Здравейте,
Предполагам сега, че акаунтът ви е напълно потвърден и се затруднявате да изтеглите печалбите си. Бих искал да ви помогна, но изглежда, че казиното все още има проблем с плащанията. Можете да поискате от казиното номер на транзакция или всяка друга идентификация на плащане, за да можете да проверите при вашата банка или доставчик на портфейл. Освен това, ако сте спечелили честно, трябва да ви бъде платено, бих се съсредоточил върху получаването на вашите печалби.
За съжаление има много играчи в подобна неприятна ситуация и сега предполагам, че дори и да подадете жалба през нашия център за разрешаване на проблеми, ще отнеме известно време за по-нататъшно разследване.
За да разберете идеята, не се колебайте да проверите подадените жалби и да създадете такава:
https://casino.guru/complaints
Hello,
I'm assuming now, that your account is fully verified and you struggle to withdraw your winnings. I would like to help you, but it seems that the casino still faces an issue concerning payments. You can ask the casino for a transaction number or any other payment identification so you can check with your bank or wallet provider. Furthermore, If you've won fairly, you should get paid, I'd focus on getting your winnings.
Sadly, there are lots of players in a similar unpleasant situation, and I'm assuming now, that even if you submit a complaint through our resolution center, it will take some time to investigate further.
To get the idea, feel free to check submitted complaints and feel free to create one:
https://casino.guru/complaints
Автоматичен превод: