казиното направи различни проверки и вероятно намери нещо, за да затвори акаунта ви. Както и да е, имам въпрос, играехте ли слотове или някакви игри на живо или спечелихте ли от спортни залагания?

Освен това забелязах, че вече сте пуснали жалба при нас и ако смятате, че не сте направили нищо лошо и не сте нарушили никакви правила, тогава мисля, че сте постъпили правилно. Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде можем да стигнем във вашия случай. Твърдо вярвам, че всичко ще се реши справедливо.

Ако имате нова информация, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро,

Благодаря за вашата помощ. Моят акаунт не беше потвърден. Първоначално ми потвърдиха документа за самоличност и разписката ми, за да потвърдят адреса ми. Когато поисках да изтегля част от баланса си, ми поискаха банкови документи и в същото време затвориха достъпа ми до сметката. Това никога не ми се е случвало с други казина; По принцип определени функции са ограничени, докато проверката не бъде разрешена, но достъпът не е затворен, докато банковите документи са разрешени, което ми се стори прекалено.


В отговор на въпроса ви, единственото, което остана, беше отдел да потвърди банковите ми документи, но им отне известно време да ми дадат отговор, докато стигнат до известния резултат. Изпратих банково извлечение, банкови транзакции, подробности от моята банка за депозита до тях, официално доказателство, издадено от моята банка, че сметката принадлежи на мен и всичко възможно да си възвърна достъпа до сметката си.


Играх само в казиното на живо.


Що се отнася до вашето обяснение, то беше много широко и не ми посочихте подробности в глава 3.5 от вашите Общи условия, където не съм виновен според вашите насоки. Начинът ми на действие беше законен и съобразен с всичко споменато там. Никога не са ме питали за допълнителни неща; Аз бях този, който изпрати допълнителна информация, за да направим подробностите по-ясни и да помогнем с процеса на потвърждаване. Окончателният им отговор беше много неясен и без никакви подробности (прекъсването на бизнес отношенията ни и конфискацията на парите ми съгласно техните правила и условия 3.5).

Автоматичен превод:
frgimagen
преди 8 месеца

Благодаря ви за по-подробното обяснение на ситуацията. Разбирам, че при текущата проверка на вашия акаунт той е бил затворен, което ми изглежда малко странно, ако не са ви посочили причина. Мисля, че това може да изясни всичко и да ни даде ключа към този пъзел. Без това, за съжаление, наистина можем само да гадаем защо се е случило.

Бих искал обаче да ви напомня, че получихте Условията от казиното, а не от нас, тъй като ние не сме казино.

Както и да е, тъй като вече споменах, че имате оплакване, ще трябва да имаме търпение и да се надяваме, че нашият екип ще успее да разбере какъв е проблемът и какъв е проблемът с вашия акаунт.

Надявам се, че всичко ще бъде решено в крайна сметка и ако имате някаква нова информация от казиното, не се колебайте да ни уведомите в раздела за оплаквания и тук във форума.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Джаро, благодаря ти много за загрижеността, изключително съм шокиран и притеснен. Ето две къщи за залагания (Marathon Bet и Bet Safe), където те одобряват моята проверка без никакъв проблем и където съм имал депозити и тегления без никакъв проблем

filefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И от друга страна, препис от чата, който имах с отдела за обслужване на клиенти на Space Casino, където те ми казват моя баланс и изтеглянето в процес.

file

Благодаря ви много за вашата помощ

Автоматичен превод:
frgimagen
преди 8 месеца

Е, изглежда, че ще бъде по-трудно в това казино, но аз твърдо вярвам, че ще можете да си отворите сметка и да теглите пари. Вероника проучва всичко необходимо, така че предполагам, че сега ще бъде важно да бъдете малко търпеливи и да изчакате да видите какво ще разбере.

Въпреки това бих искал казиното да подходи отговорно и да обясни защо акаунтът е бил закрит междувременно. Но само времето ще покаже дали това ще се случи.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини