преди 1 месец
Благодаря ти.
Ще опитам това.
Ще те уведомя.
За разбирането.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Благодаря ти.
Ще опитам това.
Ще те уведомя.
За разбирането.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Разбира се, ако имате проблеми, просто кажете и изпратете екранни снимки и ние ще се опитаме да разберем къде е проблемът. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Жалбата премина, след като изтрих историята на търсенията си.
Благодаря ти за помощта. 😀
За разбирането.
Свейн.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Не успях да изпратя всички екранни снимки.
Ако нямате нищо против, мога да ви изпратя екранните снимки?
За разбирането.
Свейн.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Не се притеснявайте да ги изпратите, когато нашият екип за жалби се нуждае от още екранни снимки или друга документация, те ще ви насочат как да го направите.👌 Сега те се нуждаят от още информация от вас относно вашия случай. Просто следвайте тази връзка 👈, моля, за да отговорите на тези въпроси.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Благодаря ви 😊
Изпратиха ме в центрове за пристрастяване към хазарта.
Дали това е правилно?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Какво имаш предвид? Кой те изпрати там? Мисля, че Роми искаше да актуализираш жалбата си и да отговориш на въпросите на Вероника, за да може тя да продължи по твоя случай.
Дали това щеше да е възможно?
Просто щракнете върху тази връзка и дайте на Вероника повече информация. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
За съжаление, имам лош опит с тегления в Bruce Bet. В началото, когато само спечелих парите си обратно, тегленето вървеше гладко. Когато спечелих 1200 евро от 20 евро, мина известно време. Понеже се преместих, имам нов адрес, съобщих го и още се сменя. През това време многократно имах заявки за верификация и после откази, после пак отначало, докато се оказа, че първо трябва да се смени адреса и след това да се верифицирам. Поисках тегленето и промяната на 16 март 2024 г., но нищо не се случи. Обслужването на клиенти винаги казва, че трябва да изчакам имейл. Много жалко, че ако спечелиш случайно, това се случва.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Здравейте, като за начало бих казал, че беше добър ход, че подадохте жалба , ако трябва да съм честен. Времето за оттегляне е доста дълго.
Що се отнася до проверката, успяхте ли да се съобразите и да промените адреса си или все още не? Нямате имейл или нещо от казиното?
Разбира се, нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата жалба и тъй като Томас вече ви е отговорил, можете да отговорите и на неговите въпроси.
Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.