преди 9 месеца
Благодаря ти.
Ще опитам това.
Ще те уведомя.
За разбирането.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Благодаря ти.
Ще опитам това.
Ще те уведомя.
За разбирането.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Разбира се, ако имате проблеми, просто кажете и изпратете екранни снимки и ние ще се опитаме да разберем къде е проблемът. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Жалбата премина, след като изтрих историята на търсенията си.
Благодаря ти за помощта. 😀
За разбирането.
Свейн.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Не успях да изпратя всички екранни снимки.
Ако нямате нищо против, мога да ви изпратя екранните снимки?
За разбирането.
Свейн.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Не се притеснявайте да ги изпратите, когато нашият екип за жалби се нуждае от още екранни снимки или друга документация, те ще ви насочат как да го направите.👌 Сега те се нуждаят от още информация от вас относно вашия случай. Просто следвайте тази връзка 👈, моля, за да отговорите на тези въпроси.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Благодаря ви 😊
Изпратиха ме в центрове за пристрастяване към хазарта.
Дали това е правилно?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Какво имаш предвид? Кой те изпрати там? Мисля, че Роми искаше да актуализираш жалбата си и да отговориш на въпросите на Вероника, за да може тя да продължи по твоя случай.
Дали това щеше да е възможно?
Просто щракнете върху тази връзка и дайте на Вероника повече информация. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
За съжаление, имам лош опит с тегления в Bruce Bet. В началото, когато само спечелих парите си обратно, тегленето вървеше гладко. Когато спечелих 1200 евро от 20 евро, мина известно време. Понеже се преместих, имам нов адрес, съобщих го и още се сменя. През това време многократно имах заявки за верификация и после откази, после пак отначало, докато се оказа, че първо трябва да се смени адреса и след това да се верифицирам. Поисках тегленето и промяната на 16 март 2024 г., но нищо не се случи. Обслужването на клиенти винаги казва, че трябва да изчакам имейл. Много жалко, че ако спечелиш случайно, това се случва.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Здравейте, като за начало бих казал, че беше добър ход, че подадохте жалба , ако трябва да съм честен. Времето за оттегляне е доста дълго.
Що се отнася до проверката, успяхте ли да се съобразите и да промените адреса си или все още не? Нямате имейл или нещо от казиното?
Разбира се, нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата жалба и тъй като Томас вече ви е отговорил, можете да отговорите и на неговите въпроси.
Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Прав си, ще се боря
за една седмица и печалбите ми не са били видени, трябва да ги докладвам
You're right, I'll fight it
for a week and my winnings haven't been seen, I have to report them
Ha proprio ragione ci combatto
da una settimana e la mia vincita non si vede sono da denunciare
Абсолютно безнадеждно е да бъдете потвърдени... изпратих всякакви документи и снимки, не мога да кажа какво липсва и не е наред, просто пише, че документите се преглеждат. Чувствах се като сериозен сайт, но ако не можете да осребрите печалбите си, това е просто загуба на време и пари. Добра поддръжка на клиенти обаче, те са мили и поне се опитват да решат проблема. Странно, че работи добре за таксуване на Mastercard, но изглежда невъзможно за тях да изпратят печалба директно там....има още една седмица, преди да докладвам. Тъжно, защото игрите са забавни и се чувстват професионални.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Мисля, че попаднах на сайт за измама. Неразбираемо е, че от 11 август се опитвам да тегля и всяка заявка за теглене е неуспешна. Докато казиното на Bruce Bet не реши да провери документите. Документи, въведени 4 пъти, всяка заявка от които става в рамките на 48 часа, защото те не дават предимство, въпреки че вече сте го пробвали няколко пъти. На този етап Гуру съм убеден, че не искат да ми дадат парите, защото всеки път искат различни документи, въпреки че съм опитал всичко. Сега обжалват по дебитна карта, която тъй като е дигитална и е гръцка не дават цифрови документи на името и фамилията на титуляра. Въпреки че се свързах с банката, те не го разрешиха, защото казаха, че това е цифрова карта, за която следва сметката. Вече не знам какво да правя, започнах и съдебно дело, защото сайтът насърчава незабавни тегления, следователно прави подвеждаща реклама и преди всичко приемаше депозитите без никаква проверка, докато за международните правила след 4-тия депозит те вече трябва да изисква проверка. Ще ги дам на съд, ако не разрешат това до 24 часа. На който също искам да закрия акаунта.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Абсолютно безнадеждно е да бъдете потвърдени... изпратих всякакви документи и снимки, не мога да кажа какво липсва и не е наред, просто пише, че документите се преглеждат. Чувствах се като сериозен сайт, но ако не можете да осребрите печалбите си, това е просто загуба на време и пари. Добра поддръжка на клиенти обаче, те са мили и поне се опитват да решат проблема. Странно, че работи добре за таксуване на Mastercard, но изглежда невъзможно за тях да изпратят печалба директно там....има още една седмица, преди да докладвам. Тъжно, защото игрите са забавни и се чувстват професионални.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Здравейте, какъв изглежда е проблема, дори самото казино не ви каза, имам предвид с документите. Колко време се опитвате да верифицирате и теглите пари? Моля, уведомете ме и ще видим дали можем да подадем ръка за помощ.
Hi, what seems to be the problem, even the casino itself did not tell you, I mean with the documents. How long have you been trying to verify and withdraw money? Please let me know and we'll see if we can lend a helping hand.
Мисля, че попаднах на сайт за измама. Неразбираемо е, че от 11 август се опитвам да тегля и всяка заявка за теглене е неуспешна. Докато казиното на Bruce Bet не реши да провери документите. Документи, въведени 4 пъти, всяка заявка от които става в рамките на 48 часа, защото те не дават предимство, въпреки че вече сте го пробвали няколко пъти. На този етап Гуру съм убеден, че не искат да ми дадат парите, защото всеки път искат различни документи, въпреки че съм опитал всичко. Сега обжалват по дебитна карта, която тъй като е дигитална и е гръцка не дават цифрови документи на името и фамилията на титуляра. Въпреки че се свързах с банката, те не го разрешиха, защото казаха, че това е цифрова карта, за която следва сметката. Вече не знам какво да правя, започнах и съдебно дело, защото сайтът насърчава незабавни тегления, следователно прави подвеждаща реклама и преди всичко приемаше депозитите без никаква проверка, докато за международните правила след 4-тия депозит те вече трябва да изисква проверка. Ще ги дам на съд, ако не разрешат това до 24 часа. На който също искам да закрия акаунта.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Здравейте, мислех, че можете да подадете жалба при нас, но казвате, че сте започнали да решавате проблема законно. Не мислихте ли за това, преди да започнете този процес? Ще се опитаме да се свържем с казиното и да ви помогнем. Знам, че подобни трудности са били решавани от играчи в миналото и не винаги е лесно да се решат, но мисля, че казината също трябва да вземат предвид тези неща.
така че опитайте се да го обмислите и да ме уведомите.
Hello, I thought that you could open a complaint with us, but you say that you started to solve it legally. Didn't you think about it before you started this process? We would try to contact the casino and assist you. I know that similar difficulties have been solved by players in the past and it is not always easy to solve, but I think that casinos should also take these things into account.
so try to think it over and let me know.
Мисля, че подадох документите преди 3 седмици (първи път). Изпратено допълнително онзи ден, когато поддръжката каза, че моят ID е екранна снимка, а не pdf документ. Така че го реших. Имах 3 чакащи тегления, но ги отмених и се забавлявах известно време, когато усетих, че все още не мога да изтегля печалбите. Те твърдят, че може да отнеме "до 48 часа", но това са по-скоро 48 дни...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Да, искам да го реша с теб. Днес пак подадох документите, да видим. Надявам се всичко да е минало перфектно и да си платят. Но имам съмнения
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Мисля, че подадох документите преди 3 седмици (първи път). Изпратено допълнително онзи ден, когато поддръжката каза, че моят ID е екранна снимка, а не pdf документ. Така че го реших. Имах 3 чакащи тегления, но ги отмених и се забавлявах известно време, когато усетих, че все още не мога да изтегля печалбите. Те твърдят, че може да отнеме "до 48 часа", но това са по-скоро 48 дни...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Добре, значи преминахте проверката успешно, да? Имахте и тегления, които бяха анулирани от вас, нали? Мисля, че ако искате да направите теглене, не е добра идея да ги отменяте, защото може само да се удължи ненужно. Имате ли активни тегления в момента?
Okay, so you have passed the verification successfully yes ? You also had your withdrawals that were canceled by you, yes ? I think that if you want to make a withdrawal it is not a good idea to cancel them because it can only be unnecessarily prolonged. Do you have any active withdrawals at the moment ?
Да, искам да го реша с теб. Днес пак подадох документите, да видим. Надявам се всичко да е минало перфектно и да си платят. Но имам съмнения
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Е, опитайте се да издържите още известно време, ние даваме на казината 14 дни, за да решат KYC или тегления. Ако нищо не се случи и не можете да потвърдите и не знаете как да продължите, ние ще се опитаме да помогнем. Междувременно съдействайте на казиното и ако нещо се случи, попитайте за причината. Надявам се също, че всичко може да се оправи. 🙂
Well, try to hold out for some more time, we give casinos 14 days to sort out KYC or withdrawals. If nothing happens and you can't verify and you don't know how to proceed, we'll try to help. In the meantime, cooperate with the casino and if something happens, ask for the reason. I also hope it can all be sorted out. 🙂
здрасти Имам проблем с проверката в Bruce bet Casino! Преди печелех с тях, трудно ме верифицираха (4/5 опита) и накрая всичко мина добре и дори изтеглих пари. Сега направих депозит с друга карта и тя иска да се верифицирам отново, за да тегля пари! Изпратих извлечението от транзакцията и снимка с картата и те все ме отказват, казвайки, че не са верни!!! Мисля, че това е начин за забавяне на тегленето!!! какво мога да направя
Hi! I have a verification problem at Bruce bet Casino! I won with them before, I was verified with difficulty (4/5 attempts) and in the end everything went well and I even withdrew money. Now I made a deposit with another card and it asks me to verify again to withdraw money! I sent the transaction statement and a photo with the card and they keep rejecting me saying they are not correct!!! I think it is a way to delay the withdrawal!!! What can I do?
Ciao! Ho un problema con la verifica su Bruce bet Casino! Ho vinto con loro prima, sono stato verificato con difficoltà (4/5 tentativi) e alla fine è andato tutto bene e ho anche prelevato soldi. Ora ho effettuato un deposito con un'altra carta e mi chiede di verificare nuovamente per prelevare denaro! Ho inviato l'estratto conto della transazione e una foto con la carta e continuano a rifiutarmi dicendo che non sono corretti!!! Penso che sia un modo per ritardare il ritiro!!! Cosa posso fare?
Здравейте, колко време мина, откакто се опитахте да потвърдите с нова карта? Какво не е наред с това, което изпращате, попитахте? Опитайте се да ми отговорите на тези въпроси и ще видим какво може да се направи.
Hi, how long has it been since you tried to verify with a new card ? What's wrong with what you're sending, you asked ? Try to give me an answer to these questions and we will see what can be done.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.