НачалоФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането? (страница 3)

преди 8 месеца от MUMMSY
|
22 507 преглеждания 151 отговора |
|
12 3 4...8
Romi
преди 7 месеца

Нямах предвид вас лично, имах предвид казино гуру като цяло. Не си направил никаква разлика. Малко глупаво е да си мислиш, че имах предвид, че си само администратор на форума.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Аз също имам огромни проблеми с Ninewin. Изглежда, че е пълна измама. Спечелих значителна сума преди около 3 седмици и те направиха всичко възможно, за да не платят, и сега деактивираха акаунта ми. Не знаех откъде да започна с тях...

Оплаках се на CuracaoeGaming, но очевидно те са в договорка помежду си и никога няма да застанат на страната на никого, освен на казиното. Как компаниите могат да се измъкнат от това. Аз също съм за правни действия

Автоматичен превод:
ndmz5yg5xw
преди 7 месеца

Persevere, току-що получих плащане преди около час, като просто им продължих, въпреки че те не отговориха. Този гуру на казиното не помогна и просто продължи да казва бъдете търпеливи и след това промениха кореспонденцията с друг човек по средата. Плащането, което получих между другото, беше по-малко, отколкото всъщност бях спечелил.

Автоматичен превод:
MalShan
преди 7 месеца

Благодаря, ще ги продължа. Надяваме се, че ще деактивират акаунта ми. Просто мисля, че тъй като ще отнеме няколко плащания, ако те наистина платят дължимото, просто няма да се притесняват. Ако нямате нищо против да попитам под колко процента беше?

Автоматичен превод:
ndmz5yg5xw
преди 7 месеца

Около 5% и тегленето ми не беше много, но все пак това са нашите пари, с които се бъркат. Не го оставяйте да се плъзга.

Автоматичен превод:
MalShan
преди 7 месеца

Да твърде правилно. Браво, че го получихте от тях!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямах предвид вас лично, имах предвид казино гуру като цяло. Не си направил никаква разлика. Малко глупаво е да си мислиш, че имах предвид, че си само администратор на форума.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря ви за обяснението. Нашият екип за оплаквания работи по вашия случай заедно с много други и виждам, че Михал е помолил казиното да се присъедини и да предостави цялата необходима информация, така че сега трябва да изчакаме, докато получим цялата информация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Аз също имам огромни проблеми с Ninewin. Изглежда, че е пълна измама. Спечелих значителна сума преди около 3 седмици и те направиха всичко възможно, за да не платят, и сега деактивираха акаунта ми. Не знаех откъде да започна с тях...

Оплаках се на CuracaoeGaming, но очевидно те са в договорка помежду си и никога няма да застанат на страната на никого, освен на казиното. Как компаниите могат да се измъкнат от това. Аз също съм за правни действия

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжаляваме за проблема в това казино. Ако смятате, че имате нужда от намеса на нашия екип за оплаквания, моля, подайте оплакване тук. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. За да направите това, моля, следвайте тази връзка . Не се колебайте да се свържете с нас, когато имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същият проблем тук. Опитах да изтегля печалби от £2000, но всеки път беше отказано от тях без основателна причина. Опитвам се да тегля към същата сметка, от която депозирах, така че не разбирам защо има проблем. Моят акаунт е напълно потвърден и всеки път, когато говоря с отдела за обслужване на клиенти, ми казват нещо различно и те просто продължават да ме подхвърлят. Искам оттеглянето си!

Автоматичен превод:
laurenreed1604
преди 7 месеца

Продължавайте с тях, не се отказвайте. 🥰 Чудя се колко хора правят и това и не плащат и просто се отказват. Ninewin трябва да бъдат забранени, тъй като очевидно не играят по правилата.


Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря, но аз ще взема този сам

Автоматичен превод:
laurenreed1604
преди 7 месеца

Това е нелепо. Върнаха ми депозита (без да искам) и закриха сметката ми, като ми казаха, че считат случая за приключен. Ами аз със сигурност не!!! Те всъщност ме поздравиха и ми казаха, че печалбите ми са били изплатени (очевидно не) преди всичко това. Имам резервно копие на всичко в имейли и преписи на LiveChat, така че сега ще предприема правни действия. Всъщност обмислям да стартирам уебсайт (с Ninewin в URL адреса, така че да се показва в Google Търсене, може също да подобри SEO), където хората да могат да публикуват своя опит и да добавят себе си към списък за потенциален колективен иск. Майната им на тези момчета

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същият проблем тук. Опитах да изтегля печалби от £2000, но всеки път беше отказано от тях без основателна причина. Опитвам се да тегля към същата сметка, от която депозирах, така че не разбирам защо има проблем. Моят акаунт е напълно потвърден и всеки път, когато говоря с отдела за обслужване на клиенти, ми казват нещо различно и те просто продължават да ме подхвърлят. Искам оттеглянето си!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам да чуя за това. Колко време чакате и имали ли сте успешни тегления в това казино преди? Има ли информация за обработването на вашето теглене, когато погледнете в акаунта си, може би?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря, но аз ще взема този сам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбира се, уведомете ни, моля, как върви.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, получих тегленето си днес след много заяждания - но спечелих £2000, а те изпратиха само £1940,98. Попитах това в отдела за обслужване на клиенти и те не могат да ми дадат обяснение. Каква смешна компания. Закривам акаунта си при тях сега!

Автоматичен превод:
laurenreed1604
преди 7 месеца

Браво, че извади нещо от тях. Дължа 24 010 евро и току-що спряха да отговарят на имейли и затвориха акаунта ми. Мръсници и мошеници. Не се отказвам обаче

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, получих тегленето си днес след много заяждания - но спечелих £2000, а те изпратиха само £1940,98. Попитах това в отдела за обслужване на клиенти и те не могат да ми дадат обяснение. Каква смешна компания. Закривам акаунта си при тях сега!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, чудех се дали това са някакви такси, но би било най-добре да знам как е наистина, защото може да е само мое предположение. Какъв метод използвахте за теглене? Можете да опитате да проверите Правилата и условията за таксите и може да разберете нещо.

Разбира се, изобщо не ви обвинявам, ако искате да закриете акаунта си и да намерите по-подходящо казино за себе си.

Стискам палци за следващия ти избор. 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Браво, че извади нещо от тях. Дължа 24 010 евро и току-що спряха да отговарят на имейли и затвориха акаунта ми. Мръсници и мошеници. Не се отказвам обаче

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

О, виждам, че това е голяма сума и вече сте се оплаквали до властите и също така споменахте правни действия. И така, властите реагираха ли или не? Казиното обясни ли, че са затворили акаунта ви? Бих си помислил, че при такава голяма печалба щеше да има разследване, но също така забелязах, че не сте чакали най-малкото време.

Както и да е, каквато и нова информация да имате, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер

така че направих първото си теглене 14-ти май изчаках дни без никакви средства, получени в моята банка говорих с чат на живо много пъти, за да ми кажат, че трябва да изчакам 5 работни дни, чакам работен ден 6, за да ми кажат, че е платено и да изпратя банково извлечение на доказателство, че не е получено, изпратих извлечение, за да бъда помолен за банково извлечение за сметка 82231906 сортиране 040003 нямам такава банкова сметка и никога не съм имал, тогава ми казаха, че трябва да се свържа с банката (коя банка) Свързах се със собствената си банка да ми кажат, че нищо не могат да направят, се свързах отново с ninewin и продължавам да се нуждая от банковото извлечение за сметка, която не притежавам. след това ми казаха, че съм въвел кода за сортиране и акаунта, така че моята отговорност мога да ви уверя, че не съм въвел горния сорт и акаунт - нещо не е наред тук и не знам какво да направя, за да разреша, сега сме на ден 12 и отново днес ми казаха, че трябва банково извлечение или нищо не може да се направи, изглежда, че парите са преведени към вътрешна сметка

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 7 месеца

аз също имам проблеми можете ли да ми дадете вида или номера на сметката, които казват, че също са платили, казват ми, че парите ми са платени и да предоставя банково извлечение за сметка, която не притежавам и никога не съм казват, че съм въвел подробностите, за които 100 процента не знаех

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини