ФорумОбсъждане на жалбиПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог

преди 10 месеца от celgebrink
|
14313 преглеждания 101 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 10 месеца

Опитах се по всякакъв начин да верифицирам акаунта си в тази компания, но те искат твърде много според мен??

те изискват селфи с видима лична карта. Банкова карта комбинирана с лична карта, виждат се всички номера. Банково извлечение с видима цялата сметка. IbAN и BIC. И проверка по телефона !!! Трябва ли да отворя целия си живот за изплащане, когато всички други компании могат да изпращат пари обратно на картата, което BruceBet не може по отношение на моята Swedbank. Около печалба от 110 000 SEK

Автоматичен превод:
celgebrink
преди 10 месеца

Вашите KYC процедури неуспешни ли са или просто сте загрижени за количеството документи, които те изискват? Единственото, което намирам за подозрително, е изискването за карта с видими всички числа, направих тези проверки на картата и те винаги ви молят да покриете средните цифри, наистина е странно, че искат цялата карта да бъде разкрита.

Селфи с лична карта, банково извлечение с всичко видимо и потвърждение по телефона са нормални, извърших всички тези KYC процедури многократно в много казина, букмейкъри, портфейли и борси, това е изключително досадно и прекалено, съгласен съм, но за съжаление е необходимо и ние се съгласяваме като се регистрирате, не мога да ви препоръчам нищо друго освен просто да си сътрудничите, освен ако не желаете да загубите баланса в тази сметка

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Brucebet е най-лошото казино, което някога е съществувало. Внимавайте, мамят...!!! Спечелих 800 и вече 21 дни не мога да си върна парите, постоянно измислят нещо с верификацията, изпратих вече над 100 имейла и имам доказателство!!! Въпросът все още не е решен, те все още кроят интриги... внимавайте с това казино, има много други по-честни казина. предайте това съобщение на други, за да не бъдете измамени... Измамници и крадци, без 48-часова проверка, лъжа

Автоматичен превод:
kwolekbarbara0
преди 9 месеца

Подайте жалба:https://casino.guru/complaints/all

Обясниха ли защо проверката ви е неуспешна? Играхте ли с бонус? В момента, в който опитате да подадете жалба, вече сте чакали твърде много

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Brucebet е най-лошото казино, което някога е съществувало. Внимавайте, мамят...!!! Спечелих 800 и вече 21 дни не мога да си върна парите, постоянно измислят нещо с верификацията, изпратих вече над 100 имейла и имам доказателство!!! Въпросът все още не е решен, те все още кроят интриги... внимавайте с това казино, има много други по-честни казина. предайте това съобщение на други, за да не бъдете измамени... Измамници и крадци, без 48-часова проверка, лъжа

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, SunsetGaze ти даде правилния съвет. Тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC или теглене и вие отдавна сте изтекли това време, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Какъв обаче е проблемът с вашата проверка? Казиното каза ли защо документите не се приемат?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, може ли някой да ми помогне, спечелих 15 000 в това казино...Въпреки проверката, парите останаха в сметката почти месец...Верифицирах се много пъти и ме отхвърляха отново и отново..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

filefile

Автоматичен превод:
Mmm12
преди 8 месеца

Здравейте.

Проверих и двата печатни екрана, благодаря, че ги доведохте тук, и открих, че разговорът казва, че не сте напълно потвърден, защото сте предоставили изрязано изявление, а в предишната версия пълното ви име или адрес липсваха.

За да разберете ситуацията си напълно и правилно, промени ли се нещо междувременно?

Можете ли да потвърдите, че сте преминали проверката? Въпросът е да предоставите всички необходими документи точно както сте били помолени. Само след това вашата проверка ще бъде завършена успешно.

Що се отнася до оплакването ви, любезно обърнете внимание на таймера:

file

Както и да е, ще бъда тук за вашия отговор. 🙏



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, нищо не се е променило, сега чакам отговор... Проверих се в мола и всичко беше отхвърлено. Изпратих потвърждението си за регистрация. Не съм по-голям от 3 месеца. Изпратих селфи с лична карта и паспорт. Все още нищо не се случва

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Винаги пишат едно и също

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравейте, проверих се много пъти, всичко се отхвърля, всичко, което искаха, свърши, винаги казват едно и също

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца


file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
Mmm12
преди 8 месеца

Здравейте, от това, което видях на екранните снимки, вие се опитвахте да потвърдите паспорта си и трябваше да си направите селфи. Успяхте ли? Също така предоставихте ли документите, които преди това бяха изрязани в правилния формат и с цялата информация? Значи успешно ли си се верифицирал или не, защото според скрийншотовете не виждам нищо такова от чата на живо, затова питам. Ако не сте верифициран, какъв е проблемът с документа?

В тази ситуация ще трябва да преминете през този процес успешно, преди да можете да изтеглите пари, вероятно затова е отнело толкова време, че не сте успели да изтеглите.

Видях също, че имате отворена жалба, така че ако все още има проблеми, ще се опитаме да помогнем, но засега имам чувството, че по-скоро е грешка, че нещо не е доставено правилно в казиното. 😥🤔

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, последният ми мол беше на 24 февруари. Сега изпратих извлечението по сметката и направих снимка на банковата си карта...все още няма отговор

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини