Говориш пълни глупости. Това е смешно и вие явно сте корумпирани. Разбирам, че вашият хитрост е „г-н Емпатия", но това не работи тук, когато не се обръща внимание на действителната реалност и фактите:
Нека да проверим фактите.
1 - Бях НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН от казиното, използвайки техния софтуер, генериран от AI, трета част.
2 - Казиното ме отмени, когато поисках пълно теглене и сметката ми беше затворена.
3 - Казиното никога не е обяснило защо съм бил верифициран и след това непроверен...
4 - Не получих обяснение защо две последващи доказателства за адреси бяха отхвърлени.
5 - Защо депозитът ми е откраднат? Никога не съм губил това, те нарушават законодателството на ЕС за защита на потребителите, като крадат това и caisnoguru е съучастник в това.
6 - Защо жалбата току-що приключи? Допълнителни доказателства бяха изискани от казиното и така и не бяха предоставени.
Вие просто позволявате на казино да извършва кражби на депозити под прикритието на „неуспех на KYC", КОГАТО БЯХ ДОКАЗУЕМО ПРОВЕРЕН ПРЕДИ ДОРИ ДА ДЕПОЗИРАМ!!!!!
Искам да се оплача от тази шега на сервиз. Как да направя това?
Не мога да повярвам на този сайт, вие сте шега и имам здрав разум да предприема съдебни действия срещу вас и казиното.
*Бележка под линия – Казиното отбеляза моите отзиви срещу тях на Trustpilot, те също отказаха да ми дадат регистрирания си бизнес адрес, за да мога да изпълня съдебно разпореждане... Гуруто на казиното просто позволява друга ситуация на разпръскване.
You are talking utter rubbish. This is laughable and you are clearly corrupt. I get your shtick is 'Mr Empathy' but this doesn't work here when actual reality and facts are not being addressed:
Let's fact check you shall we.
1 - I was FULLY VERIFIED by the casino using their AI generated third part software.
2 - The casino unverified me when I requested a full withdrawal and my account closed.
3 - The casino has never explained why I was verified and then unverified...
4 - I have received no explanation as to why two subsequent proof of addresses were rejected.
5 - Why has my deposit been stolen? I never lost this, they are breaking EU consumer law by stealing this and caisnoguru is complicit in this.
6 - Why did the complaint just close? Extra evidence was requested from the casino and never provided.
You are simply allowing a casino to commit theft deposits under the guise of 'failing KYC' WHEN I WAS PROVABLY VERIFIED BEFORE I EVEN DEPOSITED!!!!!
I wish to complain about this joke of a service. How do I do this?
Cannot believe this site, you are a joke and I have a good mind to take legal action against you and the casino.
*Footnote - The casino flagged my reviews against them on trustpilot, they also refused to give me their registered business address so I could do a court order....Casino guru is simply allowing another scatterhall situation.