N1 казино измама? (страница 2)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
46257 преглеждания 205 отговора |
|
1 2 3...11
nickcrawl
преди 1 година

Това означава, че си загубил там.

Съжалявам да го чуя. Поради постоянното предимство, което казината имат пред играчите, в дългосрочен план казината винаги печелят. Това е платено свободно време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах около $1000 USD в btc, за 3 дни/депозити. Използвани бонуси, Накрая имаше печалба и изпълни изискванията за залагане. проверени документи и потвърден адрес за теглене. Успях да изтегля $800 usd без проблеми, така че реших да играя още малко и отново депозирах около $1000 usd чрез няколко отделни депозита, но този път реших да не използвам бонуси. След хубава печалба се опитах да изтегля $1800, но бях на седмичен лимит за теглене. Можех да изтегля до $1650 usd, така че реших да опитам, но това, което се случи след това, беше крещящо и невероятно.

Оттеглянето беше отхвърляно отново и отново поради „грешки на системния доставчик" и беше казано да изчакаме да получим отговор от техническия отдел. Бързо напред 24 часа моят IP е забранен и не мога да вляза в уебсайта от нормалния си IP. Проверявам, като използвам vpn за свързване и всичко работи добре. Сега чакам и ще видя дали ще изплатят или просто ще оставят моя ip забранен и ще продължат да отказват заявките ми за изплащане. Пожелай ми късмет -__-

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това, че си поел там, само по себе си е чудо. Най-стегнатата компания, без разнообразие от игри. Един от най-неприемливите, които съм играл.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това важи за всички казина. В N1 вероятно са направили лоша сделка с доставчиците и никога не играят техните слотове.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Обичайно ли е уебсайтът просто да спре да се зарежда на вашия нормален IP или прав съм, като си мисля, че това е явна забрана за IP, за да се избегне изплащане

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах около $1000 USD в btc, за 3 дни/депозити. Използвани бонуси, Накрая имаше печалба и изпълни изискванията за залагане. проверени документи и потвърден адрес за теглене. Успях да изтегля $800 usd без проблеми, така че реших да играя още малко и отново депозирах около $1000 usd чрез няколко отделни депозита, но този път реших да не използвам бонуси. След хубава печалба се опитах да изтегля $1800, но бях на седмичен лимит за теглене. Можех да изтегля до $1650 usd, така че реших да опитам, но това, което се случи след това, беше крещящо и невероятно.

Оттеглянето беше отхвърляно отново и отново поради „грешки на системния доставчик" и беше казано да изчакаме да получим отговор от техническия отдел. Бързо напред 24 часа моят IP е забранен и не мога да вляза в уебсайта от нормалния си IP. Проверявам, като използвам vpn за свързване и всичко работи добре. Сега чакам и ще видя дали ще изплатят или просто ще оставят моя ip забранен и ще продължат да отказват заявките ми за изплащане. Пожелай ми късмет -__-

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че трябва да се свържете с поддръжката по имейл и да им предоставите кратко видео, което показва, че не можете да получите достъп до акаунта си без включена VPN. Какво мислиш за това?

Ще ми е интересно да получа отговора.

Желая ти късмет ✨


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Това важи за всички казина. В N1 вероятно са направили лоша сделка с доставчиците и никога не играят техните слотове.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, постоянното математическо предимство е валидно във всички казина 😀. Знам, че имахте предвид сделката. Между другото, какво имаш предвид под лоша сделка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обичайно ли е уебсайтът просто да спре да се зарежда на вашия нормален IP или прав съм, като си мисля, че това е явна забрана за IP, за да се избегне изплащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може да е и технически проблем, трудно е да се каже. Въпреки че трябва да кажа, че така, както го изразихте, звучи подозрително.

Както казах, на твое място бих попитал поддръжката директно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file това често ли е?

Автоматичен превод:
1upp
преди 1 година

Мога да потвърдя, че това се случва по целия свят днес. Много доставчици на плащания са изправени пред проблеми, дължащи се на геополитическа нестабилност или повишени политики за борба с изпирането на пари, определени от местните банки, което върви заедно с местните ограничения.

В такава ситуация вие и казиното сте от една и съща страна. Искам да кажа, че докато доставчикът на плащания не намери решението, казиното е безпомощно.

Знам, че е гадно!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах в ETransfer $50 и още $90 и тези пари влязоха директно в тяхната сметка. Чаках 1 час, нищо не беше актуализирано, след това чаках още и нищо, така че погледнах в моята банка и каза, че е изпратено, така че се свързах с тяхната линия за поддръжка и уау, те не знаят къде са отишли парите ми. Те искат референтния номер, който дадох, и все още не могат да намерят парите ми, след което искат банковото ми извлечение???? WTF защо? С референтния номер те трябва да могат да проследят парите ми, така че им предоставих банковото си извлечение, но зачерних всичко, което не е свързано, и оставих само там, където се казва, че са взели $50 и $90 и дори оставих пари, които получих, за да могат вижте, че не го върнах. След това те написаха не, трябва да разчерниш извлечението, аз казах не, това е лично, моята банка ми каза, че е странно дори да поискат това и тя каза, че звучи като измама и аз да не предоставям това. Те могат да го намерят с референтния номер моето име или имейл. Но не, те искат да видят цялото ми банково извлечение. ИЗМАМИХА МЕ ВНИМАВАЙТЕ. Това е такова главоболие, но ще се боря за това, което е мое.

Автоматичен превод:
bellamzs
преди 1 година

Здравей.

За съжаление пропуснатите или загубени депозити започват да притесняват повече играчи от обикновено, бих казал.

Проблемът е, че парите ви са напуснали сметката ви, но в същото време получателят все още не ги е получил. Предполагам, че някои банки посредници също могат да бъдат включени, така че казиното трябва да се увери, че сте изпратили парите правилно, за това е необходимо банковото извлечение. Такова изявление най-вероятно също е част от KYC, кара ме да мисля, че ще го представите рано или късно, независимо при какви обстоятелства.

Както и да е, обичайният процес е следният: трета страна доставчик на плащания на казиното или финансовият отдел на казиното проучват проблема и след като парите бъдат намерени, проблемът е решен. Знам колко глупаво звучи, въпросът е, че в повечето случаи отнема дори седмица, особено ако казиното не обработва транзакциите директно.

Ще се радвам на всяка актуализация, която имате. Надяваме се, че няма да стигнем до подаването на жалба🙏🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Scam away момчета, докато го играех отвори Джакпот и играта блокира, казвам добре, случи се и на друг сайт (молеше ме да отида отново на началната страница, защото връзката беше прекъсната) и оттогава не мога влезте в тази конкретна игра от вчера, 05.04.2023 г., докато мога, ако играя теста на играта, вероятно няма да ми позволят, защото това е, което вярвам, че бях отворил 2 от трите карти за голямата колко е беше около 2300 евро и от комуникацията все още чакам

Дълги момчета

Автоматичен превод:
zanzak4
преди 1 година

Липсва ми дали сте докладвали този проблем на поддръжката - ако не, направете го незабавно за себе си. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

исках да актуализирам оплакването си; получих парите си обратно благодаря.


предполагам, че отнема повече от 7 дни.


всички решени

——————-

Депозирах $30 чрез etransfer и така и не получих кредит. Отидох до чат линията за поддръжка и те казаха, че ще се върне в моята банка след 5-7 дни, сега са 15 дни, така и не си го върнах и не ми отговарят. Дори няма да плача за това, само 30 долара, слава богу. но исках да уведомя другите играчи

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Brandy88
преди 1 година

Благодаря ви за предупреждението. Все още смятам, че казиното трябва да се държи много по-добре от това!

Ако промените решението си, предлагаме безплатна функция за оплакване. Това е точно въпросът, който си заслужава оплакването, ако мога така да се изразя.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions



Автоматичен превод:
Sa-br-ina21
преди 1 година

не слагай нищо, загубено е. те никога не дават бонуси и когато поискате теглене, анулират регистрациите ви. не дават и 1 евро

Автоматичен превод:
преди 1 година

не слагай нищо, измама е, не ти дават 1 евро. щом поискате теглене, анулират документите

Автоматичен превод:
dimitriadis2011
преди 1 година

Здравейте.

Звучиш доста загрижен! Кои документи са анулирани, моля? Бихте ли обяснили какво се случи?

Ние се стремим да предоставим помощ, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

N1 крадци. Далеч.

Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини