ФорумОбсъждане на жалбиОпределено противоречие!

Определено противоречие!

преди 1 година от Anonymized539
|
3137 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 година

здравей


Току-що прочетох някои открити оплаквания от интерес и трябваше да бъда много изненадан, защото Casino Guru очевидно си противоречи тук по отношение на твърдението в последния пост, че двете засегнати казина нямат нищо общо едно с друго, защото точно обратното - тоест, че двете казина наистина имат едно и също управление - имат... според рецензията на Casino Guru на Raptor Casino!


Ето жалбата:

https://www.casino.guru/raptor-casino-the-player-requires-a-complete


Затова смятам, че оплакването на потребителя е много основателно!

Автоматичен превод:
Anonymized539
преди 1 година

здравей

Съжалявам - не можах да намеря това оплакване и не разбирам цялата публикация.

Това са текущите оплаквания:

file

Ако можете да обясните по-подробно, предполагам, че можем да поговорим за това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,


тази текуща жалба е точно това, което имам предвид (връзката ми е към тази).

Petronela споменава тук в последния пост, че Amok и Raptor Casino не са свързани по никакъв начин, но точно обратното се споменава в публикацията ви за Raptor Casino - а именно, че тези две казина имат едно и също управление или са свързани.


Сега разбрахте? 😉

Автоматичен превод:
Anonymized539
преди 1 година

Добре,

Намирам сега оплакването за неоснователно ( тук , връзката ви не работи), но все още не разбирам коя публикация имате предвид. 🙂

И двете казина са собственост на различни компании и също така лицензите са различни.

Казино Раптор

Казино Амок

Проверих общата дискусия на казиното на Raptor, но не намерих нищо.

Какво все още ми липсва, моля?


Автоматичен превод:
Anonymized539
преди 1 година

Здравейте, тук съм подателят на жалбата!

Аз също смятам, че оплакването ми беше повече от основателно! Жалко е, че гуруто на казиното се отнесе към жалбата толкова спокойно и я счете за неоправдана.

Казино Raptor наистина е дъщерна компания на казино amok и получих тази информация и от тяхното обслужване на клиенти, но гуруто на казиното просто пренебрегна този въпрос.

Имам много доказателства, че зад Raptor Casino стои дружеството с ограничена отговорност infiniza, на какво принадлежи (amok, mountaingold, refuel и т.н.)

всички тези казина принадлежат към една и съща партньорска програма, което означава, че са дъщерни компании. Този факт може да бъде открит и на уебсайта на Raptor Casino, когато щракнете върху секцията за партньори. Също така получих официален имейл от партньорската програма на afflicates, където те потвърждават, че са дъщерни казина.

Мисля, че казино гуруто постъпи безотговорно с жалбата ми и я отхвърли, въпреки че фактите говорят друго и не съм единственият, който забеляза това.

явно се държаха безотговорно спрямо мен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка.

да, прав си, те работят под различен лиценз. Raptor работи под лиценз curaco, а amok работи под лиценз mga. Но имат един и същ мениджмънт, един и същи собственик, те са сестрински фирми.

ако отидете на страницата на Raptor Casino, ще видите техните партньори (сестрински казина) в долната част и има amok казино. Ако прегледате условията за ползване на Raptor Casino, можете да забележите, че INFINIZA LIMITED се споменава в условията за ползване, което стои зад amok casino. Казино Raptor има 100% същите условия като казино amok. Тяхната партньорска програма ми потвърди, че са дъщерни компании.

фактът, че казината работят с различен лиценз, не изключва факта, че те не могат да бъдат дъщерни компании. Така че оплакването ми беше основателно.

file


интернет също е пълен с информация за тяхното сестринство.


file

Мисля, че Petronela постъпи неправилно, като отхвърли жалбата ми и не взе предвид фактите.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized606
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че го казвам, но съм напълно съгласен с резултата от жалбата . Проблемът е, че Петронела обясни, че няма нищо като „сестринско казино", когато става въпрос за защита на играча чрез самоизключване.

„Както споменах няколко пъти преди, ако не сте поискали директно изключване от Raptor Casino, няма с какво да можем да ви помогнем. Напълно съм съгласен, че би било идеално, ако играч поиска самоизключване от едно казино и е автоматично защитено във всички дъщерни казина. За съжаление, това все още не е стандартна практика. "

Жизненоважно е да разберете как работи бизнесът и да придобиете способността да се самоизключвате правилно в бъдеще, вместо да се оплаквате колко грешно е всичко. Така е, но не можем да променим това. Стандартите са както е обяснено, имайте това предвид винаги и разчитайте само на себе си, за да се самоизключите правилно. Което означава, винаги се самоизключвайте във всяко казино директно и не очаквайте, че казината ще се информират взаимно за вашата заявка - обикновено не го правят. 🙁

Тъжно, но истина.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за отговора Радка.

Все още мисля, че това е много противоречиво. противоречието се дължи на този факт:

нови казина отварят всеки месец, същите оператори отварят нови казина. Проблемен играч от ваша гледна точка никога не е в безопасност, защото той трябва да изпраща имейли до нови казина всеки месец с молба за самоизключване. Има ли логика в това? Тази логика дори не е донесена от лиценза за игри на mgan или лиценза за игри на curaco.

от друга страна, играч, който поиска в имейла си да бъде изключен за постоянно от СВЪРЗАНИ КОМПАНИИ, трябва да бъде незабавно защитен не само в казиното, където е поискал, но също и от казината-сестри, защото играчът е поискал това. Ако прочетете правилата и условията на казината, там ясно се споменава „кажете ни дали искате самоизключването да се разпростре и върху казината на дъщерната компания"


Получих отговор на молбата си за блокиране:

Ние се грижим за нашите играчи и приемаме сериозно отговорния хазарт тук и в нашите дъщерни казина. Вече можем да потвърдим, че вашият акаунт в играта е затворен съгласно нашите правила за отговорни игри

Автоматичен превод:
Anonymized606
преди 1 година

Здравей Lolna123,

Благодаря ви за тази актуализация. За съжаление нашата гледна точка е все същата - подобна практика не е стандарт, следователно смятаме, че не е добра идея да подхождаме по различен начин към подобни спорове. Лесно бихме могли да повлияем на играчите да си помислят, че искането за самоизключване в едно казино в рамките на същата група или собственик би било достатъчно.

Според нашия богат опит – не е така. Винаги предпочитаме по-безопасния начин. Затова съветваме играчите да се самоизключат директно във всяко едно казино. Това е най-сигурният начин - само това ни интересува.

Не трябва да казваме, че описаното от вас не се случва, НО все пак трябва да се счита за изключение.

Разбирам вашия подход, приемете нашия като предпазна мярка.

Щастлив съм, че получихте това потвърждение, но за мен това не означава, че потвърждението е извършено поради вашата заявка, направена другаде. Просто се казва, че другите казина в групата също ценят отговорния хазарт.

Чувствайте се свободни да обясните допълнително.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини