Здравей Матей
След като прегледах линка, който ми изпратихте, виждам, че датата за този документ ясно казва от октомври 2019 г. ......
Заглавие на разпоредбата „Предоставяне на код за социална отговорност 3.4.1 (От 31 октомври 2019 г.) взаимодействие с клиенти"
Съгласно разпоредба F) ясно се казва „Предотвратяване на опциите за обратно изтегляне за клиенти до по-нататъшно уведомление".
Проблемът ми се случи през април 2020 г. това е от 2019 г. ?????? Моля, помогнете ми да разбера по-нататък това
Вижте пълната информация по-долу.
Взаимодействие с клиенти - Допълнителни официални указания за отдалечени оператори по време на избухването на COVID-19
Предоставяне на код за социална отговорност 3.4.1 (От 31 октомври 2019 г.) взаимодействие с клиенти
Всички лицензи, с изключение на не-отдалечена лотария, техническа игрална машина, софтуер за хазартни игри и лицензи за хост.
1. Лицензополучателите трябва да си взаимодействат с клиентите по начин, който свежда до минимум риска клиентите да претърпят вреди, свързани с хазарта. Това трябва да включва:
идентифициране на клиенти, които може да са изложени на риск или да претърпят вреди, свързани с хазарта.
взаимодействие с клиенти, които може да са изложени на риск или да претърпят вреди, свързани с хазарта.
разбиране на въздействието на взаимодействието върху клиента и ефективността на действията и подхода на Лицензополучателя.
2. Лицензополучателите трябва да вземат предвид насоките на Комисията относно взаимодействието на клиентите. Това ръководство е издадено допълнително към официалното ръководство за взаимодействие с клиенти за отдалечени оператори от юли 2019 г.
Поради продължаващата пандемия COVID-19 и свързаното с нея блокиране, лицензополучателите следва да гарантират, че те прилагат следните мерки в рамката за взаимодействие с клиенти с цел предотвратяване на свързана с хазарта вреда:
а) Преглед на всички прагове и задействания, използвани за проследяване на уязвимостта, за да се гарантира, че те отразяват променените финансови обстоятелства, които много потребители ще изпитат. Трябва да се наблегне на тези прагове и задействащи се преактивиращи се мерки за предпазливост, за да се гарантира, че клиентите с възникваща уязвимост, като увеличено време, прекарано в игра или увеличени разходи, могат да бъдат идентифицирани.
b) По-конкретно, прегледайте показателите си за време, за да заснемете игра над 1 час, тъй като това е прокси за потенциална вреда.
в) Задайте допълнителни или модифицирайте съществуващите прагове и задействания, които са специфични за новите клиенти, отразявайки недостатъчните познания на оператора за моделите на игра и разход на този индивид.
г) Прилагайте процеси, които осигуряват непрекъснат мониторинг на вашата клиентска база, идентифицирайки клиенти, чиито модели на игра, разходи или поведение са се променили през последните няколко седмици.
д) Извършване на оценки на достъпността на лицата, избирани от съществуващи или нови прагове и задействания, които показват, че потребителите изпитват вреда. Помислете за ограничаване или блокиране на по-нататъшна игра, докато проверките приключат и подкрепят получените доказателства.
е) Предотвратяване на опциите за обратно изтегляне за клиенти до по-нататъшно предизвестие.
ж) Спиране на бонус оферти или промоции за клиенти, показващи индикатори за вреда [1]
Познаването и идентифицирането на вашите клиенти, изложени на риск от преживяване или нараняване, и действащи рано и бързо, може да помогне да спрете или предотвратите влошаването на вредата.
Тези мерки ще бъдат подложени на периодичен преглед от Комисията и могат да бъдат преразгледани в отговор на промените в обстоятелствата.
Hi Matej
Having now looked at the link you sent me I see that the date for this document clearly says from October 2019......
Headlining the Provision 'Social responsibility code provision 3.4.1 (From 31 October 2019) Customer interaction'
Under provision F) it clearly says 'Prevent reverse withdrawal options for customers until further notice.'
My issue happened in April 2020 this is dated 2019?????? Please help me understand this further
See full info below.
Customer interaction – Additional formal guidance for remote operators during COVID-19 outbreak
Social responsibility code provision 3.4.1 (From 31 October 2019) Customer interaction
All licences, except non-remote lottery, gaming machine technical, gambling software and host licences.
1. Licensees must interact with customers in a way which minimises the risk of customers experiencing harms associated with gambling. This must include:
identifying customers who may be at risk of or experiencing harms associated with gambling.
interacting with customers who may be at risk of or experiencing harms associated with gambling.
understanding the impact of the interaction on the customer, and the effectiveness of the Licensee’s actions and approach.
2. Licensees must take into account the Commission’s guidance on customer interaction. This guidance is issued further to the formal customer interaction guidance for remote operators of July 2019.
Due to the ongoing COVID-19 pandemic and associated lockdown, licensees should ensure they have the following measures implemented into their customer interaction framework for the purposes of preventing gambling related harm:
a) Reviews of all thresholds and triggers used to track vulnerability to ensure that they reflect changed financial circumstances that many consumers will be experiencing. An emphasis should be placed on those thresholds and triggers being proactively reset on a precautionary basis to ensure customers with emerging vulnerability, such as increased time spent at play or increased spend can be identified
b) Specifically, review your time indicators to capture play in excess of 1 hour as this is a proxy for potential harm.
c) Set additional or modify existing thresholds and triggers which are specific to new customers reflecting an operator’s lack of knowledge of that individual’s play and spend patterns.
d) Implement processes that ensure the continual monitoring of your customer base, identifying customers whose patterns of play, spend or behaviours have changed in the last few weeks.
e) Conduct affordability assessments for individuals picked up by existing or new thresholds and triggers which indicate consumers experiencing harm. Consider limiting or blocking further play until the checks have been concluded and supporting evidence obtained.
f) Prevent reverse withdrawal options for customers until further notice.
g) Stop bonus offers or promotions to customers displaying indicators of harm[1]
Knowing and identifying your customers at risk of or experiencing harm and acting early and quickly could help stop or prevent the harm worsening.
These measures will be kept under periodic review by the Commission and may be revised in response to changes in circumstance.
Автоматичен превод: