НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог (страница 5)

преди 12 месеца от celgebrink
|
16 336 преглеждания 101 отговора |
|
1...4 5 6
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря ти.

Ще опитам това.

Ще те уведомя.


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 9 месеца

Разбира се, ако имате проблеми, просто кажете и изпратете екранни снимки и ние ще се опитаме да разберем къде е проблемът. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Жалбата премина, след като изтрих историята на търсенията си.

Благодаря ти за помощта. 😀


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Не успях да изпратя всички екранни снимки.

Ако нямате нищо против, мога да ви изпратя екранните снимки?


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 9 месеца

Не се притеснявайте да ги изпратите, когато нашият екип за жалби се нуждае от още екранни снимки или друга документация, те ще ви насочат как да го направите.👌 Сега те се нуждаят от още информация от вас относно вашия случай. Просто следвайте тази връзка 👈, моля, за да отговорите на тези въпроси.🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Благодаря ви 😊

Изпратиха ме в центрове за пристрастяване към хазарта.

Дали това е правилно?

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 9 месеца

Какво имаш предвид? Кой те изпрати там? Мисля, че Роми искаше да актуализираш жалбата си и да отговориш на въпросите на Вероника, за да може тя да продължи по твоя случай.

Дали това щеше да е възможно?

Просто щракнете върху тази връзка и дайте на Вероника повече информация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

За съжаление, имам лош опит с тегления в Bruce Bet. В началото, когато само спечелих парите си обратно, тегленето вървеше гладко. Когато спечелих 1200 евро от 20 евро, мина известно време. Понеже се преместих, имам нов адрес, съобщих го и още се сменя. През това време многократно имах заявки за верификация и после откази, после пак отначало, докато се оказа, че първо трябва да се смени адреса и след това да се верифицирам. Поисках тегленето и промяната на 16 март 2024 г., но нищо не се случи. Обслужването на клиенти винаги казва, че трябва да изчакам имейл. Много жалко, че ако спечелиш случайно, това се случва.

Автоматичен превод:
horvathistvan31555
преди 8 месеца

Здравейте, като за начало бих казал, че беше добър ход, че подадохте жалба , ако трябва да съм честен. Времето за оттегляне е доста дълго.

Що се отнася до проверката, успяхте ли да се съобразите и да промените адреса си или все още не? Нямате имейл или нещо от казиното?

Разбира се, нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата жалба и тъй като Томас вече ви е отговорил, можете да отговорите и на неговите въпроси.

Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
celgebrink
преди 6 месеца

Прав си, ще се боря

за една седмица и печалбите ми не са били видени, трябва да ги докладвам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Абсолютно безнадеждно е да бъдете потвърдени... изпратих всякакви документи и снимки, не мога да кажа какво липсва и не е наред, просто пише, че документите се преглеждат. Чувствах се като сериозен сайт, но ако не можете да осребрите печалбите си, това е просто загуба на време и пари. Добра поддръжка на клиенти обаче, те са мили и поне се опитват да решат проблема. Странно, че работи добре за таксуване на Mastercard, но изглежда невъзможно за тях да изпратят печалба директно там....има още една седмица, преди да докладвам. Тъжно, защото игрите са забавни и се чувстват професионални.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че попаднах на сайт за измама. Неразбираемо е, че от 11 август се опитвам да тегля и всяка заявка за теглене е неуспешна. Докато казиното на Bruce Bet не реши да провери документите. Документи, въведени 4 пъти, всяка заявка от които става в рамките на 48 часа, защото те не дават предимство, въпреки че вече сте го пробвали няколко пъти. На този етап Гуру съм убеден, че не искат да ми дадат парите, защото всеки път искат различни документи, въпреки че съм опитал всичко. Сега обжалват по дебитна карта, която тъй като е дигитална и е гръцка не дават цифрови документи на името и фамилията на титуляра. Въпреки че се свързах с банката, те не го разрешиха, защото казаха, че това е цифрова карта, за която следва сметката. Вече не знам какво да правя, започнах и съдебно дело, защото сайтът насърчава незабавни тегления, следователно прави подвеждаща реклама и преди всичко приемаше депозитите без никаква проверка, докато за международните правила след 4-тия депозит те вече трябва да изисква проверка. Ще ги дам на съд, ако не разрешат това до 24 часа. На който също искам да закрия акаунта.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Абсолютно безнадеждно е да бъдете потвърдени... изпратих всякакви документи и снимки, не мога да кажа какво липсва и не е наред, просто пише, че документите се преглеждат. Чувствах се като сериозен сайт, но ако не можете да осребрите печалбите си, това е просто загуба на време и пари. Добра поддръжка на клиенти обаче, те са мили и поне се опитват да решат проблема. Странно, че работи добре за таксуване на Mastercard, но изглежда невъзможно за тях да изпратят печалба директно там....има още една седмица, преди да докладвам. Тъжно, защото игрите са забавни и се чувстват професионални.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, какъв изглежда е проблема, дори самото казино не ви каза, имам предвид с документите. Колко време се опитвате да верифицирате и теглите пари? Моля, уведомете ме и ще видим дали можем да подадем ръка за помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че попаднах на сайт за измама. Неразбираемо е, че от 11 август се опитвам да тегля и всяка заявка за теглене е неуспешна. Докато казиното на Bruce Bet не реши да провери документите. Документи, въведени 4 пъти, всяка заявка от които става в рамките на 48 часа, защото те не дават предимство, въпреки че вече сте го пробвали няколко пъти. На този етап Гуру съм убеден, че не искат да ми дадат парите, защото всеки път искат различни документи, въпреки че съм опитал всичко. Сега обжалват по дебитна карта, която тъй като е дигитална и е гръцка не дават цифрови документи на името и фамилията на титуляра. Въпреки че се свързах с банката, те не го разрешиха, защото казаха, че това е цифрова карта, за която следва сметката. Вече не знам какво да правя, започнах и съдебно дело, защото сайтът насърчава незабавни тегления, следователно прави подвеждаща реклама и преди всичко приемаше депозитите без никаква проверка, докато за международните правила след 4-тия депозит те вече трябва да изисква проверка. Ще ги дам на съд, ако не разрешат това до 24 часа. На който също искам да закрия акаунта.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, мислех, че можете да подадете жалба при нас, но казвате, че сте започнали да решавате проблема законно. Не мислихте ли за това, преди да започнете този процес? Ще се опитаме да се свържем с казиното и да ви помогнем. Знам, че подобни трудности са били решавани от играчи в миналото и не винаги е лесно да се решат, но мисля, че казината също трябва да вземат предвид тези неща.

така че опитайте се да го обмислите и да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Мисля, че подадох документите преди 3 седмици (първи път). Изпратено допълнително онзи ден, когато поддръжката каза, че моят ID е екранна снимка, а не pdf документ. Така че го реших. Имах 3 чакащи тегления, но ги отмених и се забавлявах известно време, когато усетих, че все още не мога да изтегля печалбите. Те твърдят, че може да отнеме "до 48 часа", но това са по-скоро 48 дни...

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, искам да го реша с теб. Днес пак подадох документите, да видим. Надявам се всичко да е минало перфектно и да си платят. Но имам съмнения

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че подадох документите преди 3 седмици (първи път). Изпратено допълнително онзи ден, когато поддръжката каза, че моят ID е екранна снимка, а не pdf документ. Така че го реших. Имах 3 чакащи тегления, но ги отмених и се забавлявах известно време, когато усетих, че все още не мога да изтегля печалбите. Те твърдят, че може да отнеме "до 48 часа", но това са по-скоро 48 дни...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, значи преминахте проверката успешно, да? Имахте и тегления, които бяха анулирани от вас, нали? Мисля, че ако искате да направите теглене, не е добра идея да ги отменяте, защото може само да се удължи ненужно. Имате ли активни тегления в момента?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, искам да го реша с теб. Днес пак подадох документите, да видим. Надявам се всичко да е минало перфектно и да си платят. Но имам съмнения

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, опитайте се да издържите още известно време, ние даваме на казината 14 дни, за да решат KYC или тегления. Ако нищо не се случи и не можете да потвърдите и не знаете как да продължите, ние ще се опитаме да помогнем. Междувременно съдействайте на казиното и ако нещо се случи, попитайте за причината. Надявам се също, че всичко може да се оправи. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти Имам проблем с проверката в Bruce bet Casino! Преди печелех с тях, трудно ме верифицираха (4/5 опита) и накрая всичко мина добре и дори изтеглих пари. Сега направих депозит с друга карта и тя иска да се верифицирам отново, за да тегля пари! Изпратих извлечението от транзакцията и снимка с картата и те все ме отказват, казвайки, че не са верни!!! Мисля, че това е начин за забавяне на тегленето!!! какво мога да направя

Автоматичен превод:
Com_Adrian.1971
преди 3 месеца

Здравейте, колко време мина, откакто се опитахте да потвърдите с нова карта? Какво не е наред с това, което изпращате, попитахте? Опитайте се да ми отговорите на тези въпроси и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини