ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с проверката и тегленето.

Проблеми с проверката и тегленето.

преди 9 месеца от STAICU18
|
1786 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте, направих депозита си с помощта на временна виртуална карта Revolut. Не може да се държи физически, но се генерира от основната ми дебитна карта. Поради тази причина, за сигурност на притежателя, временната карта не е със същия IBAN. Името ми също го няма. Казиното казва, че картата трябва да има моето име и същия IBAN, въпреки че това е невъзможно за мен, аз се свързах с моята банка и няма документ, в който виртуалният IBAN да се появява на истинската физическа карта, защото ако аз, когато правите плащане онлайн или в казино машината, въвежда се виртуалната карта, а не реалната. Предоставих пълни подробности за основната дебитна карта, използвана за депозит/теглене, но казиното отказва да я приеме. Следователно не мога да изтегля парите си, сметката не може да бъде потвърдена. Отново споменавам, че изпратих всички документи и доказателства с истинската карта Revolut, на която има моето име и абсолютно всички пинове, които ми поискаха, но изглежда, че няма нищо в това, което се случва, искам днес 01/ 28/2024 споменах, че имам €5000 в игралната си сметка от HITNSPIN.COM. Не мисля, че е нормално да седя и да чакам да си получа парите...

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
STAICU18
преди 9 месеца

Е, това наистина е тъжно; от друга страна, казиното трябва да е сигурно, че тази виртуална карта е ваша.

Предполагам, че не сте много запознати с процедурите на KYC (Know Your Customer), нали?

Нашият безплатен електронен курс може да ви помогне 👈

Наистина трябва да мислите предварително, защото всяко прилично казино в крайна сметка ще ви поиска такова нещо. Не се препоръчва използването на тази временна карта. Но има начин казиното да приеме, бих казал. Видеообаждането може да е решението; по време на това обаждане ще получите достъп до акаунта в Revolut, за да покажете, че картата наистина е регистрирана във вашия акаунт, въпреки че името липсва, защото картата е само временна.

Съжалявам да видя, че никой от казиното не е предложил този начин. 🤔

Може би чрез жалбата бих казал, че си заслужава усилието!


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Искам да отбележа, че вече изпратих снимки от приложението си за онлайн банкиране, на които ясно се вижда, че този IBAN е мой. Качих и моя снимка с таблета в ръка и можете да видите заявения IBAN абсолютно. Това е, след като изпратих извлечение, потвърждаващо, че този IBAN е изцяло мой и се генерира от основния ми акаунт. Съветвате ли ме да кача видеоклип, показващ как мога да навигирам в моята онлайн банкова сметка след всички подробности, изброени по-горе?

Автоматичен превод:
STAICU18
преди 9 месеца

Не, вместо това ви съветвам да поискате от казиното да организира обаждане, чрез което ще им покажете временната карта във вашия акаунт в Revolut - при споделяне на екрана в реално време. Никога не качвайте такова видео навсякъде; това е много рискована идея 🙏


Мислите ли, че можете да опитате да им предложите това обаждане за проверка?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, да, всичко е наред 😊Бих искал да затворя този случай. Благодаря за помощта ви 😁

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
STAICU18
преди 9 месеца

Хей, получи ли всичките си пари?

Ако е така и вече не се нуждаете от нашата помощ, би било най-добре да потвърдите това на Вероника и да й отговорите.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Поздравления, разбира се, и се радвам, че всичко е решено без допълнителни ненужни проблеми.

Ще продължите ли да играете в това казино? 🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини