ФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

преди 7 месеца от MUMMSY
|
19297 преглеждания 142 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 7 месеца

Вече 14 дни чакам Nine Win Casino да изплати печалбата ми от £2400. Първо трябваше да направя проверка, която предоставих. Сметката ми беше потвърдена, след което изтеглих печалбата си от £2500 и бях маркирана като платена в системата, 7 дни по-късно печалбите ми не са достигнали до моята банка. Когато отидох в моя Nine Win акаунт, имах £2500 на разположение за игра. Бяха ли отменили тегленето ми? Свързах се с чата, те казаха, че има технически проблеми и не се притеснявайте, че ще бъде в моя акаунт. Така че премина през процес на теглене, но по-късно същия ден беше отменен отново от тяхната система, казвайки, че трябва да заложа 21,75? Което никога не ми беше задавано предишните пъти, когато се оттеглих. Така че заложих необходимата сума и изтеглих £2400. По-късно същия ден той беше отменен от тях и направиха ново теглене за £2400. Засега това казва, че е платено, но все още не съм получил печалбите си.

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 7 месеца

Здравейте, доста странно е, че накрая винаги се отхвърля от системата им, но според това, което сте написали, скоро парите трябва да дойдат при вас. Какъв метод на плащане използвате?

Както и да е, мисля, че е само въпрос на време средствата да стигнат до сметката ви, но ако не го направят, виждам, че сте пуснали жалба , така че нашият екип ще бъде там, за да ви помогне.

Чух също, че сте имали успешни тегления преди, така че силно вярвам, че ще бъде същото.

Ако имате новини, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да знам много странно. Тъй като те го маркират като платен и на 7-ия ден той се връща обратно в моя акаунт за игра и трябва да започна от нулата целия процес на теглене, което е 72 часа, за да одобря плащането. Те няма да ми дадат причина за системната грешка, казвайки, че е поверителна и не могат да обяснят от съображения за сигурност? Но съм виждал много други хора, които изпитват същия проблем и не им се плаща.

Те просто продължават да ме уверяват, че ще получа парите, сега е ден 13 и не са получили нищо.

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 7 месеца

Странно е, особено ако преди сте имали успешни тегления. Използвали ли сте един и същ метод на плащане за всички тях и кой беше той, ако нямате нищо против да попитам?

Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да разбере какво всъщност се случва. Моля, дръжте ни в течение.🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, да, използвах банков превод, както при последните 2 тегления. Същата банкова сметка, без никакви промени. Все още ги преследвам в чата на живо. Продължавайте да казвате, че ще ми платят ден 14 нищо.

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 7 месеца

Да, вярвам, че трябва да е много неприятно да бъдеш в ситуация, в която преследваш собствените си пари. Но ако нищо не се промени, както каза Роми, нашият екип ще се опита да ви помогне с каквото може. Но твърдо вярвам, че това ще се оправи и всичко ще се нареди добре.

Ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, все още няма плащания. Получаване на много разочарование в чата на живо. Не могат да ми дадат категоричен отговор кога ще го получа или обяснение.

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 7 месеца

Напълно ви разбирам, но не се притеснявайте, нашият екип за оплаквания работи по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още чакам плащане. Те са използвали всички извинения под слънцето. Новото е, че трябваше да им покажа доказателство за неплащане, така че им изпратих банковото си извлечение. Изведнъж те заявяват, че това не е изявлението, което имат. Това е абсолютно нелепо! Имам само една банка, това беше извлечението, което им изпратих на 19 март. Казаха, че моето доказателствено банково извлечение не съвпада с това, което имат в техните системи. Е, аз им изпратих доказателство за тегления, които O е имал от тях в миналото, което е в това извлечение, също така моята транзакция от това извлечение съвпада с моите депозити в Ninewin... Сега чакам следващото извинение. Много разочарован от това и ядосан 😠

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 6 месеца

Мисля, че въпреки че е разочароващо, важно е казиното да комуникира и да се опита да разреши ситуацията с вас. Очевидно те ще трябва да разрешат въпроса, че акаунтът, който споменават, завършва с номер, различен от този, който казвате. Опитахте ли да се свържете с банката, като използвате номера на транзакцията, който са ви изпратили в имейла? Трябва да си сътрудничите и да запазите хладнокръвие, въпреки че знам, че не е лесно, ако искате да разрешите това възможно най-скоро.

Надявам се да е скоро. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Свързах се с банката и те могат да потвърдят, че референтният номер, който са ми дали, не е разпознат. Имам доказателство за чат с тях. Имам доказателства за всичко, но все още това не е решено. Как можеш да запазиш хладнокръвие, когато постоянно ме лъжат? Този друг номер на банкова сметка, който споменаха, е прикритие и не могат да го докажат, защото няма такъв. Имам само един акаунт. Просто искам печалбите си, които ми се дължат. Не искам да правя това и да го преследвам, но няма да се откажа от това, докато не се разреши.

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 6 месеца

Със сигурност разбирам това. И аз не бих искал да изпадам в подобна ситуация, но ще трябва да бъдем търпеливи и вярвам, че тази сага ще приключи и вие ще получите парите си. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам същия проблем, не толкова полезен чат и никакъв отговор от имейл след последния и десети опит за теглене на пари. Не съм имал теглене, преди това да е първото ми. Използвах точно същите детайли, както когато депозирах пари. Единствените опции, които се дават за теглене, са банков превод, който правя и съм използвал с други сайтове без никакъв проблем, и binance, който не работи тук, в Обединеното кралство или Ирландия, и така или иначе нямам интерес да създавам акаунт. Как да получа парите си? И моля, не ме покровителствайте, като казвате, че съм сигурен, че ще бъде наред или те със сигурност ще го оправят, тъй като съм чувал достатъчно за този бик от тях, за да продължи цял живот. Надявам се, че човекът, който първоначално е публикувал тук, е получил плащане досега?

Автоматичен превод:
MalShan
преди 6 месеца

Надяваме се, че човекът от тази тема ще ви даде отговорите. Видях жалбата ви тук с нашия екип, така че нека видим какво могат да направят по проблема. Успяхте ли да се свържете с поддръжката на казиното относно вашата проверка?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, имах контакт с вашия екип, ninewin все още се държат така, сякаш са некомпетентни. Представете си да попитате клиента дали това е вътрешен проблем, засягащ само моя акаунт, как бих могъл да знам това, със сигурност ако някой знае, че това ще бъде той. Зададоха и няколко други неуместни въпроса. Направих всичко възможно и те имат повече от достатъчно информация относно моите банкови данни и самоличност за проверка на сметката. Благодаря ви за помощта, тъй като всъщност ги накара да отговорят, ако това се разреши, в което все още се съмнявам, ще съм ви много благодарен.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Цял ден нямам отговор от ninewin. Уверих се, че имат снимки на моята шофьорска книжка за проверка на идентификацията, странно как не се нуждаят от нищо, когато депозират, все пак можете ли да се свържете с тях отново, моля, оценявам това, което правите, благодаря

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто отидох на сайта от разочарование, тъй като не съм чул нищо от тях по имейл, за да попитам дали има някаква актуализация чрез чата, проверих акаунта си и той е спрян. Наистина не ме притеснява, защото нямам намерение да го използвам отново, но когато попитах защо казаха, че не приемат играчи от Обединеното кралство. Изненадан съм, защото те бяха тези, които се свързаха с мен, за да се присъединя към тях. file

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file каква валута е посочена в тази оферта за присъединяване??

Автоматичен превод:
MalShan
преди 6 месеца

Съжаляваме, но може да сте разбрали погрешно въпроса, който ви беше зададен във вашата жалба . Томас ви попита: „Били ли сте уведомени защо не можете да изтеглите печалбите си? Това вътрешен проблем в системата на казиното ли е или е свързан само с вашата сметка?" - Ако сте били информирани от казиното, ако има някакви вътрешни проблеми, може би това може да е причинило проблема с тегленето.

Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще направи всичко по силите си, за да разреши вашия случай. Моля, актуализирайте жалбата си, като им предоставите повече информация, която са поискали, и ни информирайте за всички новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казаха, че е технически проблем, казаха, че не е технически проблем, казаха, че е проблем с идентификационни данни, казаха, че не е проблем с идентификационни данни, казаха, че е решен и казаха, че е не е разрешено. В последното съобщение се казваше, че не приемат играчи от Обединеното кралство, така че изберете

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини