ФорумОбсъждане на жалбиПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог (страница 5)

преди 4 месеца от celgebrink
|
5341 преглеждания 88 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ти.

Ще опитам това.

Ще те уведомя.


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 1 месец

Разбира се, ако имате проблеми, просто кажете и изпратете екранни снимки и ние ще се опитаме да разберем къде е проблемът. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Жалбата премина, след като изтрих историята на търсенията си.

Благодаря ти за помощта. 😀


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не успях да изпратя всички екранни снимки.

Ако нямате нищо против, мога да ви изпратя екранните снимки?


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 1 месец

Не се притеснявайте да ги изпратите, когато нашият екип за жалби се нуждае от още екранни снимки или друга документация, те ще ви насочат как да го направите.👌 Сега те се нуждаят от още информация от вас относно вашия случай. Просто следвайте тази връзка 👈, моля, за да отговорите на тези въпроси.🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви 😊

Изпратиха ме в центрове за пристрастяване към хазарта.

Дали това е правилно?

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 1 месец

Какво имаш предвид? Кой те изпрати там? Мисля, че Роми искаше да актуализираш жалбата си и да отговориш на въпросите на Вероника, за да може тя да продължи по твоя случай.

Дали това щеше да е възможно?

Просто щракнете върху тази връзка и дайте на Вероника повече информация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление, имам лош опит с тегления в Bruce Bet. В началото, когато само спечелих парите си обратно, тегленето вървеше гладко. Когато спечелих 1200 евро от 20 евро, мина известно време. Понеже се преместих, имам нов адрес, съобщих го и още се сменя. През това време многократно имах заявки за верификация и после откази, после пак отначало, докато се оказа, че първо трябва да се смени адреса и след това да се верифицирам. Поисках тегленето и промяната на 16 март 2024 г., но нищо не се случи. Обслужването на клиенти винаги казва, че трябва да изчакам имейл. Много жалко, че ако спечелиш случайно, това се случва.

Автоматичен превод:
horvathistvan31555
преди 4 седмици

Здравейте, като за начало бих казал, че беше добър ход, че подадохте жалба , ако трябва да съм честен. Времето за оттегляне е доста дълго.

Що се отнася до проверката, успяхте ли да се съобразите и да промените адреса си или все още не? Нямате имейл или нещо от казиното?

Разбира се, нашият екип ще се опита да ви помогне с вашата жалба и тъй като Томас вече ви е отговорил, можете да отговорите и на неговите въпроси.

Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини