ФорумОбсъждане на жалбиПредупреждение за казино Primebetz

Предупреждение за казино Primebetz (страница 3)

преди 1 година от mattycuster
|
10940 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 11 месеца

Качих доказателството си за адрес на 16... file

Отново няма имейли, в които да се казва, че е проверен или нещо подобно. Тогава получих този имейл вчера.... file

Проверка на фактите - Моят акаунт БЕШЕ напълно потвърден според имейлите, които изпратиха преди повече от месец. Тяхната система, захранвана от AI на трета страна, провери и потвърди всичко, което primebetz потвърди по имейл. След това те отмениха проверката ми със задна дата, когато поисках закриване на акаунта ми и връщане на баланса.


Те никога не са проверявали моя нов POA и сега се опитват да откраднат моите €297 печалби и €300 депозит (които никога не съм губил).


Това е явна кражба и опит да се игнорира веригата от събития.


Гуруто на Caisno трябва да ги премахне от сайта и/или да постави предупреждения, това е направо, предварително организирана кражба.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Вашият случай се проточи доста дълго и виждам, че все още няма приключване. Според екранните ви снимки казиното е затворило акаунта ви и е взело печалбите ви, защото сте дали невярна информация. Изобщо не го разбирам, защото веднъж си се верифицирал без проблем и сега се получи тази ситуация.

Мисля, че Ник все още разследва този случай и ще видим как ще се развие. Надявам се, че решението на казиното не е окончателно и всичко ще бъде решено справедливо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е пълен боклук, те използват софтуер с изкуствен интелект на трета страна, който потвърди моята самоличност, проверка на живостта и доказателство за адрес.


Те анулираха доказателството ми за адрес само когато поисках да затворя акаунта и поисках пълния баланс.


Отне им 9 дни, за да отговорят и да проверят екранната ми снимка на skrill и никога не са отговорили на доказателството за адрес, което качих на 16 ноември. Те просто изпратиха горното.


Всичко това беше умишлено и кражба.


Да откраднат печалбите ми е едно, но те се опитват да откраднат депозита ми (който никога не съм губил).


Те също така маркираха всяко теглене, което се опитах да публикувам в trustpilot.


Casinoguru трябва да постави предупреждения за това казино. Те са просто изскачащ сайт за измама и поведението им е престъпно.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Съчувствам ви в този случай, защото знам колко неприятно трябва да бъде да се окажете в проблеми, които смятах, че ще бъдат доста лесни за разрешаване.

Все още обаче нищо не е приключило и жалбата е отворена . Бих искал нещата да се решат справедливо и междувременно надеждата да живее. Така че нека се опитаме да не отхвърляме този проблем все още и да изчакаме окончателното решение от всяка страна.

Стискам ти палци и ти желая много късмет и здрави нерви. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за пожеланията.


Но вие трябва да поставите предупреждение за другите играчи.


Начинът, по който се държаха primebetz, е тук за всички и е ужасяващ. Това е предумишлена кражба.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Не се притеснявайте, съобщението е изпратено - последствията идват, когато жалбата бъде затворена, и всички играчи са добре дошли да разглеждат всички подадени жалби срещу всяко казино по всяко време, дори когато жалбите са все още отворени, какъвто е вашият случай.

Докато не бъде написана последната дума, всичко е възможно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря.


Казиното ме игнорира вече...

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Винаги мразя да чувам, когато казино игнорира играч. 😥

Както и да е, жалбата все още е отворена и се чудя дали казиното ще отговори и как ще излезе накрая. Имам чувството, че това е безкрайна история. Пази се.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Казиното ще продължи да прави опити за кражба.


Току-що получих следния автоматизиран имейл от тях. Две седмици след като изпратих третото си доказателство за адрес и седмица след като ми изпратиха имейл, за да кажат, че не съм преминал KYC (което е лъжа според тази и моята тема за оплакване).




Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Бих казал, че е разумно първо да изчакаме някакво заключение. Вашето мнение е очевидно, но честно казано, все още не е приключило.

Бих искал да видя онези доказателства, които чакаме сега... С късмет решението е наблизо!🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря ти.


също така би било интересно да разбере защо техният базиран на изкуствен интелект софтуер (за който те плащат и е добре известен) ме провери и моето доказателство за адрес не е проблем...

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Хм, това е друг интересен въпрос. Смятам, че е лесно да се каже, че дори AI софтуерът е способен да прави грешки... Мислите ли, че ще чуем това? 🤔

Спирам със спекулациите, защото за мен AI е доста спорна тема. Но тук не става дума за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Не бих се изненадал….За съжаление.


Но „грешката" изглежда беше забелязана едва когато исках да изтегля баланса си и да закрия акаунта си…

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file Какъв шок. Те не отговарят. Или предоставяне на някакви „доказателства".


Надявам се, момчета, да включите това казино в черния списък, тъй като сте видели техния предумишлен акт на кражба тук. Те също ме игнорираха над 3 пъти, когато попитах „кой е вашият регистриран адрес"?

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Вярвам, че това определено не е приятно нещо, с което да се справяте. Жалбата обаче все още е отворена и искам да се надявам, че казиното ще даде отговор отново и тази сага в крайна сметка ще бъде разрешена.

Що се отнася до черния списък, ние не поставяме казината в черен списък, но ако казиното не отговори и жалбата бъде затворена като неразрешена, казиното ще има отрицателен засегнат рейтинг.

Все пак още не е свършило и се надяваме, въпреки че върви, да се получи добре. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не поставяте в черния списък казино, което активно е крало от играч?

Дори и идиот би могъл да прегледа разбивката на тази сага и да види, че това е предумишлена кражба?

Нямате ли задължение да предупреждавате играчите?


file Това е последният им отговор на моята жалба. Предполагам, че този „Николас" е друг лош играч, от когото са откраднали, и неправилно са поставили името му в жалбата ми.


Автоматичен превод:
mattycuster
преди 11 месеца

Ние не поставяме казината в черни списъци, ние просто търсим подходящи черни списъци, където могат да бъдат намерени.

Колкото до самия ти случай, съчувствам ти, но още не е приключил, така че ще е добре да изчакаме пълния резултат. Играчите ще могат да видят през каква ситуация сте преминали, благодарение на жалбата и благодарение на форума.

Относно Николас, имам чувството, че казиното мисли за този, който се занимава с оплакването ви, а не за друг играч.

Както и да е, много ще се радвам, ако това бъде затворено и разрешено, защото се проточи изключително дълго време и не смятах, че е необходимо. Въпреки това, тъй като все още е на етапа, на който е, неприятно ми е да го кажа, но ще трябва да изчакаме и да видим как ще свърши. Иначе все още не искам да изпреварвам себе си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Значи казиногуру са корумпирани?


След 2 месеца вие отхвърлихте тази жалба като „неоснователна, тъй като играчът не изпълни kyc".


Всеки в тази тема знае, че това е невярно, тъй като акаунтът ми беше потвърден.


Значи casinoguru просто пренебрегва реалността и позволява на казиното не само да ОТКРАДНЕ печалбите ми, но и депозита ми от €300 (който никога не съм губил)?


file

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 10 месеца

Здравейте, не мисля, че сме корумпирани. Ник, който адресира жалбата ви, оцени ситуацията, както сте публикували на екранната снимка, и че не сте успели да завършите успешно KYC.

Знам обаче, че не сте доволни, защото след подобно преживяване и аз щях да бъда и още повече, ако акаунтът ми вече беше верифициран веднъж и тогава казиното щеше да поиска още документи. Но казиното има право да ги поиска и ако не е било възможно да ги предостави, жалбата е затворена.

Трябва да призная, че съжалявам, че ситуацията се разви по този начин, особено след като това дело се проточи толкова дълго. Страхувам се, че нашият екип няма да може да помогне повече и освен ако не можете да предоставите подходящ документ, вероятно няма да изтеглите парите си.

Твърдо вярвам, че ако документът, изискван от казиното, е подходящ, ще можете да теглите. 😥

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини