Добър вечер
така че направих първото си теглене 14-ти май изчаках дни без никакви средства, получени в моята банка говорих с чат на живо много пъти, за да ми кажат, че трябва да изчакам 5 работни дни, чакам работен ден 6, за да ми кажат, че е платено и да изпратя банково извлечение на доказателство, че не е получено, изпратих извлечение, за да бъда помолен за банково извлечение за сметка 82231906 сортиране 040003 нямам такава банкова сметка и никога не съм имал, тогава ми казаха, че трябва да се свържа с банката (коя банка) Свързах се със собствената си банка да ми кажат, че нищо не могат да направят, се свързах отново с ninewin и продължавам да се нуждая от банковото извлечение за сметка, която не притежавам. след това ми казаха, че съм въвел кода за сортиране и акаунта, така че моята отговорност мога да ви уверя, че не съм въвел горния сорт и акаунт - нещо не е наред тук и не знам какво да направя, за да разреша, сега сме на ден 12 и отново днес ми казаха, че трябва банково извлечение или нищо не може да се направи, изглежда, че парите са преведени към вътрешна сметка