ФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби

Моля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби (страница 5)

преди 3 години от Adrian96
|
73204 преглеждания 156 отговора |
|
1...4 5 6...8
Добавете пост
Daniel
преди 2 години

Здравейте, да, и преди съм правил тегления, но отнема 2 дни и бяха много повече пари от сега и за първи път отнема толкова време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, да, и преди съм правил тегления, но отнема 2 дни и бяха много повече пари от сега и за първи път отнема толкова време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че трябва да изчакате малко. Плащането се бави, но мисля, че е въпрос на време.

Автоматичен превод:
Fran-87
преди 2 години

Здравей Фран, проверката ти отне много време? Никога не бях играл тук и имах късмета да спечеля при първия си депозит (също съм от Чили). Прехвърлих от Сантандер, но поисках тегленето в банкова сметка, моята проверка все още е в процес на преразглеждане.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че трябва да изчакате малко. Плащането се бави, но мисля, че е въпрос на време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаеми Fran-87,

вашата жалба изисква известно внимание :

„Удължаваме таймера със 7 дни. Моля, имайте предвид, че в случай че не успеете да отговорите на жалбата си в дадения срок или не се нуждаете от допълнителна помощ, ние ще я отхвърлим."

Има ли шанс вече да сте получили печалбите си?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Фран, проверката ти отне много време? Никога не бях играл тук и имах късмета да спечеля при първия си депозит (също съм от Чили). Прехвърлих от Сантандер, но поисках тегленето в банкова сметка, моята проверка все още е в процес на преразглеждане.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей.

Мога ли да знам кога е започнала проверката, моля?

Успяхте ли да предоставите всички документи?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, стартирах го в събота и днес на разсъмване получих имейл, че проверката вече е наред и статусът на депозитите прогресира от незавършени до в процес, поздрави

Автоматичен превод:
rockpancho
преди 2 години

Здравейте,

така че изглежда, че казиното работи по въпроса. 👍Моля, уведомете ни, когато получите печалбите си, искам да съм сигурен, че нямате нужда от помощ.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вече си получих печалбата, всичко е наред

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден момчета, нов съм тук.

Регистрирах се за vulkan vegans миналата седмица и получих бонус без депозит.

Изпълних превъртането, говорих с поддръжката и поисках да депозирам поне 35 BRL (Reais), след което депозирах и играх още!

готово. Направих теглене в размер на 310 BRL чрез astropay на дата: 22.08.2022 г. 11:47:05

акаунтът ми е верифициран!

подкрепете въпросното плащане в рамките на 2 работни дни. Минаха 2 дни и няма плащане по моята сметка в astropay.

някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече си получих печалбата, всичко е наред

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че в крайна сметка не беше толкова зле 🙂

Благодаря ви много за вашата актуализация. Оставате ли все още лоялен към това казино? Репутацията е страхотна , така че предполагам, че е добър избор.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден момчета, нов съм тук.

Регистрирах се за vulkan vegans миналата седмица и получих бонус без депозит.

Изпълних превъртането, говорих с поддръжката и поисках да депозирам поне 35 BRL (Reais), след което депозирах и играх още!

готово. Направих теглене в размер на 310 BRL чрез astropay на дата: 22.08.2022 г. 11:47:05

акаунтът ми е верифициран!

подкрепете въпросното плащане в рамките на 2 работни дни. Минаха 2 дни и няма плащане по моята сметка в astropay.

някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

ако прегледате тази тема ще забележите, че тегленето може да отнеме повече време от 2 дни.

Мога да си представя, че не сте доволни от това, но това казино има перфектна репутация и ако не сте нарушили никакви правила, печалбите ви ще пристигнат.

В какъв статус е вашето оттегляне сега, моля?

Моля ви за търпение. Даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат проверката и да обработят плащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

ако прегледате тази тема ще забележите, че тегленето може да отнеме повече време от 2 дни.

Мога да си представя, че не сте доволни от това, но това казино има перфектна репутация и ако не сте нарушили никакви правила, печалбите ви ще пристигнат.

В какъв статус е вашето оттегляне сега, моля?

Моля ви за търпение. Даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат проверката и да обработят плащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

платено днес! много благодаря

Получете!

Автоматичен превод:
fellipinho
преди 2 години

виждаш ли Само няколко дни, за да получите печалбата си. Не е толкова зле, бих казал 🙂.

Насладете се и се грижете.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте момчета, нов съм тук, аз съм от Перу и бих искал да ви кажа през какво съм минал, ако ми дадете мнението си


Преди 4 дни депозирах 150 солес във vukan Vegas и спечелих 14 500 солес (PEN), което е моята местна валута

Ами акаунтът ми вече е верифициран, поискаха ми снимка на DNI картата, вече изпратих всичко и всичко е наред

Изтеглете 10 хиляди и ги разделихте на няколко депозита по 1200

Въпросът ми е

НЯКОЙ ОТ ТУК ОТ ПЕРУ ВЕЧЕ Е ПЕНСИОНИРАН ИЗГОДНО?

тоест казиното наистина ли плаща в Перу?

Казаха ми да изчакам 5 дни и ще дойде


Очаквам вашето мнение, благодаря







Автоматичен превод:
rockpancho
преди 2 години

Колко време отне вашият депозит? И колко изтеглихте?


Изтеглих в петък според тях и в момента излиза непълен


Автоматичен превод:
celulardetrabajo16
преди 2 години

Здравейте,

въз основа на много публикации и теми за Vulkan Vegas тук във форума, мисля, че казиното плаща на играчите, но понякога имат проблеми с плащанията към южноамериканци, особено си спомням играчи от Перу и вероятно Чили. (имаше и някои проблеми с германците).

Мисля, че има нещо общо с плащанията във вашата местна валута и вашата банкова система. Както и да е, не чух истории от играчи, които не биха получили заплащане. Спомням си само закъсненията и общо взето им беше малко по-трудно и времеемко.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

А, добре, разбирам, благодаря ви много, ще изчакам тази седмица и ще ви кажа как върви, тъй като в местна валута съм изтеглил 10 хиляди солес и досега все още е непълно

Но нека изчакаме и ще ви уведомя как върви


Благодаря ти

Автоматичен превод:
celulardetrabajo16
преди 2 години

Да моля. Дръжте ни в течение и успех!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Е, той се отби да ви каже, че са ми изпратили имейл преди около час и половина с молба да изпратя извлечението от акаунта си и да изпратя профилна снимка на моя skrill


Преди това бях изпратил данните, че ми поискаха снимката на картата със снимка на личната ми карта, но те отказаха тегленето и ми искат нови документи


Сега чакам да бъдат одобрени документите, за да извърша отново процеса на теглене

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, момчета, ще ви кажа, че същия ден, когато ми поискаха документите, преди два дни ги изпратих и минаха около 2 часа и те верифицираха акаунта ми, не ми казаха за това по пощата, защото трябваше въведете данните и вижте как върви проверката и разбрах, че зелените отметки вече са там, което показва, че вече е потвърдено


От друга страна, една сума е изтеглена към моята банкова сметка в континенталната банка тук в Перу и друга сума към Skrill, причината за това е, че ако имат някакъв проблем с междубанкови преводи, си представям, че като напиша какво е цифров портфейл е, те няма да имат проблем


Досега не са ми отговорили нищо, не съм получил никакъв вид съобщение и все още е в незавършено състояние на платформата, така че добре, ще продължа да чакам и ще видим какво ще се случи, тъй като говорих с чата на платформата, но не ми дадоха друг отговор какво още чакам

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини