ФорумОбсъждане на жалбиПредупреждение за казино Primebetz

Предупреждение за казино Primebetz

преди 1 година от mattycuster
|
10976 преглеждания 67 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година

Горе главата момчета.....


Моят акаунт беше напълно верифициран с Primebetz.


Регистрирах се и депозирах. Дадоха ми бонус. Отмених това и играх с парите си.


Не се показват методи за теглене, казаха ми, че coinspad трябва да бъде. Трябваше да депозирам 10 евро със skrill, за да активирам skrill като метод. След това изтеглих половината от баланса си със skrill.


Два дни по-късно те анулираха тегленето ми, със задна дата отмениха потвърждението на доказателството ми за адрес (срещу закона?) и премахнаха всички методи за теглене.


Чатът за съжаление ме излъга и дамата, която ми изпращаше имейл с „Ела", току-що спря.


Нуждаете се от помощ тук. Освен това са нови, толкова добре е да поставите това тук, за да спрете други играчи да бъдат хванати, ако са още един сайт за измама


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е изненадващо, когато им казах да затворят акаунта и няма да играя, издаденото ми от правителството ПУБЛИКУВАНО доказателство за адрес беше отхвърлено.


Вижте приложеното. Не е посочена причина, не е посочена причина защо предишното ми доказателство за адрес е било потвърдено и след това НЕПОТВЪРДЕНО!


file


в момента има открита жалба до casinoguru.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Mattycuster,

Извинявам се за неудобството. Нашият финансов екип поиска от вас да качите нова POA и 30-дневно извлечение на вашия акаунт в Skrill. Моля, бихте ли качили тези документи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Качих издадено от правителството доказателство за адрес преди 2 часа, не е изненадващо, че го отхвърлихте в рамките на 2 часа. Без обяснение, също така без обяснение защо предишното доказателство за адрес беше одобрено и след това, когато исках да изтегля със задна дата НЕПРОВЕРЕН!


Не качвам 30-дневно извлечение от skrill за депозит от 10 евро в skrill, КОЕТО НАПРАВИХ САМО ЗАЩОТО ВИЕ МИ КАЗАХТЕ ТЪЙ КАТО ВАШЕТО КРИПТО ТЕГЛЕНЕ НЕ СЕ ПОКАЗВАШЕ И ТРЯБВАШЕ ДА ГО АКТИВИРАМ ЗА ТЕГЛЕНЕ. СЪЩО ТАКА ЛИНКЪТ, КОЕТО ИЗПРАТИХТЕ ДОРИ НЕ РАБОТИ!


Не играя на вашия сайт и нямам голямо количество доказателства за адреси, които да проверите и след това със задна дата да отмените проверката без обяснение.


Уточних, че искам пълното ми салдо (всички от кешплей без бонус) да бъде изтеглено и акаунтът ми да бъде закрит. Просто нямам никакво доверие в подобно поведение и ми писна от вашите нови сайтове, които се появяват и мамят хората.

Това или е решено, или, както знаете, „ELLA" отива по законния път.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Само за да знаят хората, че тези измамници току-що маркираха прегледа ми в trustpilot и го премахнаха. Виж приложената.


Няма проблем, изпращам всичко като доказателство, за да го възстановя и споделям опита си на повече сайтове.


„ELLA" очевидно работи здраво.... file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само за да могат в бъдеще други играчи да видят доказателство. Прикачен е имейлът, на който са ме верифицирали преди дни.


Приложено е и снимката на моя skrill от последните 30 дни и 10-те евро, които ELLA ми каза да депозирам (които жена ми трябваше да ми изпрати). ТАКА че мога да активирам метода за теглене filefile .



Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Здравейте!

Мисля, че би било най-добре да изчакате друга актуализация от представителя на казиното. 🤔

При късмет жалбата няма да е необходима, но виждам, че също се стремите да информирате общността, за което бих искал да ви благодаря.

Ще следя тази тема.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опасявам се, че всички актуализации са напълно безполезни и представителят „Ella" положи повече усилия, за да премахне отзивите ми от други сайтове.

Когато даден сайт ви верифицира, след това ви отмени и всеки следващ документ, който те отказват без обяснение, знаете, че това завършва по много объркан начин (погледнах назад във форума на CG за казина, показващи това поведение).

Може би би било добре предупредителните публикации да са свързани с рецензии на вашия сайт? Много случаи тази година, в които би помогнало на играчите.



Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Здравейте, виждам, че не сте чакали нищо и в крайна сметка сте отворили жалбата. Вече прочетох проблема ти, защото го сподели в друга тема и ще е важно да изчакаме как ще се развие ситуацията и докъде ще стигне нашият екип.

Както и да е, всички документи, които сте дали на казиното за проверка, отново бяха отхвърлени, нали? Ситуацията е доста сложна и ми е любопитно да видя как ще се развие всичко накрая. Бихте ли ме уведомили, когато имате нова информация?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не.


Прочети отново темата. Документите и сметката бяха проверени и след това ретроактивно отменени от казиното, когато казах, че няма да играя там отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Mattycuster,

Моля, предоставете исканото алтернативно доказателство за адрес. Ако документът е електронен, моля, предоставете оригиналния PDF файл.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Както по-рано споменах много пъти, ПРЕДОСТАВЯХ АЛТЕРНАТИВЕН POA. Това беше сметка, издадена от правителството. Ти го отхвърли.


Нямам обилни количества POAS. Вие одобрихте един, след което го отменихте със задна дата. Вторият ми документ вие отхвърлихте без обяснение.


Единственото нещо, което ми остана е pdf телефонна сметка? Ще стане ли това? (въпреки че имам нулево доверие, като ви потвърдих едно POA и след това ретроспективно непроверих, когато казах, че не искам да играя във вашето казино и поисках пълния си баланс…..)

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не.


Прочети отново темата. Документите и сметката бяха проверени и след това ретроактивно отменени от казиното, когато казах, че няма да играя там отново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, видях, че акаунтът вече е верифициран веднъж, но когато сте написали, че документите са неверифицирани със задна дата (адрес), това означава, че акаунтът все още не е верифициран и трябва да направите допълнителен. Разбирам обаче, че ако има проблем и казиното продължава да отхвърля вашия алтернативен документ, това трябва да е караница.

Както и да е, все още имате отворена жалба, така че ще видим докъде ще стигнем, ако проблемите продължават. Но се надявам, че ще можете да качите документ, който ще бъде подходящ за казиното, и ще бъдете напълно верифицирани отново и ще можете да извадите парите си. Уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не може да ви верифицира и след това, когато поискате салдото и сметката ви да бъдат затворени, впоследствие да ви премахне верификацията. Това на практика е кражба и принуда.


Предоставих алтернативно издадено от правителството доказателство за адрес. Това беше отхвърлено без обяснение. Неразумно е да се очаква хората да имат големи количества POA. Какъв е смисълът да ги предоставяте, когато бъдат проверени, след това непроверени и/или отхвърлени без посочена причина. Неговото прихващане и невероятно хитър.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Разбирам какво имаш предвид. Току-що прегледах жалбата ви , където казиното пише, че чака вашето допълнително POA. Казвате, че сте го изпращали няколко пъти и винаги е било отхвърляно. Интересно ми е как ще стане това, защото е доста странна ситуацията, но според мен не е трудна за разрешаване. Така че ще чакам вашата актуализация, независимо дали сте успели да я потвърдите или не.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще актуализирам тук, те ме игнорираха по имейл и игнорираха всеки опит за приятелско разрешаване

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Трудно е, ако не можете да постигнете споразумение с казиното за такова нещо. На мен лично не ми е никак сложно и от една страна разбирам, че казиното има някакви процедури, но от друга страна не разбирам какво не е наред с POA, което пак си дал за проверка.

Както и да е, просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се окаже в крайна сметка. Ще го повярвам добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като сте играли онлайн в продължение на 7 години, това е поведение на лош/неретичен сайт.

Проверката на документ и след това анулирането на документ не е нищо друго освен престъпление и опит за кражба на пари.

Те не опитват никаква форма на разрешаване, просто казват „Изпратете друга POA". Опит да се игнорира реалността, че моята оригинална POA е била проверена, а след това непроверена. Също така пренебрегвайки факта, че изпратих друго POA, което те отхвърлиха без обяснение. СЪЩО ИГНОРИРАйки реалността, предложих единственото нещо, което ми остана, а това е телефонна/нетна сметка в pdf.


Те обаче намериха време да изпращат промоциите ми всеки ден по имейли, въпреки че ме забраниха да имам достъп до тях и рецензията ми постоянно бе маркирана в trustpilot.


Скоростта на оплакванията на този сайт също е толкова бавна, че е трудно да се види, че това някога ще бъде разрешено, което е една от причините, поради които измамни казина като това успяват да процъфтяват.

Автоматичен превод:
mattycuster
преди 1 година

Разбирам, че със сигурност не е приятна ситуация, когато казиното не се опитва да ви помогне и всичко върви бавно и без последователен резултат.

Въпреки това, що се отнася до оплакването, не сте единственият, който има оплакване, но много други играчи, които също се нуждаят от помощ. Ето защо бих искал да бъдете по-търпеливи, защото не е възможно всичко да се реши веднага. От вашата жалба виждам, че топката е в игрището на казиното и сега те трябва да отговорят, така че ще видим накъде ще върви оттук нататък. Когато имате актуализация, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не съм казал, че съм единственият, който има оплаквания.


Просто предоставям малка обратна връзка. Досегашният ми опит показва, че лицето, което се занимава с жалбата ми, отговаря изключително бавно (изминаха повече от 5 дни). Казиното всъщност е по-бързо, въпреки че не казват нищо забележително.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини