ФорумОбсъждане на жалбиПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог (страница 4)

преди 10 месеца от celgebrink
|
14280 преглеждания 101 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
преди 8 месеца

Здравейте, вчера получих плащането си,

Все пак благодаря за помощта

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, какво да правя сега?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, вчера получих плащането си,

Все пак благодаря за помощта

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така че това е перфектно послание, бих казал. 🎉☘️

След колко време успяхте да го направите?

Също така, няма за какво, радвам се, че най-накрая си получи парите.

Както и да е, ще останеш ли в това казино? Предполагам, че е по-вероятно да е негативно след подобно преживяване, но си струва да попитате.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, какво да правя сега?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мисля, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развие оплакването и дали казиното ще реагира. Разбира се, можете да се консултирате с поддръжката на казиното, за да видите накъде отива вашият случай.

Най-добре би било казиното да отговори на оплакването ви и да се опита да хвърли повече светлина върху ситуацията и да ви помогне.

Но ще видим какво ще стане. Ако имате някакви новини, не забравяйте да ни уведомите.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Изчаках около седмица, защото имаше проблеми с депозитите, които бяха направени през уикенда. Изплащането мина много бързо вчера, след като обясних всичко.

Не мога да кажа нищо негативно за казиното и ще остана засега

Автоматичен превод:
silkeprasse
преди 8 месеца

О, не очаквах това, за да бъда честен, но разбира се, вашето мнение е уместно и се основава на опит. Така че няма да те обвинявам.

Е, приятно прекарване и ако имате нещо, което искате да споделите отново, не се колебайте да го направите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Спечелих 1000 € на залози на bruce / Nordic слотове.


Предоставих всички необходими документи за самоличност с изключение на снимка на банковата ми карта, която не е налична в момента, но имам екранни снимки на моя електронен портфейл.

Те отказват да приемат това. И имам нова карта на път. Те отказват да приемат този.


Някой изпадал ли е в тази ситуация преди?


За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 8 месеца

Преместих публикацията ви тук, в тази тема, където може би можете да получите някои отговори.

Опитахте ли да обясните на поддръжката на казината каква е точната причина да не можете да предоставите старата си карта? Трябва да има някакъв начин този проблем да бъде разрешен, поне се надявам 🤔. Кога поискахте тегленето и това ли е първата ви заявка в това казино или имахте ли успешни такива преди?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Загубих физическата си карта по време на преместване между градовете. Използвах телефона за плащане.

да Аз и всеки път те споменават картата. И съм обяснил. Време и време.


да Това ми е за първи път.

Пробвах около средата на февруари.


Това наистина става разочароващо.

А парите наистина ми трябват.

За разбирането.

Свейн.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 8 месеца

Здравейте!

Съжалявам да чуя за вашите проблеми. Звучи като напълно нормална причина картата да е недостъпна.

В същото време разбирам, че казиното може да е малко по-подозрително към вас. Все пак това, поне за мен, едва ли е достатъчно добра причина, за да ви държи далеч от печалбите.

Само за да бъдем напълно информирани, има ли друга опция за плащане, която бихте могли да използвате, за да извадите парите от казиното?

Или целият проблем е просто фактът, че вече нямате същата карта, която сте използвали преди за депозити (свързана с електронния портфейл, който споменахте), което води до невъзможността ви да преминете през формалностите?

Ако не греша, казиното иска да докажете, че имате достъп до опцията за плащане, която сте използвали, за да играете. Ето какво направих от него. Така че, моля, споделете вашето мнение по този въпрос 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

да Търсих навсякъде.

Дори имам записан пълният номер на картата. И нова карта на път. Споменах им това. Но те отказват.

Трябва да сменя адреса си. Написах град „Трондхайм" вместо Сърбъбс, където живея. „Хаймдал.

Но те са заседнали с картата....

Отказват да ми сменят адреса.


Имам новата си карта и имам кредитна карта.

Изпратил съм снимки на моите

-паспорт.

-Сметки

-Електронен портфейл

- Информация от моята банка

-Преводи от моята банка към казиното.



Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 8 месеца

Просто не трябва да изглежда така...

Е, вероятно е твърде рано, но смятам, че поддръжката на казиното няма да намери решение за вас и при такива обстоятелства трябва да се направи нещо.

Опитваме се да помогнем на играчи, които се сблъскват с подобни проблеми, така че бих искал да спомена нашата безплатна функция за оплакване.

Няколко много полезни основи са споменати в това ръководство 👈, което дава страхотна представа какво да очаквате, а самата жалба е достъпна точно тук 👈.

Според мен няма какво да губиш, със сигурност бих го пробвал.

влизаш ли

(PS: Трябва да попитам: наистина ли харесвате Сид Вишъс? 😎 Или е просто съвпадение?)

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

да Аз съм в!

Никога не съм правил това преди, така че не знам какво да правя.


да Направих имейла, когато бях по-малък. Той беше моят идол😅

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 8 месеца

Страхотно в ръководството, което Радка е предоставила, ще намерите всичко, което трябва да знаете за оплакването.

Въпреки това, просто щракнете върху тази връзка и можете да отворите жалба тук:https://casino.guru/complaints/all и след това намерете казиното, срещу което искате да подадете жалба, и опишете проблема си възможно най-добре. Можете да прочетете всички други неща, които можете да очаквате тук: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете и ние ще се радваме да им отговорим. Надявам се всичко да се реши справедливо. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Благодаря ти!

Имате ли опит с коригирани случаи?

Съжалявам, че никога не съм правил това преди.

За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Опитах се да попълня формуляра за оплакване, но не мога да го изпратя.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ти!

Имате ли опит с коригирани случаи?

Съжалявам, че никога не съм правил това преди.

За разбирането.

Свейн.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Можете да го проверите на тази връзка: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation , казиното не е имало много оплаквания срещу себе си досега и е разрешило всички тях, така че се надявам да стане и при вас. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитах се да попълня формуляра за оплакване, но не мога да го изпратя.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога ли да знам какъв е конкретният проблем и какво ви казва?

Можете ли да направите екранна снимка на целия екран? Какъв браузър използвате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Няма конкретен проблем.

Когато натисна бутона за изпращане. Нищо не се случва.

Може ли да е, защото добавям снимки в текстовия прозорец?

Автоматичен превод:
Sidv1cious92
преди 8 месеца

Да, моля, това със сигурност би било подходящо. Изображения или екранни снимки на целия екран биха били добри.

Може би можете да опитате да подадете жалба от друго устройство или да опитате да изчистите бисквитките или да опитате с различен браузър. Ако това продължава, ще се свържа с нашия екип, за да видя какво става.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини