Опитах се да направя оттеглянето си, те не приеха моето доказателство за пребиваване, прочетох на уебсайт, че ако изпратя доказателството на името на роднина, който живее заедно и обясня, че ще бъде прието, го направих, изпратих доказателството на сина ми на адрес заедно с моите данни и обяснение в текст на причината и приложението на документите ми и сина ми със сметката за ток. Но след 1 ден те блокираха акаунта ми и приспаднаха баланса ми в играта, оставяйки само първоначалния ми баланс, като ме информираха, че ще затворят акаунта ми, защото съм нарушил правилата за прикачване и обяснение на причината. След като получих имейла, се свързах с тях без резултат, дори не успях да изтегля първоначалния си баланс от R$ 70,00 реала, тъй като техният минимум е над R$100,00 реала. Нулева поддръжка без комуникация или ясни обяснения. Моля за вашата помощ, за да разреша това по най-добрия възможен начин.
I tried to make my withdrawal they didn't accept my proof of residence, I read on a website that if I sent the proof in the name of a relative who lived together and explained it would be accepted I did that I sent my son's proof of address along with my data and explaining in text reason and attachment of my documents and my son with the electricity bill . But in 1 day they blocked my account and deducted my game balance leaving only my initial balance informing me that they would close my account because I had broken the rules in attaching and explaining the reason. Upon receiving the email I contacted them to no avail, not even being able to withdraw my initial balance of R$ 70,00 reais since their minimum is above R$100,00 reais. Zero support with no communication or clear explanations. I am asking for your help to resolve this in the best way possible.
Tentei fazer meu saque não aceitaram meus comprovantes de residência, li em um site que se eu enviasse o comprovante no nome de um parente que morasse junto e explicasse aceitaria fiz isso enviei o comprovante do meu filho de endereço junto com meu dados e explicando em texto motivo e anexo dos documentos meu e do meu filho com a conta de luz . Porém em 1 dia me bloquearam a conta e deduziram meu saldo de jogo deixando apenas meu saldo inicial informando que iriam encerrar minha conta pois havia quebrado as regras em anexar e explicar o motivo . Recebendo o email entrei em contato sem sucesso , não tendo nem como sacar meu saldo inicial de R$ 70,00 reais sendo que o mínimo deles é acima de R$100,00 reais . Suporte zero sem comunicação ou explicações com clareza. Peço ajuda de vocês para resolver da melhor forma .