Това е доста голям списък...
Според мен изглежда разумно да се въздържаме от спекулации и да дадем известно време на оплакването да се развие. Честно казано, не смея да предполагам какво следва от страна на казиното.
Все пак, моля, следвайте молбата на Том. Може да не е толкова очевидно, но оплакванията се съхраняват отделно от форума и той не е запознат с вашите отговори във форума. Би било жалко да пропуснете нещо важно. Особено в този случай.
Желая ви правилно, но бързо решение.
This is quite a list...
It seems reasonable, in my opinion, to refrain from speculating and to give the complaint some time to develop. Honestly, I don't dare guess what possibly comes next from the casino's side.
Still, please follow Tom's request. It may not be so obvious, but complaints are held separately from the forum, and he is not aware of your forum responses. It would be a shame to miss anything important. Especially in this case.
I wish you a straight yet quick resolution.