ФорумОбсъждане на жалбиПравила за обръщане на онлайн изтегляне във Великобритания

Правила за обръщане на онлайн изтегляне във Великобритания

преди 4 години от bernie71111
|
4303 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 години

Здравейте, Гай Направих теглене на 26/4/2020 от онлайн казиното Dream Vegas, но глупаво се върнах в рамките на 2 часа и обърнах тегленето, тъй като тази опция беше налична и загубих партидата !!! Но само малко след това те премахнаха възможността да отменят всяко оттегляне, заявявайки „Поради правителственото законодателство, след като оттеглянето не може да бъде отменено", се чудех дали те трябваше да прилагат този закон по-рано на своя сайт и ако можеше да Потенциално искам парите си обратно ?? Всеки съвет би бил много добре дошъл. С уважение Джеймс

Автоматичен превод:
bernie71111
преди 4 години

Здравей, Бърни.

Не мисля, че можете да получите възстановяване, защото:

Блок за обратно изтегляне - това е само съвет на UKGC и изглежда, че в случая казиното беше много отговорно. Проверете официалните документи:

https://www.gamblingcommission.gov.uk/news-action-and-statistics/Statistics-and-research/Covid-19-research/Customer-interaction-%E2%80%93-Additional-formal-guidance-for -remote операторите-време-COVID-19-outbreak.aspx

Това премахване на обратното изтегляне беше направено, след като го направите. Така че не можете да поискате от казиното да приложи това за вашия случай със задна дата.

Автоматичен превод:
Matej
преди 4 години

Здрасти приятел


Благодаря ви за отзивите, че наистина се оценява, струва си да опитате, но нямайте предвид, глупостта ми в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравей Матей

След като прегледах линка, който ми изпратихте, виждам, че датата за този документ ясно казва от октомври 2019 г. ......

Заглавие на разпоредбата „Предоставяне на код за социална отговорност 3.4.1 (От 31 октомври 2019 г.) взаимодействие с клиенти"

Съгласно разпоредба F) ясно се казва „Предотвратяване на опциите за обратно изтегляне за клиенти до по-нататъшно уведомление".

Проблемът ми се случи през април 2020 г. това е от 2019 г. ?????? Моля, помогнете ми да разбера по-нататък това


Вижте пълната информация по-долу.


Взаимодействие с клиенти - Допълнителни официални указания за отдалечени оператори по време на избухването на COVID-19

Предоставяне на код за социална отговорност 3.4.1 (От 31 октомври 2019 г.) взаимодействие с клиенти

Всички лицензи, с изключение на не-отдалечена лотария, техническа игрална машина, софтуер за хазартни игри и лицензи за хост.

1. Лицензополучателите трябва да си взаимодействат с клиентите по начин, който свежда до минимум риска клиентите да претърпят вреди, свързани с хазарта. Това трябва да включва:

идентифициране на клиенти, които може да са изложени на риск или да претърпят вреди, свързани с хазарта.

взаимодействие с клиенти, които може да са изложени на риск или да претърпят вреди, свързани с хазарта.

разбиране на въздействието на взаимодействието върху клиента и ефективността на действията и подхода на Лицензополучателя.

2. Лицензополучателите трябва да вземат предвид насоките на Комисията относно взаимодействието на клиентите. Това ръководство е издадено допълнително към официалното ръководство за взаимодействие с клиенти за отдалечени оператори от юли 2019 г.

Поради продължаващата пандемия COVID-19 и свързаното с нея блокиране, лицензополучателите следва да гарантират, че те прилагат следните мерки в рамката за взаимодействие с клиенти с цел предотвратяване на свързана с хазарта вреда:

а) Преглед на всички прагове и задействания, използвани за проследяване на уязвимостта, за да се гарантира, че те отразяват променените финансови обстоятелства, които много потребители ще изпитат. Трябва да се наблегне на тези прагове и задействащи се преактивиращи се мерки за предпазливост, за да се гарантира, че клиентите с възникваща уязвимост, като увеличено време, прекарано в игра или увеличени разходи, могат да бъдат идентифицирани.

b) По-конкретно, прегледайте показателите си за време, за да заснемете игра над 1 час, тъй като това е прокси за потенциална вреда.

в) Задайте допълнителни или модифицирайте съществуващите прагове и задействания, които са специфични за новите клиенти, отразявайки недостатъчните познания на оператора за моделите на игра и разход на този индивид.

г) Прилагайте процеси, които осигуряват непрекъснат мониторинг на вашата клиентска база, идентифицирайки клиенти, чиито модели на игра, разходи или поведение са се променили през последните няколко седмици.

д) Извършване на оценки на достъпността на лицата, избирани от съществуващи или нови прагове и задействания, които показват, че потребителите изпитват вреда. Помислете за ограничаване или блокиране на по-нататъшна игра, докато проверките приключат и подкрепят получените доказателства.

е) Предотвратяване на опциите за обратно изтегляне за клиенти до по-нататъшно предизвестие.

ж) Спиране на бонус оферти или промоции за клиенти, показващи индикатори за вреда [1]

Познаването и идентифицирането на вашите клиенти, изложени на риск от преживяване или нараняване, и действащи рано и бързо, може да помогне да спрете или предотвратите влошаването на вредата.

Тези мерки ще бъдат подложени на периодичен преглед от Комисията и могат да бъдат преразгледани в отговор на промените в обстоятелствата.


Автоматичен превод:
bernie71111
преди 4 години

Документът е официалната насока за онлайн казината, които работят с лиценз на UKGC. Той е създаден през 2019 г. и актуализиран по време на COVID. Това е насока, така че казината трябва да правят това, което е написано там, но не трябва да правят.


Както писах преди, в този случай не можете да обвинявате казиното. Те искаха да носят отговорност, затова премахнаха обратните изтегляния, както беше препоръчано. Отменихте оттеглянето си, преди да премахнат тази опция, така че да не можете да ги обвинявате или да поискате възстановяване.


Същата е ситуацията, както ако купувате продукт в магазина и на следващия ден виждате, че продуктът вече е с отстъпка. И сега искате магазинът да ви плати разликата в цената. (те няма да направят това, просто защото, когато сте закупили продукта, сте се съгласили с цената)

Автоматичен превод:
преди 4 години

Искам да знам какви са параметрите, които казината използват, за да променят правилата си, мисля, че не е възможно те винаги да променят методологиите си за плащане или възстановяване, тъй като винаги ще имат баланс в своя полза, бих искал да знам как те направете го в държави, в които все още нямат много ограничения. Както в Чили, сега те просто регулират този проблем, тъй като онлайн играта на Covid19 се извисява в Чили.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини