ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с проверката на PARIMATCH акаунт

Проблеми с проверката на PARIMATCH акаунт

преди 1 година от luenrimm
|
2392 преглеждания 13 отговора |
|
преди 1 година

Добър ден

Много съм разстроен и в същото време тъжен, защото от всички къщи за залагания, в които съм играл, смятам "Parimatch" за най-лошата, защото като клиент (нас) ни карат да се движим по течението. Поради проверка на документи, където смятам, че трябва да има срок от дни, вече чакам повече от седмица.

Всичко започна, когато спечелих и исках да изтегля 10 000 солес на 20 октомври, тогава ме отказаха и ми поискаха списък с документи, който изпратих възможно най-скоро, защото в онлайн чата ми казаха, че колкото по-бързо го изпратиш, толкова по-бързо ще бъде всичко; Това обаче не беше вярно.

Всички знаем, че ако балансът остане, изкушението да играя отново е ужасно и ако това се случи в крайна сметка може да не изтегля нищо.

Всеки път, когато се опитвам да общувам, ми казват едно и също нещо:


„Сроковете за проверка са индивидуални за всеки акаунт.


Затова, моля, изчакайте и ще бъдете информирани за резултатите в имейл отговор."


и минаха повече от 7 дни


Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

За съжаление, проверките могат да отнемат много време в определени казина. 7 дни не са нещо, което смятам за необичайно. Това не означава, че казиното е нечестно или нечестно, но може просто да означава, че казиното е бавно и няма достатъчно човешки ресурси, за да обработва документите по-бързо.

Както и да е, това, което споменахте за изкушението, е много важно. Нямате ли опция може би да се самоизключите за една седмица, за да предпазите печалбите от загуба?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за отговора, чакам. Спрях да влизам в акаунта си и да питам кога ще бъда верифициран. Ще бъда много търпелив и се надявам да можете да ми отговорите.

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Така че е добре, че сте наясно и предпочитате да го приемете по този начин, за да не загубите средствата си. Стискам палци. Може би просто трябва да бъдете малко търпеливи, тъй като даваме на казината поне 14 дни, за да завършат процеса на проверка.

Що се отнася до жалбата , надявам се, че Томас ще стигне до вас възможно най-скоро и всичко ще продължи напред.

Ако имате някаква нова информация относно проверката на акаунта, не се колебайте да уведомите Томас и ако можете, също така ни информирайте тук във форума. Желая ви късмет.

Автоматичен превод:
преди 1 година


АКТУАЛИЗИРАНЕ

На 28 октомври ми поискаха банково извлечение, показващо депозитите, които съм направил по сметката си. И го изпратих същия ден.


банково извлечение


Всички документи са изпратени и чакат отговор по пощата.


Допълнителен факт: сумата вече не е 10 125 солес, днес, 30 октомври, балансът ми е 21 015,86

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Означава ли, че сте играли с печалбите, които сте имали там, и сте успели да спечелите дори повече?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, тъй като вече две седмици не са ми отговорили. Но от 30 октомври вече не влизам в акаунта си; Все още чакам резултата от проверката.

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Мисля, че това е правилното нещо, за да се предпазите от загуба на парите си. Съжалявам, че казиното не може да ви отговори 2 седмици, защото не мисля, че е професионално.

Въпреки това, можете ли да ме уведомите дали проверката е била успешна или не? Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Все още го обработват, надяваме се днес, 2 ноември, да е денят на резултатите.

Просто чакам отговора, за да мога да се оттегля. поздравления

Благодаря ви за съдействието

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

От моя гледна точка 14 дни за верификация на акаунта са малко прекалено. Просто е твърде дълго за моя вкус. Някога казвали ли са ви възможна причина за толкова дълъг процес досега? Дали казиното разследва нещо конкретно, например?

Е, ние ще бъдем тук за още една актуализация, независимо дали става въпрос за публикация от вас или за напредък на оплакване. Не се притеснявайте; не си сам в това.

Междувременно запазете спокойствие и пазете печалбите си.👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, Радка, да, при мен е много дълго и сериозно се чувствам зле. Просто исках да изтегля парите си, които спечелих в „казиното". И истината е, че отнемат много време.

Не ми дадоха причина за проверката, но процесът на проверка започна, когато исках да изтегля парите си, просто това.

PS: Качих жалбата си, където чакам отговора на Томас.

Автоматичен превод:
luenrimm
преди 1 година

Да, прав си, че отнема ненужно много време и знам защо се чувстваш несигурен. Фактът, че не ви дадоха никаква причина, ме натъжава, защото знам как един смислен отговор може да успокои играч.

Що се отнася до оплакването, надявам се, че Томас скоро ще стигне до теб и нещата ще се развият. Разбира се, със сигурност се надявам на по-добро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е най-лошият спортен букмейкър, който някога съм използвал и съм използвал много. Когато за първи път се присъединих към parimatch, бях потвърден след 24 часа без проблем. След това продължих да правя залози, да депозирам и да тегля без проблеми. Тогава реших да направя депозит от $500 и превърнах тези пари в над $4300 CAD. След това се опитах да се оттегля и проверката ми беше премахната и „в процес на обработка". Измина почти месец и чрез имейли изпратих селфита с личната си карта, банкови извлечения, кредитни извлечения, лицензи и национални здравни карти, но все още без потвърждение. Да не говорим, че обслужването на клиенти е най-лошото, с което съм се сблъсквал. Започвам да си мисля, че компанията е измамна. Някой съвет?!

Автоматичен превод:
busterivany
преди 1 година

Здравейте, няма нужда да публикувате това няколко пъти в различни теми. Вече ви отговорих тук и бих искал да продължа разговора за конкретно казино там. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини