ПРОБЛЕМИ С WAZAMBA

преди 1 година от lucaMahseu
|
4100 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте и от миналия четвъртък чакам превод от 1000 евро, свързвам се със съдействието на сайта и ми казва да сменя картата, сменям картата и ми казва, че се обработва,


ПРОБЛЕМЪТ И ДНЕС ОТИВАМ ЗА ДОСТЪП ДО САЙТА И МИ ДАВА БЯЛ ЕКРАН С ИЗПИСВАНЕ „ОБЕКТ, ОБЕКТ" КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?


НЯМАМ БАНКОВ ПРЕВОД ПО СМЕТКАТА

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


И аз не мога да вляза в страницата - същото съобщение.

Може ли някой да помогне с фона тук?


@Wazamba: Моля, кратка обратна връзка!


Благодаря.

Автоматичен превод:
Michi0815
преди 1 година

Получихте ли поне един банков превод?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте и от миналия четвъртък чакам превод от 1000 евро, свързвам се със съдействието на сайта и ми казва да сменя картата, сменям картата и ми казва, че се обработва,


ПРОБЛЕМЪТ И ДНЕС ОТИВАМ ЗА ДОСТЪП ДО САЙТА И МИ ДАВА БЯЛ ЕКРАН С ИЗПИСВАНЕ „ОБЕКТ, ОБЕКТ" КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?


НЯМАМ БАНКОВ ПРЕВОД ПО СМЕТКАТА

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

Предполагам, че сайтът може да има някои проблеми, но за съжаление нямам представа какво се случва.

Както виждам, че сте изпратили жалбата, ще се опитаме да се погрижим за оттеглянето. Междувременно ще се опитам да науча повече за случващото се с казиното.


актуализация:

Проверихме сайта и вече работи добре, освен това питаме и нашия контакт с Wazamba и тя не знае за никакви нередности. Просто малко съдържание е качено наскоро, така че вероятно може да причини проблема.


Можете ли да влезете в казиното сега, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


И аз не мога да вляза в страницата - същото съобщение.

Може ли някой да помогне с фона тук?


@Wazamba: Моля, кратка обратна връзка!


Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжаляваме, това е форум, а не платформа за социални медии @ не работи като знак за споменаване тук.

Предполагам, че никога не съм виждал някой от това казино да отговаря директно тук във форума. 🤔

Ако намеря някои отговори, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проверихме сайта и вече работи добре, освен това питаме и нашия контакт с Wazamba и тя не знае за никакви нередности. Просто малко съдържание е качено наскоро, така че вероятно може да причини проблема.


Можете ли да влезете в казиното сега, моля?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Първо, трябва да изчакате три дни, за да бъде обработено теглене. Въпреки че не е много, това е около 420 евро - сума, която или трябва да е налична, или не. Тогава плащането ще бъде отменено без причина. Бутонът за чат на живо също няма функция. Поисках ново изплащане. Целта ми не е да играя, а да получа спечелената сума. Но сега пак трябва да чакам три дни??? И отново остават в неизвестност дали плащането ще бъде отменено отново без посочване на причини. Тази ситуация е абсолютно неприемлива и аз съм наистина разстроен.

Автоматичен превод:
pqqtby7mp2
преди 1 година

И аз бих се разстроил..

Подозирам, че акаунтът ви е напълно потвърден, но нямате ни най-малка представа какво не е наред с изплащането, правилно ли предполагам?

Какво ще кажете да изберете друга опция за плащане? Или друг въпрос: Използвахте ли същата опция като за депозита?

Опитвам се да намеря някакви улики, за да ви помогна, така че ме уведомете.🙏


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам проблем с уебсайта wazamba, имам нужда от помощ. От месец се опитвам да изтегля парите от сметката си, вече опитах 5-6 пъти и нищо...

Последният път, когато поисках превод, заявката остана висяща 3 дни и на следващия ден парите се върнаха на сайта, тоест парите не бяха изпратени по сметката ми.

Много съм разстроен от тази ситуация и никой не може да я разреши. Може ли някой да ми помогне, моля

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Jguedes
преди 5 месеца

Ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем с вашето оттегляне. Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Ето връзката , където можете да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Лека нощ.

Спечелих €2990 миналата седмица и добре, от сряда, 30 май 2024 г., направих три тегления от €500 и те все още чакат, казват, че тегленията отнемат от 1 до 3 работни дни, направих тегленията чрез картата че направих депозитите и също по банков път.


Свързах се с чата няколко пъти, за да получа информация и те продължават да ми казват да изчакам, днес, когато се свързах с тях, те затвориха чата директно, не ме помолиха за никаква проверка и го споменах по време на тегленето чрез чат, за да проверя акаунта, аз също се свързах по имейл и ми го върнаха, сякаш не съществува, не знам, не ми създаваха толкова много проблеми да депозирам и ми създава усещането, че ми дават дълго време не правя тегления и наистина имам нужда от тези пари. Надявам се, че можете да ми помогнете.

Благодаря ви много предварително, поздрави.

Имам екранни снимки на всичко, което описвам в това съобщение, но не знам защо не мога да го изпратя от мобилния си телефон. Ще бъде резолюцията, теглото или разширението, но имам всичко, което представям графично.

Благодаря предварително

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
montsea
преди 5 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да извършат тегленето, така че все още сте в ранните етапи. Не знам дали казината обработват тегления през уикенда, но повечето не го правят.

Както и да е, виждам, че проверката не е била необходима, но липсата на отговор и изрязването на този от чата не ми се струва много справедливо решение.

Вече сте отворили жалба , така че е важно да имате търпение и нашият екип ще проучи всичко необходимо.

Засега не се напрягайте и ще видим как ще е и ако изникне нещо ново, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Добро утро.

Добре, изпратих снимките на имейла, които потвърждават всичко, което се случи.

Много благодаря.

всичко най-хубаво

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
montsea
преди 5 месеца

Страхотно, ако имате някаква нова информация, не забравяйте да я споделите в жалбата си и не се колебайте да я споделите и с нас.

Ще ти пожелая всичко най-хубаво. ☘️😎

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много благодаря.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини