ФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането? (страница 4)

преди 7 месеца от MUMMSY
|
20390 преглеждания 142 отговора |
|
1...3 4 5...8
преди 6 месеца

Добър вечер

така че направих първото си теглене 14-ти май изчаках дни без никакви средства, получени в моята банка говорих с чат на живо много пъти, за да ми кажат, че трябва да изчакам 5 работни дни, чакам работен ден 6, за да ми кажат, че е платено и да изпратя банково извлечение на доказателство, че не е получено, изпратих извлечение, за да бъда помолен за банково извлечение за сметка 82231906 сортиране 040003 нямам такава банкова сметка и никога не съм имал, тогава ми казаха, че трябва да се свържа с банката (коя банка) Свързах се със собствената си банка да ми кажат, че нищо не могат да направят, се свързах отново с ninewin и продължавам да се нуждая от банковото извлечение за сметка, която не притежавам. след това ми казаха, че съм въвел кода за сортиране и акаунта, така че моята отговорност мога да ви уверя, че не съм въвел горния сорт и акаунт - нещо не е наред тук и не знам какво да направя, за да разреша, сега сме на ден 12 и отново днес ми казаха, че трябва банково извлечение или нищо не може да се направи, изглежда, че парите са преведени към вътрешна сметка

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация. Проверихте ли дали сте въвели правилния номер на сметката при теглене? Само за да сте сигурни, че наистина не сте направили никакви грешки там.

Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те със сигурност ще разгледат по-задълбочено този проблем и ще се опитат да го решат, ако казиното не може да го направи.

Имахте ли някакви актуализации досега относно вашето оттегляне? Моля, уведомете ни, ако имате новини.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро,


нямам повече актуализации, комуникирах в събота отново с чат и отново ми казаха, че трябва банковото извлечение за тази сметка, което нямам

Не ги въведох, те не приличат на номера на моя акаунт за сортиране, който притежавам, сортирането ми е 090128, акаунт 38770024 или 826837 сортиране и 70291957, които и двете не приличат на акаунта, който казват, че съм въвел.


вашата помощ се оценява

Автоматичен превод:
leader0650
преди 5 месеца

Жалко, че не стигнахте до никъде, сигурен съм, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши тази ситуация и да се надяваме, че ще бъде успешно.

Но ако можете да говорите с казиното и да уредите нещо, уведомете ни. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще опитам отново, но честно казано е единствено унищожаващо, те просто продължават да казват, че се нуждаят от банковото извлечение, което не притежавам сметката, за която се отнасят, така че е невъзможно да се получи извлечение.

оценявам вашата помощ и ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
leader0650
преди 5 месеца

Видях, че целият този проблем попада в киберпрестъпността и за съжаление такива проблеми са далеч от нашия обсег.

Мислите ли обаче, че ще го докладвате другаде? Друга възможност е да се свържете с доставчика на плащания и да опитате да разрешите проблема с него по някакъв начин? 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това не е киберпрестъпление, това е казиното, което плаща в грешна сметка, виждал съм в предишни форуми, те са опитвали това преди и ако казиното е изпратило плащането, трябва да го възстановят, направих всички мои проверки за проверка с това казино и нито веднъж дадох ли сметката, в която са платили, или съм депозирал от тази сметка, така че това е глупост, парите трябва да бъдат изплатени към сметка, от която съм депозирал, това е факт от закона, така че бих помолил това да бъде преразгледано като грешка е от казино, не е мое

също така казиното е платило парите в сметката, посочена 040003, така че като се имат предвид всички измами, те са тези, които трябва да докладват


аз

не мога да докладвам, тъй като не бях аз, който изпрати парите и банката трябва да може да види сметката, от която парите са останали ЗАЩО трябва да докажа, че никога не съм получавал ЗАЩО казиното не докаже, че са изпратили


нямам данните за сортирането и сметката на ninewin, от които са изпратени парите, за да мога да оспоря какво да правя по-нататък

Автоматичен превод:
преди 5 месеца


Получих това от ninewin тази вечер


Здравей, надявам се да си добре.


Доставчикът потвърди, че тегленето е успешно. Ще ви изпратим имейл, след като получим доказателство за плащане от доставчика на плащания, което може да отнеме до 30 банкови дни. Междувременно можете ли любезно да помолите потребителя да опита да разреши този проблем с банката си? Важно е да покриете всички основи по време на този процес.

Също така, имайте предвид, че има възможност тегленето да бъде върнато обратно към акаунта в казиното в рамките на 30-дневния период.


Благодарим ви за съдействието и търпението. Ще ви държим в течение за всяко по-нататъшно развитие.


С Най-Добри Пожелания,

Лора

Екип за поддръжка на казино

Автоматичен превод:
leader0650
преди 5 месеца

Хм, значи тегленето към сметка, която не е ваша, в крайна сметка е било успешно, нали? Доказателството за плащане определено би било полезно, защото вероятно ще е възможно да видите подробностите там и мисля, че казиното трябва да ви предостави такова нещо. Това, което ме притеснява е, че може да отнеме до 30 дни, което е много време. Виждам също, че парите могат да бъдат върнати и в сметката на казиното, което може да е по-добре, отколкото ако отидат в сметката на някой друг.

В този случай обаче нямаме друг избор, освен да изчакаме и да видим какво ще измисли казиното.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

този страхотен Джаро, ще ви държа в течение какво казват или ако парите се обърнат, това е толкова объркващо, със сигурност парите трябва да бъдат разрешени да се теглят само към сметка на мое име и защо би било успешно, тогава обратното, аз също събрах банка оплакване ще видим какво ще кажат

Автоматичен превод:
leader0650
преди 5 месеца

Добре, виждам, че не просто седите със скръстени ръце, така че нека да видим как казиното ще се справи с това и какво ще се случи.

Твърдо вярвам в добрия край. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако прочетете там правила и условия 4.5 Ninewin не приема играчи от Обединеното кралство, дори ако те ви позволят да депозирате и дори да приемете проверка от Обединеното кралство. Писах на борда за игри в Кюрасао за пълно възстановяване на сумата за това, че ми позволи да депозирам като жител на Обединеното кралство и да бъда потвърден. Ако искате имейл адреса или уебсайта на дъската за игри на Curacao, преминете към пилотен проект Trust и поискайте пълно възстановяване на сумата. Присъединих се, въпреки че на телефона ми беше изпратена връзка, така че трябва да знаят, че съм в Обединеното кралство

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 4 месеца

Е, аз спечелих €24 000 и те анулираха акаунта ми. Знаеха много добре откъде съм и ме провериха. Обещаха и те да платят.

Оплаках се на CEG и те не правят нищо. Написах множество отзиви на Trustpilot, мислейки, че това ще помогне на моя случай, тъй като те няма да искат лоши отзиви - Trustpilot ги изтрива всеки път, въпреки че имам много доказателства. Те дори отговориха и казаха, че изтриват рецензия и не е нужно да посочват причина. Абсолютна измама

Автоматичен превод:
ndmz5yg5xw
преди 4 месеца

Опитайте ново казино без gamstop, който открих, приема играчи от Обединеното кралство при теглене на £100 мин. £20 депозит нарича се сделка за залагане Спечелих £500 изтеглих крипто незабавно плащане депозиран банков превод Revolut

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съгласно правилата и условията Обединеното кралство е юрисдикция, от която играчите нямат право да играят за истински пари, въпреки че акаунтът ми е потвърден с паспорт Обединеното кралство. Опитвам се да получа възстановяване от CGB, за да получа обратно депозитите си. Отивам изпращайте им имейл всеки ден, докато не получа обратно депозитите си

Автоматичен превод:
nigeljc59
преди 4 месеца

Здравейте!

Със сигурност ще се радвам да помогна, особено на вас, но когато става въпрос за местното законодателство на Обединеното кралство, бих казал, че последната дума трябва да дойде от адвокат. Излишно е да казвам, че сме силни по въпроса за справедливостта, което изглежда не е така тук. Все пак нека помисля....

Напълно съм убеден, че определени лицензиращи органи гарантират за възстановяване на суми на играчи от вашата страна, предвид обстоятелствата.

Според мен най-силният аргумент обикновено е липсващият лиценз на UKGC. Извинете ме, че изнасям лекции, но смятам, че е справедливо да се вземе предвид дали играчът е знаел за лиценза по времето, когато е депозирал. Ако казиното се е отнесло към играча добре и справедливо, по мое мнение възстановяването не е справедливо.

Мога ли да знам защо смятате, че трябва да ви бъде възстановена сумата? Някои играчи опитват това, когато смятат, че са загубили поради фалшив RTP, манипулирана игра или нещо, свързано с нечестно предимство. Само се надявам това да не е причината тук.

По един или друг начин се радвам да те видя отново тук. Как протичат вашите уроци по испански? 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте!

Със сигурност ще се радвам да помогна, особено на вас, но когато става въпрос за местното законодателство на Обединеното кралство, бих казал, че последната дума трябва да дойде от адвокат. Излишно е да казвам, че сме силни по въпроса за справедливостта, което изглежда не е така тук. Все пак нека помисля....

Напълно съм убеден, че определени лицензиращи органи гарантират за възстановяване на суми на играчи от вашата страна, предвид обстоятелствата.

Според мен най-силният аргумент обикновено е липсващият лиценз на UKGC. Извинете ме, че изнасям лекции, но смятам, че е справедливо да се вземе предвид дали играчът е знаел за лиценза по времето, когато е депозирал. Ако казиното се е отнесло към играча добре и справедливо, по мое мнение възстановяването не е справедливо.

Мога ли да знам защо смятате, че трябва да ви бъде възстановена сумата? Някои играчи опитват това, когато смятат, че са загубили поради фалшив RTP, манипулирана игра или нещо, свързано с нечестно предимство. Само се надявам това да не е причината тук.

По един или друг начин се радвам да те видя отново тук. Как протичат вашите уроци по испански? 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не беше защото AI загуби пари, а просто прочетох тук и Trust pilot, че не плащат на играчи от юрисдикция в Обединеното кралство, въпреки че са изпратили връзката за присъединяване към телефона ми, те ви позволяват да депозирате и да играете в лири и и дори провери паспорта ми в Обединеното кралство. Изпратих имейл до игралния съвет на Кюрасао, на когото са лицензирани и ще продължа да го правя. Надявам се и те да получат възстановяване


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не беше защото AI загуби пари, а просто прочетох тук и Trust pilot, че не плащат на играчи от юрисдикция в Обединеното кралство, въпреки че са изпратили връзката за присъединяване към телефона ми, те ви позволяват да депозирате и да играете в лири и и дори провери паспорта ми в Обединеното кралство. Изпратих имейл до игралния съвет на Кюрасао, на когото са лицензирани и ще продължа да го правя. Надявам се и те да получат възстановяване


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бях в болница от 6 седмици и нямах телефона си, така че уроците по испански бяха отложени с изключение на този Todo Bueno

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Знам, че това не е за мен, но в крайна сметка тези казина взимат пари от играчите, знаейки, че са от Обединеното кралство и може би дори имат проблем с хазарта. Те са щастливи да вземат парите си, но когато играчът спечели, отказват да платят. Ако случаят е такъв, тогава защо играчът да не може да го направи с тях? Те са тези, които работят незаконно, а не играчът. Наистина трябва да им се покаже, че не могат да имат и двете. В моя случай все още чакам решение от CEG и Ninewin дали ще ми дадат 24010 евро, които дължат. Има малък или никакъв контакт от тяхна страна. Това е позор. Ако сега се обърнат и кажат, че нямам право да получа печалбите си по каквато и да е причина, след като ме верифицират (в Обединеното кралство) и всъщност ми обещаят, че ще получа печалбите си и че те действително са били изплатени (имам всички това в имейли и т.н.), тогава ще направя моята мисия да се уверя, че всеки потенциален играч от ограничените държави знае техните тактики и нежеланието им да плащат. Ще предприема и правни действия. Не могат да продължат да мамят хората по този начин


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Знам, че това не е за мен, но в крайна сметка тези казина взимат пари от играчите, знаейки, че са от Обединеното кралство и може би дори имат проблем с хазарта. Те са щастливи да вземат парите си, но когато играчът спечели, отказват да платят. Ако случаят е такъв, тогава защо играчът да не може да го направи с тях? Те са тези, които работят незаконно, а не играчът. Наистина трябва да им се покаже, че не могат да имат и двете. В моя случай все още чакам решение от CEG и Ninewin дали ще ми дадат 24010 евро, които дължат. Има малък или никакъв контакт от тяхна страна. Това е позор. Ако сега се обърнат и кажат, че нямам право да получа печалбите си по каквато и да е причина, след като ме верифицират (в Обединеното кралство) и всъщност ми обещаят, че ще получа печалбите си и че те действително са били изплатени (имам всички това в имейли и т.н.), тогава ще направя моята мисия да се уверя, че всеки потенциален играч от ограничените държави знае техните тактики и нежеланието им да плащат. Ще предприема и правни действия. Не могат да продължат да мамят хората по този начин


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз самият не бих могъл да го изразя по-добре

Найджъл



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз самият не бих могъл да го изразя по-добре

Найджъл



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз съм от Revolut, с която направих депозитите си, тъй като Ninewin има отделна икона за депозиране при тях. Твърдя, че Ninewin ме е измамил за всички депозити, които съм направил чрез тях поради причините s file татиран. Сега се надявам, че ще действат от мое име и се надявам, че има шанс да си върна парите 🤞 filefile

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини