НачалоФорумОбсъждане на жалбиПредупреждение за казино Primebetz

Предупреждение за казино Primebetz (страница 4)

преди 1 година от mattycuster
|
13 210 преглеждания 67 отговора |
|
1...3 4
преди 1 година

Говориш пълни глупости. Това е смешно и вие явно сте корумпирани. Разбирам, че вашият хитрост е „г-н Емпатия", но това не работи тук, когато не се обръща внимание на действителната реалност и фактите:

Нека да проверим фактите.


1 - Бях НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН от казиното, използвайки техния софтуер, генериран от AI, трета част.

2 - Казиното ме отмени, когато поисках пълно теглене и сметката ми беше затворена.

3 - Казиното никога не е обяснило защо съм бил верифициран и след това непроверен...

4 - Не получих обяснение защо две последващи доказателства за адреси бяха отхвърлени.

5 - Защо депозитът ми е откраднат? Никога не съм губил това, те нарушават законодателството на ЕС за защита на потребителите, като крадат това и caisnoguru е съучастник в това.

6 - Защо жалбата току-що приключи? Допълнителни доказателства бяха изискани от казиното и така и не бяха предоставени.

Вие просто позволявате на казино да извършва кражби на депозити под прикритието на „неуспех на KYC", КОГАТО БЯХ ДОКАЗУЕМО ПРОВЕРЕН ПРЕДИ ДОРИ ДА ДЕПОЗИРАМ!!!!!

Искам да се оплача от тази шега на сервиз. Как да направя това?


Не мога да повярвам на този сайт, вие сте шега и имам здрав разум да предприема съдебни действия срещу вас и казиното.


*Бележка под линия – Казиното отбеляза моите отзиви срещу тях на Trustpilot, те също отказаха да ми дадат регистрирания си бизнес адрес, за да мога да изпълня съдебно разпореждане... Гуруто на казиното просто позволява друга ситуация на разпръскване.



Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Трябва да кажа, че вашите публикации ми бяха препратени от моя екип и първоначално си мислех, че ще е нещо много сложно, но бих казал, че всъщност е точно обратното. Резюмето е доста просто:

  1. AI потвърди вашия акаунт
  2. Когато казиното провери документите ръчно, те поискаха друго POA
  3. Вие се оплаквате тук - казиното продължава да повтаря, че се нуждае от друго POA, вие продължавате да повтаряте, че вече сте изпратили POA преди и те трябва да са добре с това.
  4. Не предоставихте друго POA, вашият случай беше приключен.

Това е често срещан случай на играч, който не може да се справи с егото си, случва се през цялото време. Ето защо често повтарям тук във форума, че играчите трябва да си сътрудничат с казиното и да изпращат „всичко", което е поискано, за да получат парите си, защото парите са най-важните. Имам предвид всичко, с изключение на голи снимки и т.н., но вече сме виждали някои странни искания в миналото.

Разбира се, тогава можем да обсъдим дали исканията от страна на казиното са оправдани, можем да го сравним с искания от други казина, можем да се свържем с различни органи и да поискаме тяхното мнение. Можем да преценим дали заявките са резултат от стратегия за забавяне, при която казиното се опитва да принуди играча да загуби печалбите, докато се занимава с целия процес.

В края на деня можем да се съгласим, че целият процес на проверка е бил толкова неудобен, че не можем да виним играча, че е грабнал печалбите и никога не се е върнал. Наистина е възможно потребителското изживяване да е било ужасно, тъй като играчът е трябвало да изпраща различни POA, докато единият най-накрая бъде приет, докато друго казино ще приеме първото без никакви проблеми.

Мислите ли, че някой орган ще реши във ваша полза, когато разберат, че казиното е поискало друго POA, а вие не сте го предоставили? Можете да заплашвате с адвокати, Trustpilot, законодателството за потребителите и т.н., но остава един важен факт. Казиното ви помоли поне 5 пъти да предоставите друг POA, докато вие не го предоставихте и това е цялата история.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ти си идиот.


Предоставих общо 3 POA.


Два бяха проверени от тяхната система за потвърждение на трета страна, задвижвана от изкуствен интелект и впоследствие моят акаунт беше проверен.


Може би трябва да извадите главата си от дупката, в която сте я пъхнали, и наистина да отделите време, за да прегледате обективно веригите от събития.


Добрите стари филиали. Никога не разочароваш играчите, нали? Дори когато играчът е верифициран ДВА ПЪТИ! Преди депозирането все още може да е грешка на играчите, че не са проверени и депозитът им е откраднат?


Страшно е, че някой като теб може да служи на журито на Ona.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Току-що описахте точно това, което описах. AI ви провери, казиното поиска друго POA, вие го предоставихте. Casino поиска друга или същата в различен формат (изискваха PDF вместо снимка, предполагам, че е, защото снимките се подправят по-лесно). Вие не го предоставихте и започнахте да убеждавате казиното, както и нас тук, че предоставеното от вас е достатъчно. Очевидно не беше. Това е цялата история.

Ако още веднъж наречете мен или екипа ми „идиот" или нещо подобно, ще забраня акаунта ви за постоянно. Ние нямаме толерантност към подобно поведение.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ще забраните ли акаунта ми за постоянно? И аз съм този с егото?


Може би отделете малко време, ангажирайте обективния си мозък и проследете веригата от събития.

Предоставих 3 POA

Едното беше одобрено от софтуера за изкуствен интелект, след което не беше потвърдено със задна дата от казиното, без обяснение.


Следващите две POA отнеха 7 и 9 дни, за да бъдат отхвърлени от хората (много по-ефективно от AI, нали?) без дадено обяснение.


След това вашата „служба за оплаквания" отхвърли жалбата като неоснователна, като по този начин беше съучастник в кражбата не само на печалби, но и на моя ДЕПОЗИТ, който дори не загубих! Което е пълно нарушение на потребителското законодателство на ЕС.


Всеки критично мислещ индивид, който не е shill казино или партньор, може да види цялото това изпитание какво представлява. Предумишлена кражба от казино.


Бих предложил да предоставя нотариално заверен документ, за да мога да получа депозита си обратно. Но какъв е смисълът, когато AI може да бъде отменен от казина и филиали?


Това беше шега.


Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Няма какво да добавя. Просто повтаряте историята отново и отново и аз не казвам, че историята не е истинска. Просто казвам, че ако сте предоставили 4th POA или само такъв, от който казиното би било доволно, тогава можете да избегнете всичко това.

Когато работех в казино, си спомням един луд играч, който ни изпрати приблизително 26 снимки на документи за самоличност за проверка. Отне около 2 седмици и нито една от снимките не беше приемлива. Просто не се показваше или не беше във формат и качество, които можехме да приемем.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Работили сте в казино 🤢. Значи вие сте апологет на казиното?


Качих всичките си KYC преди депозирането. Бях проверен. Казиното със задна дата анулира моето POA, когато поисках закриване на акаунта.

Предоставих допълнителни две POA. Казиното ги отказа без обяснение.

Казиното активно краде депозита ми (ако не могат да ме проверят - игнорирайки факта, че са го направили), защо се опитват да задържат депозита ми? Законът за потребителите на ЕС диктува, че сумата трябва да бъде възстановена.

Дори предложих да нотаризирам POA.

Какво бихте ми предложили да направя?

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Наистина ли ме питаш какво да правя? Вече го споменах няколко пъти.

Бих им изпратил друго POA, тъй като те го поискаха, щях да получа парите и да напусна казиното завинаги, тъй като вероятно нямаше да съм доволен от техния недружелюбен процес на проверка. Това бих направил.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини