ФорумОбсъждане на жалбиНякой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането?

Някой да има проблеми с NineWin Casino и изплащането? (страница 2)

преди 5 месеца от MUMMSY
|
13559 преглеждания 129 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
преди 4 месеца

Казаха, че е технически проблем, казаха, че не е технически проблем, казаха, че е проблем с идентификационни данни, казаха, че не е проблем с идентификационни данни, казаха, че е решен и казаха, че е не е разрешено. В последното съобщение се казваше, че не приемат играчи от Обединеното кралство, така че изберете

Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Това е доста голям списък...

Според мен изглежда разумно да се въздържаме от спекулации и да дадем известно време на оплакването да се развие. Честно казано, не смея да предполагам какво следва от страна на казиното.

Все пак, моля, следвайте молбата на Том. Може да не е толкова очевидно, но оплакванията се съхраняват отделно от форума и той не е запознат с вашите отговори във форума. Би било жалко да пропуснете нещо важно. Особено в този случай.

Желая ви правилно, но бързо решение.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Пряко и бързо беше и изчезна и с такива отговори ще спекулирам всичко, което искам.

Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Просто трябва да изчакаме и да видим как нашият екип за жалби ще се заеме с разрешаването на вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изглежда, че тогава няма да получа печалбите си,

Автоматичен превод:
matthewpatricksalmon
преди 4 месеца

Не се отказвайте, те са длъжни да изплатят всички печалби, ако сте успели да депозирате и да играете. Още чакам, но в крайна сметка ще го получа. Негодници

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте момчета, съжалявам, че преминавате през същото като мен. В крайна сметка получих печалбите си след дълъг месец ежедневни имейли. Също така трябва да включите оплакванията на Curaçao EGaming. Уверете се, че имате всичките си доказателства, екранни снимки, имейли, банкови извлечения. Казаха ми, че са ми платили в акаунт, който пуснах на сайта. Което е пълна глупост. След това бях обвинен за сигурността на моето устройство, правейки някой да е хакнал акаунта ми. Това също беше куп глупости. Те нямаха доказателства, за да докажат това на Curaçao eGaming и Casino Guru. В крайна сметка те ми платиха цялата сума, която ми дължаха. С благодарност към Casino Guru, който помогна на моя случай. Моят съвет е да продължите, да копирате Casino Guru и Curaçao eGaming с всяка кореспонденция. Успех ще го получиш. Не трябва да правим това, знам.

Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Играх си с наема си и той ме засмука и сега иска проверка, проверка, проверка


Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Взех последните си пари, след което продължава да казва проверете, което направих преди месеци, сега съм в беда КАКВО

Автоматичен превод:
MUMMSY
преди 4 месеца

Благодаря, че ме уведомихте, няма да се откажа и вече се оплаках в Кюрасао. Това са глупости, всички извинения, които са измислили. Те напълно пренебрегнаха имейлите ми и за да сипят сол в раните ми изпращат покани за промоции, ако депозирам отново 😂. Те правят това, въпреки че акаунтът ми е спрян и твърдят, че не мога да бъда клиент в страната, в която живея. За щастие не завися от това и това е само малка сума, но поради вашия успех аз Ще издържа, браво, че се придържате и не се отказвате ✌️


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
matthewpatricksalmon
преди 4 месеца

Изглежда, че просто трябва да се придържаме към тях, уведомете всеки, на когото плащате наем, че имате вързани пари, но те определено са там, няма нужда да им казваме повече от това, да се надяваме, че ще се оправят, докато чакат. Иска ми се да мога да помогна

Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Ти току-що помогна, благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изглежда, че тогава няма да получа печалбите си,

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, вие също имате пари тук според това, което виждам. Колко време чакате тегленето? Що се отнася до проверката, ще трябва да преминете през нея, за да изтеглите, така че определено бих работил с казиното тук.

Освен това знам, че вероятно нямате най-добри чувства от това, което сте прочели тук, но времето ще покаже как ще се развие всичко. Все още нищо не е загубено.

Бих искал също да добавя, че винаги е най-добре да играете с това, което можете да си позволите и никога с това, от което се нуждаете, защото никога не знаете как могат да се развият нещата.

Ще повярвам, че ще си получиш парите.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря, че ме уведомихте, няма да се откажа и вече се оплаках в Кюрасао. Това са глупости, всички извинения, които са измислили. Те напълно пренебрегнаха имейлите ми и за да сипят сол в раните ми изпращат покани за промоции, ако депозирам отново 😂. Те правят това, въпреки че акаунтът ми е спрян и твърдят, че не мога да бъда клиент в страната, в която живея. За щастие не завися от това и това е само малка сума, но поради вашия успех аз Ще издържа, браво, че се придържате и не се отказвате ✌️


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Определено не се отказвайте, когато имате открита жалба и искам да вярвам, че казиното ще постъпи правилно и ще плати на вас или на другите играчи.

Ще ти стискам палци и ще ме уведомиш, ако случайно имаш нещо ново. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, някой, който има проблеми с получаването на печалбите си от ninewin? Вярвам, че те държат нашите печалби, за да могат да генерират лихва за себе си, това е незаконно и ще потърся правен съвет, за да съдя. Всеки, който се интересува, моля, оставете съобщение или коментар и ние можем да направим това заедно. Колкото повече от нас се обединят, за да направим това, толкова по-добре ще бъде да предприемем правни действия. Сега чакам 16 дни и сега бях игнориран от ninewin в продължение на няколко дни. Последният път, когато се свързаха с мен, казаха, че се плаща ръчно и отново за около петия път поискаха лична карта и банкови данни. Просто оставете съобщение тук и ако се интересувате, ще поставя своя имейл адрес тук malshannon1980@gmail.com .

Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Наистина е мило от ваша страна, че искате да помогнете на други играчи, въпреки че не съм сигурен дали е така във вашия случай. Ще оставя това на вас, разбира се. Нека видим как нашият екип за оплаквания ще може да разреши вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря, получих няколко отговора от други хора, изпитали същите лъжи от ninewin и въпреки че оценявам подкрепата ви, досега тя беше неефективна, тъй като ninewin не разрешиха проблема с откраднатите ми печалби или промениха отношението си по отношение на поне да се свържете с мен, за да потърся правен съвет. Бих очаквал подкрепяща бележка от вас занапред, благодаря

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
MalShan
преди 4 месеца

Трябва да видим как нашият екип за жалби ще може да разреши вашия случай и тогава ще решите какво ще направите след това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, Роми, все още не си го разрешил, имаш ли някакви актуализации, освен че съм сигурен, че ще се оправи на някакъв етап.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Вие не решавате нищо, мисля, че това е очевидно. Те не са направили нищо, откакто се свързахте с тях, ще разгледам съденето като опция

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини