ФорумОбсъждане на жалбиPulsz току-що ме блокира

Pulsz току-що ме блокира

преди 2 години от mansoncharlie
|
2774 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години

Играя на pulz повече от година, изтеглих много пари през януари и получих всичко, сега бях надолу много напоследък и вчера най-накрая започнах да печеля. Изтеглих пари в банката си и в skrill. Все още играех и удрях и излизах от играта, за да осребря още малко и това ме изгони. Сега не мога да вляза. 200-те, които осребрих в skrill, дойдоха днес, но 1600 в моята банка не и все още имах 1400 в играта защо да направя това сега, те можеха да го направят през януари, това е толкова странно?

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile тук са последните ми 2 изкупувания, преди да заключите или напълно да премахнете акаунта ми.

Автоматичен превод:
mansoncharlie
преди 2 години

Здравей, mansoncharlie

добре, не мога да говоря от името на Pulsz Casino , следователно не мога да отговоря на въпроса ви, страхувам се.

Изскача ли грешка или информативно съобщение, докато се опитвате да влезете?

Получихте имейл, че акаунтът ви е блокиран по някаква причина?

Честно казано, мисля, че трябва да подадете жалба чрез нашия център за разрешаване на проблеми, просто щракнете върху връзката:

https://casino.guru/complaints/create

Надяваме се, че ще получим някои отговори от казиното.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини