Levantamento na sportaza

преди 5 месеца от Paulo0077
|
1221 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца

Добър вечер, опитвам се да направя първото си теглене от 5 юни и ми казаха, че предстои, смятам, че се дължи на факта, че заявката за доставка на документи все още не е заявена, вече се свързах с няколко пъти чрез чат, за да разбера как мога да изпратя документите, тъй като в (раздела за проверка е напълно невъзможно за мен..., в чата никой не ми дава категоричен отговор, те просто казват, че процесът е в ход и за да продължа да чакам, изпратих и 2 имейла до поддръжката и ми казаха, че заявката ще бъде поискана през следващите няколко дни, започвам да си мисля, че отнема много време някой имал ли е нещо подобно и може ли да ми помогне?

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че трябва да преминете през допълнителна проверка или да изпратите на казиното някои документи според това, което сте написали. Но дали просто те помолиха да имаш търпение и да чакаш?

Бих добавил, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса както на тегления, така и на KYC, така че ако нищо не се развие дотогава и нямате никаква нова информация, просто трябва да сте търпеливи, това няма да е много приятно за мен.

Ето защо, ако стигнете до този момент, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Разбира се, би било добре да знаем за какво казино говорим.

Бихте ли ме уведомили?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че трябва да преминете през допълнителна проверка или да изпратите на казиното някои документи според това, което сте написали. Но дали просто те помолиха да имаш търпение и да чакаш?

Бих добавил, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса както на тегления, така и на KYC, така че ако нищо не се развие дотогава и нямате никаква нова информация, просто трябва да сте търпеливи, това няма да е много приятно за мен.

Ето защо, ако стигнете до този момент, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Разбира се, би било добре да знаем за какво казино говорим.

Бихте ли ме уведомили?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, днес най-накрая получих искането да изпратя документите за казино sportaza, междувременно ще изпратя документацията, надявайки се всичко да върви нормално... веднага щом успея да направя първото си теглене, ще ви уведомя 😉 Благодаря ви много за вашето внимание

Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 5 месеца

Разбира се, благодаря, че се свързахте. Какви документи изисква казиното от вас? Твърдо вярвам, че ще преминете през този процес и след това ще можете да се оттеглите без допълнителни затруднения.

Ще чакам вашата актуализация.🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер, проверката се извършва по много сложен начин, както бихте очаквали, ще поискат двойна снимка, доказателство за пребиваване и селфи, засега всичко е наред... проблемът е в искането за банково извлечение за месец май, с депозитите, направени в казиното, вече изпратих банковото извлечение два пъти, включително в PDF, както беше поискано... в извлечението няма депозити, направени в казиното, защото вече обясних няколко пъти на служителите на казиното, че всички депозити, които съм правил, са чрез карти за 25 евро от paysafcard... Не разбирам защо ме усложняват. .. 😕 Ако можете да ми помогнете, моля, кажете ми...

Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 4 месеца

О, и така не можете да потвърдите акаунта, докато не изпратите някакво доказателство за тези депозити, нали?

Така че, ако не можете да стигнете доникъде и казиното не може да ви помогне или посъветва в тази ситуация, можете да подадете жалба при нас.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Нашият екип ще разгледа ситуацията ви и ще види дали можем да помогнем.

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

О, и така не можете да потвърдите акаунта, докато не изпратите някакво доказателство за тези депозити, нали?

Така че, ако не можете да стигнете доникъде и казиното не може да ви помогне или посъветва в тази ситуация, можете да подадете жалба при нас.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Нашият екип ще разгледа ситуацията ви и ще види дали можем да помогнем.

влизаш ли

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, точно така, в момента все още е в процес на проверка... всички депозити, които направих, винаги бяха с 25 евро paysafcard онлайн карти, които се предлагат в павилиони и магазини, депозирането никога няма да ми създаде проблеми, тегленето е сложно.. .Как искат да докажа нещо, което го няма в банковото ми извлечение??? И аз се чудя защо тази проверка не стана в началото на регистрацията, а се появява чак сега след опит за първото ми теглене... Вече го изпратих. 2 имейла, обясняващи какво точно пиша тук... Чакам отговор от тях

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 4 месеца

Е, казината обикновено проверяват играчите при първото теглене, така че това е доста обичайно, бих казал.

Но от друга страна, не виждам разумен смисъл играчите да могат да депозират чрез такива paysafe карти. Защото, ако има проблем с това по време на проверката, не мога да си представя какво трябва да изпратите като доказателство. Винаги трябва да са налични само методи, при които нямате проблем да покажете, че сте депозирали в казиното.

Така че се чудя какво се случва след това и какво отписват. Ако не продължиш, вече ти предложих какво можеш да направиш. Така че нека се задържим.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, току-що получих известие от казино sportaza, че искат да докажа, че депозитите са направени с paysafcard, те продължават да настояват да изпратя доказателство за електронния си портфейл в pdf файл, за презарежданията на paysafcard ... понякога вече им го обясних, чудя се дали знаят какво е това или дали имат уменията да правят това, което правят...🙁 Мисля, че затрудняват процеса за мен поради моите балансът е доста висок, тъй като те също вече са били ограничени в сумите на залаганията, които залагам (сега мога да залагам само 1 евро наведнъж), но разбирам, че те са тези, които диктуват правилата... що се отнася до възстановяването на баланс, който по право е мой, смятам, че е законен, тъй като спечелих честно, без никакви нарушения...

Залагам от 14 години и за първи път ми се случва тази ситуация,...ще последвам съвета ви и ще подам жалба

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 4 месеца

Приятен ден и на теб.

Предполагам, че е лесно да се заключи, че това е точно това, което играчите обикновено наричат тактика на забавяне. От друга страна, мога легитимно да заявя, че играчите, които са имали сравнително големи суми в баланса, са били разглеждани повече от останалите. Разбирам как звучи, но това са стандартни оперативни процедури в казината и обикновено са неизбежни. За да получите парите, за предпочитане е да сътрудничите, а потвърждението за депозит според мен е типично искане. Не казвам, че всеки служител в казино знае как работят виртуалните карти или дали можете да получите информацията им чрез онлайн банкиране, да не говорим за екранните снимки...

Във всеки случай, наистина се надявам, че вие и казиното можете да комуникирате ясно; поради тази причина се надявам допълнителната проверка да приключи бързо и успешно!


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, вече го правя по възможно най-мирния начин, за да си сътруднича с казиното, не виждам как мога да сътруднича повече... вярно е, че имам висок баланс, но до голяма степен поради множествен залог относно футболните резултати, решени след няколко седмици, аз също съм губил много пъти и никога не съм отишъл да се оплача в казиното за това, което съм загубил, .. също така е вярно, че нямам абсолютно нищо за криене, просто питам това това казино знае как да приеме, когато играчът печели, по същия начин, по който аз правя, приемам загубата, когато губя... Ще отида дори по-далеч и ще кажа, че преди да играя в това казино, играх в друго, където депозирах по абсолютно същия начин, без никога да имам проблеми с проверката или тегленията, и причината, поради която преминах към текущия, беше, че също бях ограничен до малки суми на залог, но те бяха коректни и ми обясниха защо го правят и ми позволи да изтегля целия баланс, който имах в сметката, независимо дали е 5000 или 100 000 и наведнъж, ако го искам - ако. Въпреки че вече не залагам в това казино за себе си, те завинаги ще имат уважението ми, поне ще ми обяснят защо ме ограничават и имах способността да разбера... спортаза се страхува, че ще навредя казиното, че те ми изплащат наградата, която спечелих със собствени заслуги, и ако желаят след плащането, аз ще променя, отново, ако те желаят, разбира се...

Благодаря ви за вниманието 😉

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 4 месеца

Разбирам вашата позиция и виждам, че ситуацията с проверката все още не е решена. Така че беше добра стъпка, че подадохте жалба и се надявам, че нашият екип заедно с вас и казиното ще могат успешно да я проверят. Ако единственият проблем е виртуалната карта, предполагам, че няма да отнеме много време.

Стискам палци и чакам следващите ви доклади, дано са положителни. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, все още чакам два имейла, които изпратих на sportaza, 1 имейл на 19 юни и друг на 21 юни, тъй като те не бяха отговорили на първия имейл, все още чакам отговор от тях и до сега все още чакам отговор на Тези имейли, които изпратих до поддръжката на казино Sportaza, чат услугата на казиното, създават още повече безпокойство и стрес за клиента, без да дават правилния отговор, а поддръжката на казиното дори не отговаря на имейли, обаче наградата, която спечелих, остава без да се видим...😕

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 4 месеца

Разбирам, че за казиното е важно да комуникира правилно с играча и поне да му даде малко увереност. Виждаме обаче, че това вероятно не е така за този конкретен, така че единственото, което можем да направим засега, е да изчакаме. Мразя да го кажа, но в момента няма какво друго да правим.

Искам твърдо да вярвам, че всичко ще се разреши и тази безкрайна сага ще приключи. 😥

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър ден, акаунтът ми най-накрая беше успешно верифициран. Много съм щастлив, много ви благодаря за помощта... най-добри пожелания и най-добри пожелания към целия екип на Casino Guru... просто фантастично 😉

Автоматичен превод:
Paulo0077
преди 4 месеца

Страхотни новини и ми е приятно с вас. Сега твърдо вярвам, че нищо няма да попречи на вашите печалби, независимо дали са настоящи или бъдещи, и всичко ще се подобрява оттук нататък.

Поздравления и ако имате нужда от нещо или искате да споделите новини с нас, уведомете ни. ☘️😊😎

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини