Здравей.
За съжаление пропуснатите или загубени депозити започват да притесняват повече играчи от обикновено, бих казал.
Проблемът е, че парите ви са напуснали сметката ви, но в същото време получателят все още не ги е получил. Предполагам, че някои банки посредници също могат да бъдат включени, така че казиното трябва да се увери, че сте изпратили парите правилно, за това е необходимо банковото извлечение. Такова изявление най-вероятно също е част от KYC, кара ме да мисля, че ще го представите рано или късно, независимо при какви обстоятелства.
Както и да е, обичайният процес е следният: трета страна доставчик на плащания на казиното или финансовият отдел на казиното проучват проблема и след като парите бъдат намерени, проблемът е решен. Знам колко глупаво звучи, въпросът е, че в повечето случаи отнема дори седмица, особено ако казиното не обработва транзакциите директно.
Ще се радвам на всяка актуализация, която имате. Надяваме се, че няма да стигнем до подаването на жалба🙏🤞
Hello there.
Sadly, missed or lost deposits are beginning to trouble more players than usual, I'd say.
The problem is your money left your account, but at the same time, the recipient has not received it yet. I guess, some intermediary banks could be involved too, so the casino has to make sure you sent the money correctly, for that the bank statement is necessary. Such a statement is most likely also a part of the KYC, makes me think you are going to present it sooner or later, no matter under which circumstances.
Anyway, the usual process is like this: the casino's 3rd-party payment provider or the casino financial department investigates the issue, and once the money is found, the problem is solved. I know how stupid it sounds, the point is in most cases it takes even a week, especially if the casino doesn't handle the transactions directly.
I would appreciate any update you'll have. Hopefully, we're not gonna get to submitting a complaint🙏🤞
Автоматичен превод: