ФорумОбсъждане на жалбиПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог (страница 6)

преди 10 месеца от celgebrink
|
14283 преглеждания 101 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

здравей Минах първа проверка и те също направиха плащане. Играх и имах печалби, но когато получих тиража, ми казаха, че е необходим още един чек! Изпратих исканите документи и оттогава ми казват, че проверката не е минала! Повече от седмица се опитвам да мина тази втора проверка, сега вече 4 дни не отговарят!

Автоматичен превод:
Com_Adrian.1971
преди 1 месец

Бих казал, че понякога може да има допълнителна проверка в казиното, това не е нещо необичайно. Въпреки това, ако вашите документи не са подходящи или има нещо нередно с тях, бих очаквал казиното да ви каже, за да можете да изпратите един, за да го коригирате. Виждам, че това не се е случило и бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на KYC.

Но ако не сте се чули с тях в продължение на 4 дни и не знаете какво да правите и документите ви все още са отхвърлени, тогава вероятно ще пусна жалба на нашия сайт и нашият екип ще я разгледа и ще се опита да помогне.

какво ще кажеш

Ако се интересувате,просто щракнете тук . ⬅️

Освен това имам ръководство , което ви казва всичко, което трябва да знаете какво да очаквате, когато подадете жалба, така че можете да прочетете и това.

Надявам се това скоро да се реши.

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини