ПРОБЛЕМИ С WAZAMBA

преди 1 година от lucaMahseu
|
2639 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте и от миналия четвъртък чакам превод от 1000 евро, свързвам се със съдействието на сайта и ми казва да сменя картата, сменям картата и ми казва, че се обработва,


ПРОБЛЕМЪТ И ДНЕС ОТИВАМ ЗА ДОСТЪП ДО САЙТА И МИ ДАВА БЯЛ ЕКРАН С ИЗПИСВАНЕ „ОБЕКТ, ОБЕКТ" КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?


НЯМАМ БАНКОВ ПРЕВОД ПО СМЕТКАТА

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


И аз не мога да вляза в страницата - същото съобщение.

Може ли някой да помогне с фона тук?


@Wazamba: Моля, кратка обратна връзка!


Благодаря.

Автоматичен превод:
Michi0815
преди 1 година

Получихте ли поне един банков превод?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте и от миналия четвъртък чакам превод от 1000 евро, свързвам се със съдействието на сайта и ми казва да сменя картата, сменям картата и ми казва, че се обработва,


ПРОБЛЕМЪТ И ДНЕС ОТИВАМ ЗА ДОСТЪП ДО САЙТА И МИ ДАВА БЯЛ ЕКРАН С ИЗПИСВАНЕ „ОБЕКТ, ОБЕКТ" КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?


НЯМАМ БАНКОВ ПРЕВОД ПО СМЕТКАТА

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

Предполагам, че сайтът може да има някои проблеми, но за съжаление нямам представа какво се случва.

Както виждам, че сте изпратили жалбата, ще се опитаме да се погрижим за оттеглянето. Междувременно ще се опитам да науча повече за случващото се с казиното.


актуализация:

Проверихме сайта и вече работи добре, освен това питаме и нашия контакт с Wazamba и тя не знае за никакви нередности. Просто малко съдържание е качено наскоро, така че вероятно може да причини проблема.


Можете ли да влезете в казиното сега, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


И аз не мога да вляза в страницата - същото съобщение.

Може ли някой да помогне с фона тук?


@Wazamba: Моля, кратка обратна връзка!


Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжаляваме, това е форум, а не платформа за социални медии @ не работи като знак за споменаване тук.

Предполагам, че никога не съм виждал някой от това казино да отговаря директно тук във форума. 🤔

Ако намеря някои отговори, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проверихме сайта и вече работи добре, освен това питаме и нашия контакт с Wazamba и тя не знае за никакви нередности. Просто малко съдържание е качено наскоро, така че вероятно може да причини проблема.


Можете ли да влезете в казиното сега, моля?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Първо, трябва да изчакате три дни, за да бъде обработено теглене. Въпреки че не е много, това е около 420 евро - сума, която или трябва да е налична, или не. Тогава плащането ще бъде отменено без причина. Бутонът за чат на живо също няма функция. Поисках ново изплащане. Целта ми не е да играя, а да получа спечелената сума. Но сега пак трябва да чакам три дни??? И отново остават в неизвестност дали плащането ще бъде отменено отново без посочване на причини. Тази ситуация е абсолютно неприемлива и аз съм наистина разстроен.

Автоматичен превод:
pqqtby7mp2
преди 8 месеца

И аз бих се разстроил..

Подозирам, че акаунтът ви е напълно потвърден, но нямате ни най-малка представа какво не е наред с изплащането, правилно ли предполагам?

Какво ще кажете да изберете друга опция за плащане? Или друг въпрос: Използвахте ли същата опция като за депозита?

Опитвам се да намеря някакви улики, за да ви помогна, така че ме уведомете.🙏


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини