За съжаление, нямам най-добрия опит с Wettigo (www.wettigo.com). Когато се опитах да направя теглене за първи път, беше отказано с мотива, че е необходима телефонна проверка - въпреки че акаунтът ми вече беше успешно верифициран и всички документи бяха приети. Въпреки това бях успешно потвърден по телефона.
Въпреки това моето теглене към електронния ми портфейл продължава да се забавя (умишлено), въпреки че транзакцията може да бъде извършена незабавно. Това поведение на казиното ми изглежда изключително съмнително и започвам да се съмнявам в неговата сериозност, въпреки лиценза от Кюрасао.
Има ли други членове, които са имали подобни преживявания? Кога смятате, че има смисъл да подадете жалба?
Закачливи поздрави
Unfortunately, I haven't had the best experience with Wettigo (www.wettigo.com). When I tried to make a withdrawal for the first time, it was refused on the grounds that telephone verification was required - even though my account had already been successfully verified and all documents had been accepted. Nevertheless, I was successfully verified by telephone.
Nevertheless, my withdrawal to my e-wallet continues to be (deliberately) delayed, although the transaction could be made immediately. This behavior of the casino seems extremely questionable to me and I am beginning to doubt its seriousness, despite the license from Curacao.
Are there other members who have had similar experiences? When do you think it makes sense to file a complaint?
Playful greetings
Ich habe leider nicht die besten Erfahrungen mit Wettigo (www.wettigo.com) gemacht. Als ich das erste Mal eine Auszahlung vornehmen wollte, wurde diese verweigert mit der Begründung, dass eine telefonische Verifizierung erforderlich sei – obwohl mein Konto bereits erfolgreich verifiziert und alle Unterlagen akzeptiert wurden. Dennoch habe ich mich telefonisch erfolgreich verifizieren lassen.
Trotzdem wird meine Auszahlung auf mein E-Wallet weiterhin (bewusst) verzögert, obwohl die Transaktion sofort erfolgen könnte. Dieses Verhalten des Casinos erscheint mir äusserst fragwürdig, und ich beginne, an der Seriosität zu zweifeln, trotz der Lizenz aus Curacao.
Gibt es andere Mitglieder, die ähnliche Erfahrungen gemacht haben? Wann haltet ihr es für sinnvoll, eine Beschwerde einzureichen?
Spielerische Grüsse